работа.поиск:
|
заміщення вакантної посади бухгалтера , адміністратора офісу .
|
|
работа в Кировограде
|
Заработная плата: 0 USD
|
Добавлено: 2009-12-07 03:44:02
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
Камінська Людмила Олександрівна
Вік: 32 роки.
Сімейний стан: незаміжня.
Телефон: 8095-8095-478
Мета: заміщення вакантної посади бухгалтера, адміністратора офісу.
Освіта:
2002 – 2004 Кіровоградський комерційний технікум за спеціальністю «Бухгалтерський облік». Диплом молодшого спеціаліста.
2006 – 2009 «Національна Академія Управління» м. Київ, заочна форма навчання економічного факультету.
Трудова діяльність:
2006 – касир. – ресторан швидкого харчування «Академія», м. Київ.
2007 – секретар – ресторан швидкого харчування «Академія», м. Київ
Виконувала функції по забезпеченню і обслуговуванню роботи керівника. Приймала та передавала інформацію по засобах інформаційного зв’язку. Приймала та оформлювала замовлення клієнтів. Друкувала оформляла, та складала за вказівкою керівника та його заступників різні матеріали та документи. Вела діловодство, приймала та відправляла кореспонденцію, здійснювала її систематизацію. Слідкувала за строками виконання доручень керівника. Закупляла канцтовари для всього офісного персоналу.
Причина звільнення: перехід на іншу роботу.
2008 – адміністратор офісу-бухгалтер, ТОВ «Торговий дім «Еліт»
Приймала, перевіряла та передавала на підпис керівнику документи.
Друкувала оформляла, та складала по вказівці керівника та його заступників різні матеріали та документи.
Проводила пошук персоналу.
Вела підготовку документів на оформлення, та звільнення працівників, також вела табелювання працівників.
Контроль правильності складання договорів, внесення їх у базу.
Ведення первинної бухгалтерії( складання накладних на повернення та корегування, проведення видаткових накладних.
Виписка, регістрація внутрішньої документації.
Виписка, регістрація в журналі, та підготовка до списання довіреностей суворої звітності.
Виписка, перевірка (норм списання пального) подорожних листів.
Приймала та відправляла кореспонденцію, здійснювала її систематизацію.
Закупівля води та канцтоварів для всього офісного персоналу.
Контроль роботи прибиральниць.
2009 – оператор відділу сервісу.
Приймання замовлення , оформлення відпуску товару(складання повного пакету документів),планування маршруту.
Комп’ютерні навички:
Робота з програмою 1С:8, бухгалтерська програма Gross Bee, Word, Excel, використання Internet.
|
Контактная информация: тел. 095 8095 479
look_person@mail.ru
|
|