Портал для фрилансеров
 
Блог
Форум
Добавить вакансию
Добавить резюме


работа.поиск:

Город:

Один интерфейс, одна оплата, и ваша вакансия с логотипом появляется на 3 сайтах.

Статьи про трудоустройство

  • Как писать резюме.
  • Как писать текст вакансии.
  • Подготовка к собеседованию на должность программиста
  • Как написать «безотказное» резюме (советы для программистов)
  • Я боюсь собеседований
  • Интервью с кандидатами на работу. 10 главных вопросов
  • Войны за таланты в Украине
  • Где учат на рекрутера?
  • Будущее рекрутинга
  • Я ищу работу!
  • Мне за это не платят!
  • Трудоустройство. Избавление от иллюзий!
  • Как искать работу через рекрутинговое агентство
  • Поиск работы — тоже работа!
  • Стоит ли принимать последнее предложение остаться!?
  • 10 наиболее распространенных ошибок рекрутинга.
  • Что работает, а что нет в области рекрутинга и хедхантинга.
  • Работа дома. Или зачем на самом деле придумали Интернет.
  • Первая работа? — терпите!
  • 10 стандартных причин отказа о приеме на работу (с комментариями)
  • Как экспортировать вакансии на свой сайт

  • Помощник руководителя


    работа во Львове
    Заработная плата: 400 USD
    Добавлено: 2007-10-31 17:57:06

    Для удаления этого объявления введите код:
    Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.)


    79005, Україна, м. Львів,
    вул. Ш.Руставелі, 34 А/1
    Телефон дом.: (032) 2-256-966
    моб.: 8 067 97 97 259
    E-mail: elvina55@mail.ru


    Кушнір Юлія Іванівна


    Відомості про себе рік та місце народження – 1982, м. Стрий
    Сімейний стан – неодружена


    Освіта 2000 – 2005 рр. – Дрогобицький Державний Педагогічний Університет, факультет романо-германської філології.

    Професійний досвід
    05.2006 - 2007 - ТзОВ„ЕЙБІ УКРАЇНА” (Інтернет компанія)- помічник генерального директора

     ведення обліку кадрів
     складання штатного розкладу згідно бізнес плану
     організація зустрічей іноземних представників з кандидатами
     пошук кадрів відповідно до стандартів міжнародного рівня
     формування штату, підбір фахівців
     проведення співбесід
     адаптація нових робітників до колективу
     забезпечення працівників соціальними пакетами
     організація подорожей за кордон (підготовка документів для отримання віз, бронювання готелів, квитків)
     складання трудових контрактів та додатків

    - ведення фінансової та господарчої документації, здійснення розрахунків з банком
    - збір та підготовка первинних документів для бухгалтерського обліку
    - контроль щодо нарахування з/п робітників, відповідно до нарахування премій, змін контрактів, відпусток та лікарняних
    - підготовка та видання наказів, директивних документів;
    - реєстрація вхідної, вихідної документації та доручень
    - здійснення платежів у Львові (Одеській та Харківській філії)
    - планування та контроль щомісячних платежів
    - підтримання життєдіяльності офісу (замовлення оргтехніки та необхідних товарів)
    - планування закупок необхідного технічного майна;
    - розподіл та продажа валюти
    - стеження за рухом коштів на рахунках
    - складання звітів щодо надходження коштів від клієнтів
    - підготовка документації компанії до аудиторської перевірки («Алма-Аудит» 07.2006)
    - підготовка документації компанії до аудиторської перевірки («Дебет-Кредит-Консалтинг»)


    - підготовка компанії (відбір, класифікація та внесення документів до реєстру) до аудиторської перевірки міжнародного рівня (CPMG)
    - формування звітів щотижневих витрат (Shadow Accounting)
    - формування звітів місячних витрат (Cockpit)
    - планування витрат на поточний місяць (Liquidity Plan)
    - проведення компенсації відряджень згідно міжнародного рівня (Business Expenses)
    - формування фінансових звітів,


    - ведення офіційного листування
    - складання графіку візитів іноземних колег
    - створення спеціальних програм, відповідно до мети приїзду іноземних представників
    - планування кошторису витрат та складання звітів
    - організація приїзду та проживання іноземних колег
    - проведення зустрічей та прийняття участі в переговорах


    12.2005 - 04.2006 – ТзОВ ”Ролада” (Швейна фабрика) – перекладач (відділ постачання)

