работа.поиск:
|
прес -секретар , pr -менеджер , асистент керівника
|
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 1500 USD
|
Добавлено: 2009-02-20 03:44:02
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
Мета: робота, що дозволила б в повній мірі використовувати набуті знання та навички, а також розвивати їх та підвищувати свій професійний рівень в галузі організаційно-управлінської діяльності та сфері pr-менеджменту.
Освіта:
- 1996 – 2000 роки – Педагогічне училище Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів за спеціальністю „Педагогіка та методика середньої освіти. Образотворче мистецтво”.
- 2000 – 2005 роки – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю „Магістр історії. Викладач історії та українознавства”.
- 2005 – по теперішній час – аспірантура при кафедрі Всесвітньої історії Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, напрям Всесвітня історія.
Досвід роботи:
- січень 2003 – вересень 2005 року – старший лаборант кафедри Всесвітньої історії паралельно виконувала обов’язки помічника Голови приймальної комісії НПУ імені М.П. Драгоманова.
Функції: виконання доручень адміністрації, ведення документообігу, оформлення договорів, актів, наказів, листів, протоколів, контроль за виконанням пунктів протоколів, організація нарад, зустрічей, конференцій, ведення телефонних переговорів, робота з базою даних 1С:Підприємство, участь у розробці нормативних документів стосовно переходу на Болонську систему навчання.
- вересень 2005 – березень 2007 року – координатор передвиборчого штабу провідної політичної сили, куратор центрального району міста Києва.
Функції: виконання доручень керівництва, вирішення адміністративно-господарських питань по забезпеченню відкриття, оформлення та функціонування офісу, участь в підборі персоналу, моніторинг преси та інформаційних ресурсів Інтернет з питань політичної ситуації в країні, підбір та аналіз інформації стосовно конкуруючих представників, організація роботи та контроль за її виконанням, ведення бази даних Microsoft Access, ведення засідань, активна участь у передвиборчій кампанії, розробка, підготовка та проведення рекламних акцій, проведення тендерів, організація масових зустрічей керівника, організація корпоративів, бронювання білетів, номерів готелів, проведення телефонних переговорів
- березень 2007 року – по теперішній час – керівник Міського інформаційного центру, прес-секретар.
Функції: контроль та організація роботи підлеглих, формування звітів, ведення баз даних, ведення документообігу, складання прес-релізів, анонсів, написання новин, статей, “чорний піар”, контакти з телебаченням, радіо, газетами та Інтернет, організація та проведення семінарів, “круглих столів” та інших масових заходів.
Додаткова інформація:
- доскональне володіння ПК (Word, Excel, Access, 1С:Підприємство, Internet), швидкість друку понад 250 символів за хвилину;
- вільне володіння українською та російською мовами, англійська на розмовному рівні;
- знання оргтехніки.
Особисті якості:
- вмію самостійно приймати рішення і орієнтуватися в робочому процесі, знаходити способи для вирішення поставлених задач, відповідальна, ціленаправлена, пунктуальна, надійна, маю великий досвід роботи з різними прошарками суспільства.
Бажаний рівень заробітної плати від 1500 у.о. на випробувальний термін.
|
Контактная информация: Власова Ольга, 8067-506-69-30
|
|