работа.поиск:
|
Начальник юридического отдела / Начальник отдела кадров
|
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 1000 USD
|
Добавлено: 2007-02-10 04:51:33
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
Мета: отримати цікаву, перспективну роботу на посаді провідного юрисконсульта /начальника юридичного відділу або начальника відділу кадрів/ у великій компанії, організації, державній установі, для подальшого професійного самовдосконалення й досягнення зросту посадового та матеріального статусу.
Освіта: 01 вересня 1991 р. – 20 червня 2001 р. - Загальноосвітня школа № 4 (I-III ступеня акредитації) м. Краматорськ, Донецька обл.;
28 серпня 2001 р. – 13 квітня 2006 р. - Українська академія банківської справи Національного банку України.
Спеціальність: Правознавство (спеціалізація - цивільне та банківське право), Диплом № 28447724 від 13 квітня 2006 р.
Досвід роботи:
 01 жовтня 2001 – 05 березня 2002 р.р. - АОЗТ “Кат-оил” (Донецька обл., м. Краматорськ ) – помічник юриста;
 13 серпня 2003 – 14 липня 2004 р.р. - ЗАО “Мега-Ресурс” (Донецька обл., м. Краматорськ ) - помічник юриста, помічник Державного виконавця ВДВС м. Краматорська Донецької обл.;
 12 серпня 2004 р. – до теперішнього часу - приватна комерційна діяльність – реєстрація документації та керівництво роботою Ательє одягу (СПД Андрієвська Н.В., ст. М. “Лісова” вул. Курчатова – 8 б.);
 19 квітня 2006 р. - до теперішнього часу - Комунальне підприємство житлового господарства Голосіївської районної в м. Києві Ради (Управління житлового господарства Голосіївського району м. Києва) – провідний юрисконсульт /вик. обов’язки Начальника юридичного відділу/ + вик. обов’язки Начальника відділу кадрів (за сумісництвом);
Професійні навики:
 організація роботи й контроль за діяльністю юридичного відділу:
- претензійно-позовна робота у цивільних, господарських та адміністративних спорах;
- представництво інтересів юридичних осіб (підприємств, організацій) у Районному, Господарському, Апеляційному, Верховному судах ( досвід - по 3–5 судових засідань на тиждень);
- представництво інтересів фізичних осіб (громадян України, іноземних громадян) у Районному, Господарському, Апеляційному, Верховному судах (досвід – по 3–5 судових засідань на тиждень);
- розробка й укладання мирових угод у цивільних і господарських спорах (як на стадії судового процесу, так і в процесі виконавчого провадження);
- особистий прийом громадян (розгляд скарг, клопотань, пропозицій тощо);
- ведення листування з громадянами, підприємствами, організаціями, державними органами влади;
- представництво інтересів юридичних й фізичних осіб в органах державної влади, нотаріальних органах, органах виконавчої служби Мінюсту України, міліції, прокуратурі;
- розробка та реєстрація повного пакету статутних /установчих/ документів для ВАТ, ЗАТ, ТОВ, ТДВ, Благодійних організацій ( Міські, Всеукраїнські, Міжнародні);
- оформлення документів по приватизації нерухомого майна;
- повний юридичний супровід діяльності підприємства;
- детальний поетапний аналіз, розробка та укладення цивільних й господарських договорів /оренди, суборенди, купівлі-продажу рухомого й нерухомого майна, дарування, підряду, субпідряду, перевезення, поставки, надання послуг, реструктуризації боргу за житлово-комунальні послуги, довічного утримання/.
 організація роботи й контроль за діяльністю відділу кадрів:
- прийом працівників на роботу /проведення співбесіди, перевірка документів, оформлення документів, оформлення трудової книжки/;
- звільнення працівників з роботи /оформлення документів, оформлення трудової книжки/;
- ведення Особових справ працівників;
- оформлення Наказів по кадровому складу /про прийом, про звільнення з роботи, про заохочення, преміювання, про надання відпустки, про переведення на іншу посаду тощо/;
- оформлення Наказів загального призначення /про святкові заходи про вихідні дні, про перейменування підприємства (установи, організації) тощо/;
- погодження Наказів;
- ведення реєстрації Наказів й контролювання їх виконання;
- ведення реєстрації руху трудових книжок, відповідальність за їх збереження;
- щомісячна розробка Табеля для виплат заробітної плати працівникам (загальний підрахунок відпрацьованих /відпускних, учбових, за хворобою/ днів, часів тощо);
- ведення реєстрації руху вхідної та вихідної документації;
- ведення реєстрації й контроль за службовими відрядженнями працівників;
- відповідальність за збереження документації Юридичного відділу й Відділу кадрів;
- відповідальність за збереження печаток та кутових штампів;
- відповідальність за збереження архівних даних по кадровому складу та діяльності Управління житлового господа Голосіївського р-ну м. Києва (за 75 років);
- керування комісією по інвентаризації нерухомого майна;
- надання Довідок про загальний стаж роботи та розрахунків заробітної плати для оформлення пенсії колишнім працівникам;
Особисті якості: висока працездатність; відповідальне ставлення до виконання службових обов’язків; сумлінність у роботі; комунікабельність; вміння слухати, аналізувати інформацію; здатність самостійно приймати обдумані рішення у складних ситуаціях; цілеспрямованість; прагнення до постійного вдосконалення професійних знань, вміння працювати у напруженому й ненормованому режимі за відповідну винагороду.
Додаткові відомості:
ПК: MS Office /Word, Exсel та ін./, Internet - вільно;
Володіння мовами:
 українська (вільно);
 російська (вільно);
 англійська (добре).
|
Контактная информация: Домашня адреса: м. Київ, вул. Курчатова – 8 б, кв. 87.
Контактні телефони:
дом.: 519-29-86;
моб.: 8(096)998-11-64.
E-mail: а.rastorguev@gmail.com
|
|