Портал для фрилансеров
 
Блог
Форум
Добавить вакансию
Добавить резюме


работа.поиск:

Город:

Один интерфейс, одна оплата, и ваша вакансия с логотипом появляется на 3 сайтах.

Статьи про трудоустройство

  • Как писать резюме.
  • Как писать текст вакансии.
  • Подготовка к собеседованию на должность программиста
  • Как написать «безотказное» резюме (советы для программистов)
  • Я боюсь собеседований
  • Интервью с кандидатами на работу. 10 главных вопросов
  • Войны за таланты в Украине
  • Где учат на рекрутера?
  • Будущее рекрутинга
  • Я ищу работу!
  • Мне за это не платят!
  • Трудоустройство. Избавление от иллюзий!
  • Как искать работу через рекрутинговое агентство
  • Поиск работы — тоже работа!
  • Стоит ли принимать последнее предложение остаться!?
  • 10 наиболее распространенных ошибок рекрутинга.
  • Что работает, а что нет в области рекрутинга и хедхантинга.
  • Работа дома. Или зачем на самом деле придумали Интернет.
  • Первая работа? — терпите!
  • 10 стандартных причин отказа о приеме на работу (с комментариями)
  • Как экспортировать вакансии на свой сайт

  • Руководитель


    работа в Ужгороде
    Заработная плата: 1000 USD
    Добавлено: 2008-10-31 03:44:02

    Для удаления этого объявления введите код:
    Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.)



    Когут Степан Степанович


    вул. Заньковецька буд21кв77 м.Ужгород, 88000, Україна
    Тел. дом. (03122) 242-49,
    Тел. моб. (050) 672 71 75



    Дата і місце народження: 01 січня 1978р., м. Виноградів.

    Досвід роботи:

    1.12.2007 р. по теперішній час ТОВ. “Форнетті – Франчайзінг Закарпаття”

    Посада : Генеральний директор

    1. Здійснення управління всіма видами діяльності на підприємстві.
    2. Організація, налагодження взаємодії всіх підрозділів на підприємстві, координування роботи, спрямованої на збут товарів (продукції), обслуговування покупців, надання допоміжних та після продажних послуг.
    3. Контроль за рівнем кредиторської та дебіторської заборгованості.
    4. Моніторинг і контроль фінансового стану підприємства. Звітність інвесторам. Розрахунок та обгрунтування необхідних інвестицій.
    5.Аналіз раціональності та доцільності використання матеріальних і фінансових ресурсів з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, зниження собівартості, запобігання втрат і непродуктивних витрат.
    6.Планування грошових потоків підприємства та їх контроль, забезпечення обіговими коштами, необхідними для нормального функціонування. Співпраця з головним бухгалтером щодо здійснення відшкодування ПДВ.
    7.Контроль аналізу витрат на підприємстві. Безпосередня участь в ціноутворюючому процесі. Здійснення калькуляцій щодо бонусної системи оплати праці, здійснення заходів по її впровадженню.
    8. Забезпечення максимального виконання бюджету підприємства, аналіз відхилень показників бюджету за розділами.
    9. Організація запуску процесу виробництва глибоко заморожених напівфабрикатів, оформлення всіх відповідних документів, сертифікатів і дозволів, закупівля обладнання та його здача в експлуатацію,.
    10 .Ведення зовнішньо економічної діяльності на підприємстві (експорт продукції).
    11.Організація роботи відділу маркетингу, постановка цілей на досягнення результатів
    12. Організація роботи відділу логістики на підприємстві: пошук експедиторських та логістичних компаній, розробка внутрішніх алгоритмів роботи та внутрішнього документообігу. Участь в розробці оптимальних маршрутів торгових представників.


    Станом на 12.05.2008 року в підпорядкуванні біля 100 чол.


    01.2007 р. по 04 2007 ТОВ “Компроф”

    01.01.2007 Комерційний директор ТОВ “Компроф”


    Ексклюзивне представництво в Україні «BOSCH Production tools» індустріального напрямку


    Обов’язки:

    1. Розробка і реалізація плану розвитку компанії .
    2. Маркетингове дослідження ринку.
    3. Впровадження нової облікової документації для відділу продажу.
    4. Контроль виконання показників з продажу по Україні
    5. Контроль та стимулювання за роботою 5 регіональних менеджерів по Україні.
    6. Робота с VIP клієнтами. (ЗАТ Єврокар, Jabil Ukraine, Jazaki C.O.O. Авто ЗАЗ та інші.)
    7. Організація участі в профільних виставках.
    8. Ведення переговорів і організація постачань продукції (Европа, Англія).
    9. Впровадження кількісної та якісної дистрибуції на віреній території, нумерична
    дистрибуція.
    10. Навчання працівників технології продажу, методам і способам ведення переговорів та

    висновку угод, особливостями роботи із проблемними клієнтами.

