ДОСВІД РОБОТИ:
з 12.2006 по сьогодні
ТОВ "Укрпромбанк", Киев
Начальник відділу розвитку кредитування малого та середнього бізнесу
Обов’язки: Постановка роботи з впровадження кредитування МСБ в системі банку «з нуля»: розробка та впровадження порядків кредитування, методики аналізу фінансового стану позичальника, продуктів, с-ми мотивації, програми лояльності, підбір та навчання персоналу (ГО, Філії), організація та контроль діяльності у філіях та відділеннях, планування, лімітування, формування бюджетів, розробка маркетингових заходів, рекламної продукції, автоматизація заключень та звітних форм, участь у впровадженні нового ОДБ, організація розгляду понадлімітних заявок філій
з 02.2006 по 09.2006
АКБ „Укрсоцбанк”, Головний офіс, Киев
Заступник начальника відділу розвитку продаж, Управління по роботі з СМБ
Обов’язки: Трансформація структури мікрокредитування у СМБ, підтримка діючої системи.
Досягнення: розробив нові порядки (оцінка платоспроможності позичальника, стимулювання персоналу); відібрав та затвердив персонал на керівні посади МСБ у регіональних філіях; входив в робочу групу з організації нової структури, як результат, її створення, затвердження та впровадження; входив в робочу групу розробки автоматизованих систем T24 (Temenos); входив до основного складу кредитного комітету ГО
з 11.2004 по 01.2006
АКБ „Укрсоцбанк”, Головний офіс, Львів, Хмельницький
Заступник начальника відділу розвитку Проекту мікрокредитування – регіональний менеджер по Західному регіону
Обов’язки: На рівні ГО: розробка та впровадження Положень (змін) „Мікрокредитування”, „Авто в кредит”, „Бізнес нерухомість”, „Експрес кредит”, „Обладнання в кредит”), порядків стимулювання персоналу, технологічних карт, бюджетів, планів, рекламних акцій, співпраця з іншими підрозділами ГО, внесення пропозицій щодо покращення загальних результатів роботи Програми; проведення семінарів, тренінгів всеукраїнського рівня та ін.;
На рівні філій: тісна співпраця з керівництвом Філій та відділень щодо ефективного провадження Проекту, пошук кандидатів на керівників підрозділів, підбір персоналу, стимулювання та контроль за виконанням доведених планових показників, вирішення організаційних питань, розв’язання спірних та конфліктних ситуацій
Досягнення: створення налагодженої працюючої структури, як результат - впровадження Проекту у 8-ми обласних центрах регіону, відкриття точок продажу у 14-ти містах, виконання запланованих показників, підготовка більш ніж 70-ти спеціалістів
з 02.2004 по 11.2004
АКБ „Укрсоцбанк”, Хмельницький
Начальник сектору мікрокредитування
Обов’язки: Налагодження роботи сектору, відбір та підготовка персоналу, організація залучення клієнтів, постановка та розподіл задач і повноважень, контроль за якістю проведення оцінки фінансового стану, кредитного портфелю, виїзд на фінансовий аналіз до позичальників, ін.
з 08.2002 по 01.2004
АППБ "Аваль", Хмельницький
Провідний економіст відділу мікрокредитування (В.О. начальника відділу)
Обов’язки: Прямі переговори з клієнтами, підготовка необхідної інформації для попереднього розгляду та видачі кредитів суб'єктам малого та середнього бізнесу, комплексний аналіз фінансового стану позичальника, супроводження кредитів, підготовка (навчання) молодих спеціалістів, розробка рекламних акцій
з 01.2002 по 08.2002
Український Фонд, IPC (International Project Consult GmbH), Хмельницький
Кредитний експерт - стипендіат (АППБ Аваль) в рамках консультаційної програми Уряду ФРН "Transform"
Обов’язки: Збір та обробка фінансово-економічної інформації, оцінка ризиків, видача та супроводження кредитів.
з 08.1999 по 12.2001
Менеджер, регіональний менеджер
Комерційні фірми, Хмельницький
Освіта:
Технологічний Університет Поділля (закінчення 2000 рік), факультет: Бізнесу та права, спеціальність: Фінанси
Мови
Англійська: Базовий рівень
Українська/ російска: вільно
ОСОБИСТІ РИСИ:
відповідальність, комунікабельність, здатність швидко навчатись, пристосовуватись до нових умов, аналітичні здібності; організація роботи в команді, координація діяльності; вагомий досвід проведення переговорів з керівниками різних рівнів, співпраці з ними; досвід організації роботи та аналіз результатів роботи; вміння працювати в умовах напруженого графіку; досвід роботи в кризових ситуаціях; досвід організації та проведення навчальних семінарів.
|