Портал для фрилансеров
 
Блог
Форум
Добавить вакансию
Добавить резюме


работа.поиск:

Город:

Один интерфейс, одна оплата, и ваша вакансия с логотипом появляется на 3 сайтах.

Статьи про трудоустройство

  • Как писать резюме.
  • Как писать текст вакансии.
  • Подготовка к собеседованию на должность программиста
  • Как написать «безотказное» резюме (советы для программистов)
  • Я боюсь собеседований
  • Интервью с кандидатами на работу. 10 главных вопросов
  • Войны за таланты в Украине
  • Где учат на рекрутера?
  • Будущее рекрутинга
  • Я ищу работу!
  • Мне за это не платят!
  • Трудоустройство. Избавление от иллюзий!
  • Как искать работу через рекрутинговое агентство
  • Поиск работы — тоже работа!
  • Стоит ли принимать последнее предложение остаться!?
  • 10 наиболее распространенных ошибок рекрутинга.
  • Что работает, а что нет в области рекрутинга и хедхантинга.
  • Работа дома. Или зачем на самом деле придумали Интернет.
  • Первая работа? — терпите!
  • 10 стандартных причин отказа о приеме на работу (с комментариями)
  • Как экспортировать вакансии на свой сайт

  • Начальник юридического отдела / Начальник отдела кадров


    работа в Киеве
    Заработная плата: 1000 USD
    Добавлено: 2007-02-10 04:51:33

    Для удаления этого объявления введите код:
    Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.)

    Мета: отримати цікаву, перспективну роботу на посаді провідного юрисконсульта /начальника юридичного відділу або начальника відділу кадрів/ у великій компанії, організації, державній установі, для подальшого професійного самовдосконалення й досягнення зросту посадового та матеріального статусу.

    Освіта: 01 вересня 1991 р. – 20 червня 2001 р. - Загальноосвітня школа № 4 (I-III ступеня акредитації) м. Краматорськ, Донецька обл.;
    28 серпня 2001 р. – 13 квітня 2006 р. - Українська академія банківської справи Національного банку України.

    Спеціальність: Правознавство (спеціалізація - цивільне та банківське право), Диплом № 28447724 від 13 квітня 2006 р.

    Досвід роботи:
     01 жовтня 2001 – 05 березня 2002 р.р. - АОЗТ “Кат-оил” (Донецька обл., м. Краматорськ ) – помічник юриста;
     13 серпня 2003 – 14 липня 2004 р.р. - ЗАО “Мега-Ресурс” (Донецька обл., м. Краматорськ ) - помічник юриста, помічник Державного виконавця ВДВС м. Краматорська Донецької обл.;
     12 серпня 2004 р. – до теперішнього часу - приватна комерційна діяльність – реєстрація документації та керівництво роботою Ательє одягу (СПД Андрієвська Н.В., ст. М. “Лісова” вул. Курчатова – 8 б.);
     19 квітня 2006 р. - до теперішнього часу - Комунальне підприємство житлового господарства Голосіївської районної в м. Києві Ради (Управління житлового господарства Голосіївського району м. Києва) – провідний юрисконсульт /вик. обов’язки Начальника юридичного відділу/ + вик. обов’язки Начальника відділу кадрів (за сумісництвом);

    Професійні навики:
     організація роботи й контроль за діяльністю юридичного відділу:
    - претензійно-позовна робота у цивільних, господарських та адміністративних спорах;

    - представництво інтересів юридичних осіб (підприємств, організацій) у Районному, Господарському, Апеляційному, Верховному судах ( досвід - по 3–5 судових засідань на тиждень);
    - представництво інтересів фізичних осіб (громадян України, іноземних громадян) у Районному, Господарському, Апеляційному, Верховному судах (досвід – по 3–5 судових засідань на тиждень);
    - розробка й укладання мирових угод у цивільних і господарських спорах (як на стадії судового процесу, так і в процесі виконавчого провадження);
    - особистий прийом громадян (розгляд скарг, клопотань, пропозицій тощо);
    - ведення листування з громадянами, підприємствами, організаціями, державними органами влади;
    - представництво інтересів юридичних й фізичних осіб в органах державної влади, нотаріальних органах, органах виконавчої служби Мінюсту України, міліції, прокуратурі;
    - розробка та реєстрація повного пакету статутних /установчих/ документів для ВАТ, ЗАТ, ТОВ, ТДВ, Благодійних організацій ( Міські, Всеукраїнські, Міжнародні);
    - оформлення документів по приватизації нерухомого майна;
    - повний юридичний супровід діяльності підприємства;
    - детальний поетапний аналіз, розробка та укладення цивільних й господарських договорів /оренди, суборенди, купівлі-продажу рухомого й нерухомого майна, дарування, підряду, субпідряду, перевезення, поставки, надання послуг, реструктуризації боргу за житлово-комунальні послуги, довічного утримання/.