    11. Участь у розробці маркетингової програми філії, виходячи із пропозицій клієнтів, (РОS –

    матеріали, рекламні акції, та ін. механізми впливу на кінцевого споживача).





    09.2005 р. по 29.12. 2006. Ужгородська філія “Торговий Дім Львівський жиркомбінат”



    01.03.2006 Заступник директора з питань комерційної діяльності та управління



    Обов’язки:
    1. Приймання участі у формуванні і реалізації стратегічного і тактовного планів розвитку філії.
    2. Формування та контроль щомісячного планування продаж відділу.
    3. Формування замовлення на доставку продукції на склад філії з урахуванням планованих продаж.
    4. Здійснення контролю залишків продукції на складах, аналіз причини виникнення залишків із критичними термінами та вживання заходів щодо реалізації такої продукції.
    5. Керування працівниками відділу, формування індивідуальних планів продажу.
    6. Участь у розробці рекомендацій щодо надання додаткових знижок клієнтам з урахуванням цінової політики організації.
    7. Контроль, участь у розробці і впровадженні оптимального розподілу індивідуальних робочих маршрутів
    8. Організація та здійснення комплексного вивчення та аналізу ринку в закріпленому регіоні, перспектив його розвитку, рівня цін, форм і специфіки взаємин, збирання й аналіз доступної інформації про конкурентів, стратегію і тактику їх діяльності.
    9. Розроблення, аналіз та впровадження заходів щодо недопущення дебіторської заборгованості клієнтів, у випадку її появи контролювати дії молодшого фахівця з методів розширення ринку збуту щодо її погашення.
    10. Розгляд і вирішення спірних та конфліктних ситуацій, що виникають із клієнтами, надавання практичної допомоги клієнтам в організації продажу продукції.
    11. Контроль сегментації клієнтів молодшими фахівцями з методів розширення ринків збуту (гурт, роздріб, VIP, виробничі підприємства).
    12. Проведення оперативних нарад, вказування на виявлені в роботі недоліки, визначення способів їх усунення,
    13. Контроль правильності змісту та заповнення встановлених форм звітності працівниками відділу.
    14. Участь в пошуку та підборі персоналу відділу.
    15. Сприяння створенню позитивного іміджу організації та підвищенню конкурентноздатності на ринку.
    16. Керування персоналом із 20 чол.:(Відділ логістики 2 чол., торговий відділ 7 чол., експедитори 4 чол., бухгалтерія 2 чол., склад 5 чол. )


    Супервайзер


    Обов’язки :

    1. Організація роботи молодших фахівців з МРРЗ та контроль їх якісне виконання
    2. на закріпленій за ними території.
    3. розробка індивідуальних планів продажу та розширення ринку збуту що сприяють виконанню ними індивідуальних планів продажу
    4. Оптимізація маршруту торгового представника
    5. Розробка, аналіз та впровадження заходів щодо недопущення дебіторської заборгованості клієнтів.
    6. Відслідкування виникнення на закріплених територіях нових потенційних клієнтів, контроль наявності інформації про них у клієнтській базі та сприяння молодшим фахівцям з МРРЗ по залученню цих клієнтів.
    7. Контроль продаж клієнтів (гурт, роздріб, VIP, виробничі підприємства), молодшими фахівцями з МРРЗ, візування карток замовника для введення в клієнтську базу.
    8. Проведення “Сторчеків” на вечірніх зборах обговорення та усунення недоліків по роботі торгового представника



    З 02.2004 по 09.2004р. Торгівельна компанія "Віст і К"

    Tериторіальний менеджер по Закарпаттю

    Обов`язки:
    1. робота з існуючою мережею клієнтів, розширення мережі,
    2. побудова довгострокових відносин з клієнтами,
    3. розвиток лояльності до фірми,
    4. збільшення продаж на закріпленій території
    5. знання специфіки ринку
    6. підготовка і заключення договорів,
    7. підготовка комерційних пропозицій, інформаційна підтримка,
    8. контроль проплат дебіторів
    9. планування об’ємів збуту (на закріпленій території) виходячи з загально затверджених планів продаж
    10. планування зустрічі з існуючими і потенційними клієнтами , проведення переговорів про умови продаж и порядку проведення розрахунків,
    11. ведення бази даних ,
    12. стимулювання продаж (розробка програм знижок і бонусів і інших акцій),


    Досягнення: збільшення клієнтської бази утричі (з 30 до 85), збільшення товарообігу вдвічі (з 120000 до 300000 тис.грн)





    1999-2004 р Гуртово-роздрібна торгівля продуктами харчування на ринку в Ужгороді
    Обов`язки:
    - Здійснення контролю залишків продукції на складах
    - забезпечення товаром торгового місця
    - закупівля товару
    - контроль за оборотом гуртово-роздрібної торгівлі
    - контроль за 4 торговими місцями

    1995 - 1997 рр. РА "Новий колір" художник - дизайнер

    Спеціалізація компанії: виробництво фасадних навісних рекламних щитів, біг-бордів, буклетів, візиток, оригінал-макетів і т.п.

