работа.поиск:
|
помощник экономиста , помощник бухгалтера , экономист
|
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 3000 USD
|
Добавлено: 2009-05-08 03:44:02
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
БАЗИЛЬЧУК АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ
Тел. моб. 8-063-855-85-28, 8-066-197-49–22
МЕТА:
Працювати у стабільній організації з перспективою кар’єрного росту, досягнення вищого рівня кваліфікації, самореалізації .
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Дата народження: 26.12.1981 р.
Сімейний стан: одружений. Маю сина 1 місяць. (21.02.2009 р.н.)
Місце прописки: Житомирська обл., смт. Брусилов.
Місце проживання: м. Київ, вул. Закревського 85, кв. №296.
ДОСВІД РОБОТИ:
- Неофіційно
2004-2005 р. –Агентство по підбору кадрів для будівельних фірм «Стройінвест»
Обов’язки :
Підбір кадрів на підприємства котрі роблять заявки на певні вакансії. Проведення співбесід та консультування.
- 2005-2006 р. працював як приватний підприємець.
Святошинський інтернат для жінок (офіційно)
- 15.09.2006 р. - 30.04.2008 р. - економіст 1 категорії
Завдання та обов'язки: Здійснював роботу з удосконалення організації праці, форм і систем заробітної плати, матеріального та морального стимулювання. Розраховував фонди заробітної плати і чисельність працюючих з урахуванням необхідності найбільш раціонального використання трудових ресурсів, разом з начальником відділу кадрів, планував підготовку кваліфікованих кадрів, доводив установлені показники до підрозділів підприємства. Вивчав ефективність застосування чинних форм і систем заробітної плати, матеріального і морального заохочення, готував пропозиції щодо їх удосконалення. Розроблював положення про преміювання працівників, умови матеріального стимулювання багатоверстатного обслуговування, суміщення професій і посад, збільшення зон обслуговування та обсягу виконуваних робіт з метою поліпшення використання устаткування та скорочення трудових витрат. Брав участь у складанні планів соціального розвитку колективу підприємства, у розробленні та здійсненні заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, скорочення плинності кадрів, посилення контролю за використанням робочого часу і додержанням правил внутрішнього трудового розпорядку. Складав штатні розписи згідно із затвердженою структурою управління, схемами посадових окладів, фондами заробітної плати і чинними нормативами, вносив до них зміни, зумовлені появою нових видів діяльності (посад). Визначав на основі чинних положень розміри премій. Здійснював контроль за додержанням штатної дисципліни, витрачанням фонду заробітної плати, за правильністю встановлення найменувань професій, застосуванням тарифних ставок і розцінок, посадових окладів, доплат, надбавок і коефіцієнтів до заробітної плати, за тарифікацією робіт і встановленням відповідно до кваліфікаційних довідників розрядів і категорій, а також за додержанням режимів праці та відпочинку, норм трудового законодавства. Брав участь у підготовці проекту колективного договору і контролював виконання прийнятих зобов'язань. Вів облік показників з праці і заробітної плати, аналізував їх і складав встановлену звітність. Виконував роботу з формування, ведення та зберігання бази даних з праці і заробітній платі, чисельності працівників, вносив зміни до довідкової та нормативної інформації, яка використовується під час оброблення даних.
А також в мої обов'язки входили планово-економічні розрахунки товарів, робіт і послуг, які необхідно закупити на рік. Складання кошторису по необхідній кількості коштів для закупівлі товарів, робіт і послуг. Підготовка документації для проведення торгів (тендерів), проведення торгів, визначення переможців по окремому виду товарів, робіт і послуг (лотам). Складання договорів з переможцями на суми по виграних позиціях. Контроль за планом необхідної кількості постачань і кількістю поставлених товарів. Контроль сум договорів, складання додаткових угод у зв'язку з підвищенням цін на товари, роботи та послуги. Протягом року розподіл коштів, що надійшли на рахунок, по кодам економічної класифікації витрат. Підготовка і здача звітності по виконаними і запланованими закупівлями.
ТОВ «Агро – Рось»
- 15.09.2008 р. – 27.02.2009 р. - економіст з будівництва - скорочення штату.
Завдання та обов'язки:
Здійснював підготовку документів для будівництва та капітального ремонту об'єктів згідно наказів вищого керівництва. Розраховував вартість та облік виконаних робіт та оформлення актів здачі. Здійснював контрольні перевірки об’єктів будівництва.
Разом із начальниками інших відділів погоджував заявки на капітальні ремонти будівель та будівництво нових об’єктів. Розраховував вартість виконаних робіт і робив нарахування необхідних додаткових витрат на будівництво.
Вів облік робіт по капітальному будівництву та ремонту..
Брав участь у розробці планово-розрахункових цін на будівельні матеріали, транспорт та спеціальну техніку. Часто виконував окремі службові доручення свого безпосереднього начальника та вищого керівництва.
В межах своєї компетенції повідомляв безпосередньому керівнику про всі недоліки в діяльності підприємства (структурного підрозділу, окремих працівників), виявлені у процесі виконання своїх посадових прав і обов'язків і вносив пропозиції по їх усуненню.
При гострій необхідності залучав спеціалістів інших підприємств до виконання разової роботи.
ОСВІТА:
1999-2003 рр. – «Національний університет культури та мистецтв », отримав базову вищу освіту за напрямом підготовки «Менеджмент» та здобув кваліфікацію бакалавра менеджменту і економіки.
05.04.2003 р. - 18.05.2003 р.- практика в Контрольно-ревізійному відділенні Житомирської області, м. Овруч.
2003- 2004 рр. – « Національний університет культури та мистецтв » , отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій » та здобув кваліфікацію менеджер - економіст.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальний, цілеспрямований, дисциплінований. Легко знаходжу спільну мову з людьми. Своїми основними якостями вважаю: чесність, порядність, організованість та здатність до самонавчання, легко навчаюсь новій справі, швидко адаптуюсь до нових умов та методів роботи, є здібності і бажання до самоосвіти та підвищення кваліфікації, маю досвід командної роботи, комунікабельний, працьовитий, високоорганізований, пунктуальний, до роботи ставлюся сумлінно. Характер – спокійний, врівноважений, але свої погляди можу відстоювати активно і аргументовано. Шкідливих звичок не маю.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
У жовтні 2004 року отримав звання «Молодший лейтенант запасу Сухопутних військ України».
Володію російською та українською мовами вільно, німецькою зі словником.
Володію офісною технікою, комп`ютерними програмами:
– «Word »;
– «Excel »;
– «Microsoft Outlook»;
– «Internet Explorer».
|
Контактная информация: моб. 8-063-855-85-28, 8-066-197-49–22
|
|