     організація роботи й контроль за діяльністю відділу кадрів:
    - прийом працівників на роботу /проведення співбесіди, перевірка документів, оформлення документів, оформлення трудової книжки/;
    - звільнення працівників з роботи /оформлення документів, оформлення трудової книжки/;
    - ведення Особових справ працівників;
    - оформлення Наказів по кадровому складу /про прийом, про звільнення з роботи, про заохочення, преміювання, про надання відпустки, про переведення на іншу посаду тощо/;
    - оформлення Наказів загального призначення /про святкові заходи про вихідні дні, про перейменування підприємства (установи, організації) тощо/;
    - погодження Наказів;
    - ведення реєстрації Наказів й контролювання їх виконання;
    - ведення реєстрації руху трудових книжок, відповідальність за їх збереження;
    - щомісячна розробка Табеля для виплат заробітної плати працівникам (загальний підрахунок відпрацьованих /відпускних, учбових, за хворобою/ днів, часів тощо);
    - ведення реєстрації руху вхідної та вихідної документації;
    - ведення реєстрації й контроль за службовими відрядженнями працівників;
    - відповідальність за збереження документації Юридичного відділу й Відділу кадрів;
    - відповідальність за збереження печаток та кутових штампів;
    - відповідальність за збереження архівних даних по кадровому складу та діяльності Управління житлового господа Голосіївського р-ну м. Києва (за 75 років);
    - керування комісією по інвентаризації нерухомого майна;
    - надання Довідок про загальний стаж роботи та розрахунків заробітної плати для оформлення пенсії колишнім працівникам;

    Особисті якості: висока працездатність; відповідальне ставлення до виконання службових обов’язків; сумлінність у роботі; комунікабельність; вміння слухати, аналізувати інформацію; здатність самостійно приймати обдумані рішення у складних ситуаціях; цілеспрямованість; прагнення до постійного вдосконалення професійних знань, вміння працювати у напруженому й ненормованому режимі за відповідну винагороду.

    Додаткові відомості:

    ПК: MS Office /Word, Exсel та ін./, Internet - вільно;
    Володіння мовами:
     українська (вільно);
     російська (вільно);
     англійська (добре).


    Контактная информация:
    Домашня адреса: м. Київ, вул. Курчатова – 8 б, кв. 87.
    Контактні телефони:
    дом.: 519-29-86;
    моб.: 8(096)998-11-64.
    E-mail: а.rastorguev@gmail.com
    Реклама на сайте


    Последние вакансии:

    работа в Симферополе: прадовец -кансультант
    работа в Донецке: Менеджер по персоналу
    работа в Киеве: Менеджер по персоналу
    работа в Одессе: Менеджер по персоналу
    работа в Киеве: Секретарь
    работа в Киеве: Trader
    работа в Харькове: менеджер по персоналу
    работа в Киеве: Менеджер по продаже услуг
    работа в Киеве: Ведущий специалист по работе с клиентами
    работа в Киеве: Зав .складом
    работа в Киеве: менеджер по продажам
    работа в Киеве: менеджер базы данных
    работа в Киеве: таможенный брокер
    работа в Донецке: WEB программист
    работа во Львове: Менеджер з рекламно -сувенірної продукції
    работа во Львове: Менеджер з закупівель
    работа во Львове: Менеджер з продажу
    работа в Донецке: Финансовый консультант
    работа в Киеве: помощница
    работа в Киеве: Менеджер , фармацевт , провизор

    Последние резюме:

    работа в Киеве: домработница ,сиделка .
    работа в Киеве: Диспетчер
    работа в Киеве: водитель на своем авто
    работа в Киеве: водитель на своем авто
    работа в Луганске: ведущий специалист
    работа в Киеве: менеджер
    работа в Киеве: менеджер
    работа в Виннице: маркетолог
    работа в Киеве: Переводчик
    работа в Донецке: финансит
    работа в Хмельницком: программист php
    работа в Харькове: C# developer or ASP .NET web developer
    работа в Киеве: Секретарь -референт
    работа в Киеве: дизайнер
    работа в Днепропетровске: руководитель филиала , представительства , директор по логистике
    работа в Донецке: региональный ,теретореальный менеджер
    работа в Киеве: архитектор
    работа в Киеве: радиотехник
    работа в Харькове: Бухгалтер
    работа в Киеве: Финансист

    Посмотрите и эти объявления:

  • руководитель службы безопасности. Директор по безопасности работа в Киеве
  • юрист ищет работту на украине
  • работа для пенсионеров в киеве
  • ищу работу прораба в николаеве
  • водитель погрузчика киев
  • оператор линии вакансии киев
  • робота в киеве официант
  • Работа маркетологом в днепропетровске
  • Ищу работу Харьков Мерчендайзер
  • работа в макеевке водитель
  • резюме экскаваторщик донецк

  • Обратная связь:

    Официальный адрес электронной почты: info@estrabota.com.ua