работа.поиск:
|
Бухгалтер , экономист , специалист учета
|
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 650 USD
|
Добавлено: 2008-05-22 22:45:22
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
Гайдук Євгенія Олександрівна
Телефон: 8 (097) 941-34-30
Дата народження: 27.05.1986
Незаміжня. Дітей не маю.
E-mail: evgeniya_h@ukr.net
ICQ: 486-917-072
Мета: Працювати за спеціальністю з можливістю професійного, кар’єрного та матеріального зростання, з організованим робочим місцем, дружнім колективом, нормованим робочим днем та, бажано, соціальним пакетом
Побажання до розташування місця роботи: Голосіївський район - центр
* Бажаний рівень оплати праці – 600-700 у.о.
Освіта:
2003-2008 рр. Національний Університет Харчових Технологій
Спеціальність: «Облік та аудит» (диплом Магістра з відзнакою)
2006 р. Курс: 1С:Бухгалтерія, Галактика
2002 р. «1 Київські державні курси іноземних мов» (напрям - англійська)
Досвід роботи:
Березень 2008р. – сьогоднішній день
ООО «УТН - Восток» - спеціаліст відділення обліку продаж
-Обробка великих обсягів інформації для формування звітів;
-Постійне проведення звірок між базами 1 С – PETROL - SAP з метою контролю правильності відображення операцій;
-Ведення аналітичного обліку рахунку 36 «Розрахунки з покупцями та замовниками»;
-Робота з первинними документами;
-Проведення звірок з контрагентами;
-Проведення інвентаризації;
-Рознесення банківських виписок в 1С;
-Внесення в базу нових контрагентів;
-Ведення реєстру первинних документів.
Травень 2007р. – лютий 2008 р.
ЗАТ«ВІК ОЙЛ» - Економіст Департаменту Управлінського обліку та контроллінгу
-Формування управлінських звітів з використанням 1С;
-Обробка великих обсягів інформації для формування звітів, необхідних для прийняття обґрунтованих управлінських рішень;
-Контроль за рухом грошових коштів підприємства;
-Перевірка відповідності формування статей витрат та доходів;
-Ведення затрат та контроль за правильністю їх віднесення;
-Аналіз внутрішньогосподарських розрахунків;
-Аналіз кредитного портфеля компанії;
-Контроль документів, що підтверджують виконання договірних зобов’язань;
-Візування договорів;
-Рознесення банківських виписок в 1С;
-Ведення та розподіл витрат на зв'язок;
-Внесення в базу нових контрагентів;
-Участь у впровадженні проекту mySAP ERP R/3;
-Ведення договорів збуту та поставки в SAP R/3 (модулі MM та SD)
2006 р. BTL агентство «АДМ РМ» - Помічник бухгалтера
2006 р. BTL агентство «АДМ РМ» - Помічник керівника call-центру
Додаткова інформація:
Володію:
- професійними програмами - 1С:Підприємство, 1С:Бухгалтерія, 1С:Управлінська, 1С:Казна, Petrol, SAP R3;
- на рівні впевненого користувача пакетом MS Office, Outlook Express, Internet Explorer тощо;
- впевнене користування офісною технікою (факс, принтер, сканер тощо).
Особистісні дані:
- уважна, відповідальна, стійка до стресів, швидко навчаюсь та прагну постійно засвоювати нову інформацію, володію організаторськими здібностями, комунікабельна, цілеспрямована, вмію працювати в команді під тиском умов та часу, люблю творчо та логічно мислити, пунктуальна, наполеглива при досягненні поставлених цілей.
Знання мов:
- російська, українська - вільно;
- англійська – розмовний рівень.
Мета на майбутнє:
- отримати конкурентоспроможні знання, вміння та навики та закріпити їх у процесі роботи;
- прагнення до кар’єрного росту від позиції бухгалтера, економіста до: керівника структурного підрозділу - заступника директора тощо.
|
Контактная информация: Телефон: 8 (097) 941-34-30
E-mail: evgeniya_h@ukr.net
ICQ: 486-917-072
|
|