    Обов`язки:
    • розроблення оригінал - макету для замовника
    • розроблення логотипів для замовника
    • .розроблення візиток, буклетів

    Досягнення:
    • за пів року став головним дизайнером РА

    Причини звільнення: закриття РА "Новий колір" в зв’язку з виїздом власників за кордон.
    1997-1999рр

    Освіта

    1995-2000рр Ужгородський державний Університет
    спеціальність: фізико-технологічна експертиза по стандартизації та сертифікації продукції

    ПК: MS Word, MS Excel, Corel Draw, Photoshop

    Мови: Украінська-рідна, російська-вільно, англійська-базовий рівень, угорська та словацька вільно

    Додаткова інформація: посвідчення водія кат. "В", власний а/м ВАЗ 21099 середини2004року, закордонний паспорт.

    Одружений, володію усією базою по Закарпаттю по торгівельним компаніям, які мають відношення до дистрибюції, особисті контакти з ними, лекго навчаюсь усьому новому, комунікабельний, орієнтований на досягення визначеної цілі.


    Контактная информация:
    Когут Степан Степанович
    Тел. моб. (050) 672 71 75
    Реклама на сайте


    Последние вакансии:

    работа в Киеве: HR -manager
    работа в Киеве: Координатор в отдел продаж
    работа в Киеве: Менеджер продаж мебели
    работа в Киеве: Менеджер по продаже банковского оборудования
    работа в Киеве: Специалист -аналитик по внедрению банковских систем (В -2)
    работа в Киеве: продавец -консультант нижнего белья
    работа в Киеве: Старший менеджер по персоналу
    работа в Киеве: Financial Analyst
    работа в Киеве: медицинских представителей в Киеве , Харькове , Ровно , Полтаве , Виннице
    работа в Киеве: РЕГІОНАЛЬНОГО МЕНЕДЖЕРА
    работа в Киеве: Cardiology product manager
    работа в Киеве: Переводчик или редактор
    работа в Киеве: Менеджер активных / проектных продаж
    работа в Киеве: Менеджер продаж оптико -волоконного кабеля
    работа в Киеве: Менеджер продаж полиграфии
    работа в Киеве: Менеджера продаж
    работа в Киеве: Менеджер направления сетевого оборудования
    работа в Киеве: Credit Manager
    работа в Киеве: системный инженер (CISCO)
    работа в Киеве: Архитектор

    Последние резюме:

    работа в Киеве: начальник отдела (управления)
    работа в Киеве: бортпроводница
    работа в Киеве: Системный администратор
    работа в Киеве: Водитель
    работа в Киеве: Начальника отдела продаж/Супервайзер .
    работа в Киеве: Зам . финансового директора/нач . казначейства
    работа в Киеве: Менеджер
    работа в Киеве: системный администратор
    работа в Донецке: Бухгалтер
    работа в Киеве: Агроном
    работа в Днепропетровске: менеджер по персоналу , рекрутер , психолог
    работа в Днепропетровске: маляр
    работа в Одессе: Руководитель , пом руководителя , помощник юриста
    работа в Киеве: Администратор ресторана
    работа в Киеве: Руководитель склада
    работа в Одессе: офис -менеджер , секретарь , помощник руководителя
    работа в Киеве: дизайнер
    работа в Киеве: переводчик немецкого языка
    работа в Киеве: Менеджер по закупкам в АХО
    работа в Днепропетровске: Обшив деревом ,дизайн

    Посмотрите и эти объявления:

  • работа в магазине одежды Киев
  • торговый представитель лисичанск
  • работа для школьников киев
  • Робота в польші
  • радиотехник работа в киеве
  • коректор, літ. редактор
  • Veneto cucine представители в Украине
  • работа для витражиста киев
  • требуется на работу конультант в мебельный магазин г.Харьков
  • надомная работа в Харькове
  • работа в Буковеле менеджер
  • инженер электрик зарплата
  • работа зоомагазин киев
  • Директор магазина одесса
  • ищу работу столяра в одессе
  • помощь сиделки в киеве
  • работа в одессе столяр сборщик мебели
  • поиск работы дефектоскопист
  • робота швеї белая церковь
  • работа киев диск
  • вакансия начальник службы безопасности Днепропетровск
  • айбокс вакансии киев

  • Обратная связь:

    Официальный адрес электронной почты: info@estrabota.com.ua