работа.поиск:
|
Бухгалтер , помічник гол . бухгалтера , зам . гол . бухгалтера , економіст з фінансового аналізу
|
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 700 USD
|
Добавлено: 2008-02-12 16:08:43
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
РЕЗЮМЕ
Яворська Оксана Миколаївна
Дата народження: 23 червня 1981р.
Контактний тел.:8-098-275-00-84, 8-063-719-09-66
Сімейний статус: заміжня
Бажана посада: Бухгалтер, помічник гол. бухгалтера, зам. гол. бухгалтера, економіст з фінансового аналізу.
Бажана заробітна плата: від 3500 грн.
Графік роботи: повна зайнятість.
Мова: українська, російська, німецька.
Область діяльності: бухгалтерія, управлінський облік, податковий облік, фінанси підприємства.
Освіта:
1. Вища технічна, магістр екології та хімії, НТУУ КПІ, ІХФ, 1998-2004р.р.
2. Вища економічна (незакінчена, залишилась остання сесія 1,5 неділі у квітні), Житомирський Державний Технологічний Університет, ФПС, спеціальність облік та аудит, 2006-2008р.р.
Досвід роботи:
2003-2004р.р. – інженер еколог-радіохімік Національної Академії Наук України.
2004-2005р.р. – інженер-хімік ЗАТ «Лакма»
09.2005-06.2006р.р. – бухгалтер ТОВ ТД «Лакма»
Спеціалізація : оптова та роздрібна торгівля лакофарбовими матеріалами.
Посада: бухгалтер
Обов`язки : робота у 1С:Бухгалтерія, виписка документів на продаж товару(рахунків, видаткових накладних, податкових накладних).Оформлення документів у разі повернення товару, коригуючі накладні. Облік товарів, що надійшли. Переміщення товарів між складами, філіалами та ведення документації по обігу товару. Робота на касовому апараті, ведення касової книги. Виписка прибуткових, видаткових ордерів. Авансові звіти. Оформлення довіреностей та ведення книги обліку довіреностей. Складання внутрішньої звітності. Розробка цінової політики.
06.2006 – 11.2007р.р. – 2-й бухгалтер ТОВ «АвтоБізнесЦентр»( офіційний дилер компанії «DAIMLER CHRYSLER»)
Спеціалізація: оптова та роздрібна торгівля новими та уживаними автомобілями, надання послуг населенню та юридичним особам у сфері технічного обслуговування автомобілів, здача нежилих приміщень у оренду.
Обов`язки:
- оформлення пакету документів на отримання та безпосередньо у органах Держадміністрації документів дозвільного характеру (дозвіл на торгівлю, дозвіл на розміщення об`єкту сфери послуг), дозволів від Санстанції, оформлення та отримання патентів у органах податкової інспекції на торгівлю та послуги;
- оформлення змін до статутних документів, оформлення у разі зміни виду діяльності;
- ведення договірної політики підприємства;
- ведення управлінського обліку;
- фінансовий аналіз звітності компанії, діяльності підприємства за сегментами, а також підготовка та здача внутрішньої звітності засновникам компанії, прогнозування стану компанії;
- нарахування та виплата заробітної плати, складання штатного розкладу, документації з кадрами( прийом на роботу, звільнення, відпустка), розробка трудових угод та колективного договору;
- облік операцій по оренді нерухомого майна, підготовка пакету документів;
- облік об`єктів ОЗ, НМА, нарахування амортизації в бухгалтерському та податковому обліку;
- списання малоцінних матеріалів та бензину, довіреностей, справок-рахунків та транзитних номерів;
- облік розрахунків з покупцями та замовниками, а також розрахунки з поставщиками ;
- облік реалізації товарів та послуг;
- документальна робота з банком;
- облік операцій по розрахунковому рахунку та касових операцій (РРО, Клієнт-банк);
- розрахунки з підзвітними особами, оформлення відряджень(у т.ч. за кордон);
- облік імпортних операцій, ведення операцій з покупки валюти;
- облік розрахунків по ПДВ;
- облік затрат та фінансових результатів;
- складання звітності по РРО, форми 1-ДФ, звіту по забрудненню навколишнього природного середовища, персоніфікація, складання та розрахунок податку на землю;
- підготовка даних для заповнення та допомога у складанні балансу, звіту про фінансові результати , звіту про рух грошових коштів та про власний капітал, у складанні декларацій по податку на прибуток та ПДВ, звітності до органів соціального страхування.
11.2007р. – 02.2008р. – 2-й бухгалтер ТОВ «Любава-Авто»
Спеціалізація: оптова та роздрібна торгівля новими та уживаними автомобілями, надання послуг населенню та юридичним особам у сфері технічного обслуговування автомобілів.
Обов`язки: аналогічно ТОВ «АвтоБізнесЦентр»
Додаткова інформація:
- досвід роботи з комп`ютерними програмами Microsoft Word and Excel for Windows, 1C: Підприємство 7.7, 1С: Бухгалтерия 7.7, Парус-Підприємство, Клієнт-Банк, Інтернет, установка та робота у програмі з підготовки електронної звітності до податкових органів Notar, у програмі АРМ (персоніфікація), робота та налагодження програми Ліга-Закон.
- знання та дотримання у роботі нормативної законодавчої бази України, ПСБО, МСФЗ.
Особисті якості: здатність при необхідності швидко засвоювати новий матеріал, відповідальність, працелюбність, ініціативність, зібраність, уважність, акуратність, комунікабельність.
|
Контактная информация: 8-098-275-00-84
|
|