    • організація та проведення виставки одягу, презентацій та показів
    • проведення переговорів щодо формування замовлень
    • контроль вчасних термінів постачання
    • планування та складання сезонних замовлень
    • комплексне забезпечення компанії необхідним матеріалом та фурнітурою
    • організація зустрічей та прийомів вітчизняних та зарубіжних колег
    забезпечення безпосередньої або заочної участі у міжнародних виставках
    ярмарках

    07.2005 – 11.2005 рр. – ТзОВ «Галсофт-Сервіс» (Львівський Науково-дослідний завод) - перекладач

    • переклад інструкцій технічного характеру
    • підтримка офіційного листування з іноземними постачальниками
    • організація прийомів та зустрічей з іноземними представниками
    • прийняття активної участі у переговорах
    • реєстрація вхідної та вихідної документації


    Мета Працевлаштування на керівну посаду з перспективою службового росту та стабільним окладом

    Хобі книжки, музика

    Додаткова інформація
     досконале володіння комп’ютером
     володіння мовами : українська, російська - вільно, англійська – розмовний та письмовий рівень, французька - середній .



    Контактная информация:
    Кушнир Юлия Ивановна
    ул.Ш.Руставели 34А/1
    тел.моб. 8 067 97 97 259
    Реклама на сайте


    Последние вакансии:

    работа в Киеве: «Администратор офиса»
    работа в Киеве: New Business Director .
    работа в Киеве: Руководитель строительного проекта
    работа в Симферополе: REGIONAL SALES TRAINER
    работа в Днепропетровске: ДИЗАЙНЕР БАНЕРОВ
    работа в Киеве: Вакансия: инженер 2 категории
    работа в Киеве: Офис -менеджер
    работа в Киеве: Продавец -консультант
    работа в Днепропетровске: Менеджер по закупкам
    работа в Симферополе: РЕГИОНАЛЬНЫЙ ТРЕНЕР ПО ПРОДАЖАМ
    работа в Киеве: бухгалтер -кассир
    работа в Киеве: Курьер
    работа в Одессе: АССИСТЕНТ МЕНЕДЖЕРА ПО ПОИСКУ И ПОДБОРУ ПЕРСОНАЛА
    работа в Киеве: Менеджер по продаже рекрутинговых услуг (sales manager)
    работа в Киеве: Програміст 1С
    работа в Днепропетровске: Менеджер по национальным продажам Днепр , Запорожье , кривой рог
    работа в Житомире: Руководитель представительства г .Житомир
    работа в Донецке: системный администратор
    работа в Луганске: Technical Director
    работа в Херсоне: Торговый представитель(Новая Каховка)

    Последние резюме:

    работа в Днепропетровске: переводчик , менеджер по туризму , менеджер ВЭД…
    работа в Сумах: гл .бухгалтер
    работа в Киеве: Рекрутер/ Хедхантер
    работа в Киеве: Кредитование , финансы
    работа в Киеве: Кредитование , финансы
    работа в Киеве: Внутренний аудитор , фин контролер , фин менеджер
    работа в Запорожье: менеджер по продажам , продавец -консультант
    работа в Киеве: юрист -хозяйственник
    работа в Киеве: менеджер по продаже
    работа в Киеве: системный администратор
    работа в Киеве: Региональный менеджер , Топ -Менеджер , Менеджер
    работа в Киеве: Региональный менеджер , Топ -Менеджер , Менеджер
    работа в Киеве: помощник руководителя
    работа в Одессе: Менеджер по персоналу , специалист отдела кадров , офис -менеджер
    работа в Киеве: офис - менеджер
    работа в Киеве: инженер -технолог -химик
    работа в Киеве: Руководитель отдела
    работа в Киеве: водитель со своим авто шевроле -авео
    работа в Киеве: Менеджер по продажам
    работа в Киеве: маркетолог , менеджер по продажам

    Посмотрите и эти объявления:

  • робота в виннице в салоне красоты
  • работа в оаэ вакансии
  • работа инженером в аэропорту борисполь
  • работа на круизных лайнерах киев
  • луганск модельщик по деревянным моделям работа вакансии
  • Вакансия ведущий инженер Львов
  • оператор на телефон донецк
  • личный водитель киев левый берег

  • Обратная связь:

    Официальный адрес электронной почты: info@estrabota.com.ua