работа.поиск:
				                   | 								
																															     				
	
	    | 
	   		 
				
			 
	   		работа в Киеве
	     | 
	 
	
	    | 
	    	Заработная плата: 550 USD
	     | 
	 
	
	    
	    	Добавлено: 2008-02-05 12:55:41
  
	     | 
	 
    
	
	    
			
			
				| Для удаления этого объявления введите код: |  | 
			 
			
				| Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) | 
			 
			 
	     | 
	 
	
	    
	       	 РЕЗЮМЕ НА ПОСАДУ БУХГАЛТЕРА, ЕКОНОМІСТА 
Гайдук Євгенія Олександрівна 
 
Мета:	Працювати за спеціальністю з можливістю професійного, кар’єрного та матеріального зростання, з організованим робочим місцем, дружнім колективом, нормованим робочим днем та, бажано, соціальним пакетом 
Бажаний рівень оплати праці – 550-600 у.о. 
Освіта: 
2003-2008 рр.	Національний Університет Харчових Технологій 
Спеціальність: «Облік та аудит» 
2006 р.	Курс: 1С:Бухгалтерія, Галактика 
2006р.	Проходження учбової практики по спеціальності на базі ДПАТ «Київхліб» Хлібокомбінат №11 
2002 р.	«1 Київські державні курси іноземних мов» (напрям  - англійська) 
Досвід роботи: 
Березень 2007р. – сьогоднішній день 
	ЗАТ«ВІК ОЙЛ» - Економіст Департаменту Управлінського обліку та контроллінгу 
 - Формування управлінських звітів з використанням 1С; 
 - Обробка великих обсягів інформації для формування звітів, необхідних для прийняття обґрунтованих управлінських рішень; 
 - Контроль за рухом грошових коштів підприємства (розрахункові рахунки та каса); 
 - Перевірка відповідності формування статей витрат та доходів; 
 - Ведення затрат, як операційних так і інвестиційних (ті що формують собівартість об’єкта) та контроль за правильністю їх віднесення; 
 - Аналіз внутрішньогосподарських розрахунків; 
 - Аналіз кредитного портфеля компанії; 
 - Контроль документів, що підтверджують виконання договірних зобов’язань; 
 - Візування договорів; 
 - Рознесення банківських виписок в 1С; 
 - Ведення та розподіл витрат на зв'язок; 
 - Участь у впровадженні проекту mySAP ERP R/3; 
 - Ведення договорів збуту та поставки в SAP R/3 (модулі MM та SD) 
2006 р.	BTL агентство «АДМ РМ» - Помічник керівника call-центру 
 - Підбір персоналу для запланованих  промо акцій; 
 - Проведення тренінгів з промоутерами и операторами call-центру; 
 - Формування звітів по промо акціям та подальша їх обробка для  
2006 р.	РА «Інтер2000» - Помічник менеджера по роботі з клієнтами 
 - Підбір інформації по запиту клієнта; 
 - Формування комерційних пропозицій; 
 - Оформлення замовлень по поліграфії та сувенірній продукції 
Додаткова інформація: 
Володію: 
- професійними  програмами - 1С:Підприємство, 1С:Бухгалтерія, 1С:Управлінська, 1С:Казна; 
- на рівні впевненого користувача пакетом MS Office, Outlook Express, Internet Explorer тощо; 
- впевнене користування офісною технікою (факс, принтер, сканер тощо). 
Особистісні дані: 
- уважна, відповідальна, стійка до стресів, швидко навчаюсь новому, володію організаторськими здібностями, комунікабельна, цілеспрямована, вмію працювати в команді під тиском умов та часу, люблю творчо та логічно мислити. 
Знання мов: 
- російська, українська - вільно;  
- англійська – розмовна 
Мета на майбутнє: 
-	отримати конкурентоспроможні знання, вміння та навики та закріпити їх у процесі роботи; 
-	прагнення до кар’єрного росту від позиції бухгалтера, економіста до: керівника структурного підрозділу - заступника директора тощо 
 
	     | 
	 
    	
	    
	       	 Контактная информация: Телефон: 8 (097) 941-34-30 
Дата народження: 27.05.1986 
E-mail: evgeniya_h@ukr.net 
ICQ: 486-917-072 
	     | 
	 
 
									
									
									
									
								 |