работа.поиск:
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 750 USD
|
Добавлено: 2008-04-09 12:40:49
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
РЕЗЮМЕ
Шовкун Наталія Сергіївна
Мобільний телефон: +38 097 654 38 79
Електронна адреса: natalia.sergevna@forenet.info
Адреса: м. Київ, вул. Академіка Грекова, 3/1 кв. 4
Дата народження: 28. 01. 1985 р.(23 повних роки)
Сімейний стан: не заміжня
МЕТА ПОШУКУ РОБОТИ:
Помічник керівника з перспективою кар’єрного росту, журналіст, редактор, менеджер зі зв’язків з громадськістю/з реклами
ОСВІТА:
У 2000 році здобула неповну середню освіту у Городнянській середній школі № 1, отримала свідоцтво з відзнакою
У 2000 році вступила до Ніжинського педагогічного ліцею , клас
іноземних мов
У 2002 році закінчила ліцей зі срібною медаллю
У 2002 році вступила до Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя на факультет іноземних мов за спеціальністю англійська мова та література та друга іноземна мова (німецька)
У 2006 році отримала диплом бакалавра, спеціальність – учитель англійської мови
У вересні 2007 року зарахована на ІІ курс Відкритого міжнародного університету розвитку людини Україна, факультет фінанси
ДОСВІД РОБОТИ:
З 2006 року – позаштатний перекладач (письмовий переклад англійська – російська – українська)
7 серпня 2006 – 1 серпня 2007 – адміністративний асистент у Міжнародній благодійній організації «Благодійний Фонд «СОС Дитяче Містечко»
Обов’язки:
• Підготовка квартальних та річних звітів з діяльності організації;
• Письмові та усні переклади з та на англійську;
• Ведення кадрової документації;
• Підготовка наказів та протоколів зібрань;
• Прийняття делегацій спонсорів (зустріч в аеропорту, поселення у готелі, переклад);
• Забезпечення діяльності офісу (замовлення канцтоварів, води, квитків для співробітників);
• Касир – ведення касової та чекової книг;
• Ведення ділового листування
• Адміністративне супроводження директора організації
7 серпня 2007 – 3 грудня 2007 – асистент фінансового відділу у ЗАТ Хоум Кредит Банк
Обов’язки:
• Адміністративне супроводження фінансового департаменту (замовлення квитків, таксі, готелів)
• Переклади (усні та письмові – англійська, російська, українська) фінансових та юридичних документів
• Ведення протоколів зібрань
• Підготовка фінансових звітів з діяльності Представництва (робота з клієнт-банком, авансовий звіт з готівкових коштів, контроль стану рахунків)
• Ведення авансового звіту з готівкових коштів Банку (ведення каси, підготовка щомісячної звітності)
5 березня 2008 – асистент фінансового відділу, ТОВ Ернст енд Янг.
Обов’язки:
• Адміністративне супроводження діяльності відділу, переклад з та на англійську, робота з поштою, ведення документообігу.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Володію персональним комп’ютером на рівні впевненого користувача.
За роки навчання у школі, ліцеї та університеті неодноразово приймала участь у районних олімпіадах з української та англійської мов, де займала призові місця.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Творча особистість, відповідальна, наполеглива, цілеспрямована,
комунікабельна.
Natalia Shovkun
Cell number: +38097 654 38 79
E-mail: natalia.sergevna@forenet.info
Date of birth: 28.01.1985
Marital status: single.
Objective: to find an interesting and creative job, that will help me realize my ambitions, use my knowledge, broaden my outlook and will give great career opportunities
Education:
1992-2000 – Secondary School of Gorodnya
2000-2002 – Regional Pedagogical Lyceum of Nizhyn Gogol State University. Department of Foreign Languages and World Literature
2002-2006 – Nizhyn Gogol State University
2006 – Diploma of Bachelor.
2007 – Open International University of Human Development “Ukraine”, II year of studying, the Faculty of Finance
Major:
Foreign Languages (English, German), Finance
Experience:
Since 2006 – freelance translator (written translations English-Russian-Ukrainian)
August 2006 – August 2007 – administrative assistant for International Charitable Organization “Charity Foundation “SOS Children Village”
Main duties:
• Quarter and annual reports on organization’s activity;
• Written and oral translations from/to English, Russian, Ukrainian;
• HR documentation handling;
• Preparation of orders and minutes of the meetings;
• Sponsors delegations management (meeting at the a-port, tickets, hotels, translation);
• Office administration (water, stationery, tickets);
• Cashier (cask and check books);
• Writing official mails;
• Administrative support to the Head.
August 2007 – December 2007 – assistant to the Finance and Economy Department in Home Credit Bank CJSC
Main duties:
• Administrative support to the financial department (ordering tickets, taxi, hotels);
• Written and oral translations from/to English, Russian, Ukrainian of the financial and juridical documents and at the meetings;
• Minutes of the meetings preparation;
• Preparation of financial reports on the Representative Office activity (client-bank, advance report on petty cash expenditure, bank statements – current account control);
• Advance report on the bank activity (cash handling, preparation of the monthly documentation)
March, 5th 2008 – assistant to the finance department, Ernst and Young, LLC
Main duties:
• Administrative support to the financial department
• Written and oral translations from/to English, Russian, Ukrainian of the financial and juridical documents and at the meetings;
Computer skills:
MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet Explorer
Languages:
Native Ukrainian and Russian, fluent English, basic German
Personal skills and abilities:
Responsible, ambitious, creative, communicative, active, friendly, patient
|
Контактная информация: 80976543879
|
|