работа.поиск:
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 1000 USD
|
Добавлено: 2007-07-23 12:17:12
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
Глечик Тетяна Валентинівна
8 серпня 1980 р.
Одружена, дочка 7 років.
м. Київ.
Контактна інформація
Тел. (044) 5357057
Моб. тел. 8 (068) 35974 39
email: t.glechyk@soar.com.ua
Мета:
Отримання посади менеджера/адміністратора у крупній стабільній компанії з перспективами професійного та кар'єрного зростання.
Оклад: 1000 USD, у випадку практики «випробувального строку» у компанії, оклад на випробувальний строк – 900 USD.
Освіта:
Вища.
1997 р. – 2004 р.
Спеціаліст з чеської мови та літератури (Диплом КВ No 27509552 від 30 червня 2004 р.),
факультет: міжнародних відносин та слав'янознавства,
Київський славістичний університет.
1997 р. – 2004 р.
Спеціаліст з англійської мови та літератури (Диплом КВ No 27533720 від 30 червня 2004 р.),
факультет: міжнародних відносин та слав'янознавства,
Київський славістичний університет
Професійний досвід:
10/2006 р. 07/2007 р. Адміністратор(менеджер), ТОВ «Експрес Лок».
Розроблення та супроводження системи діловодства компанії, консультаційна допомога при розробці комплексу організаційнорозпорядчої документації.
Оброблення бази клієнтів компанії: контроль навантаження на менеджерів з продаж,
контроль стану активності клієнтів.
Проведення аналізу діяльності торгових представників, менеджерів з продаж компанії,
складання звітності за обліковими показниками компанії.
Планування і контроль виконання планів транспортного підрозділу (логістика).
Кадровий менеджмент.
04/2006 р. 10/2006 р. Головний адміністратор (офісменеджер), ЗАТ «Страхова компанія «БРОКБІЗНЕССТРАХУВАННЯ», центральний офіс.
Проведення комплексу заходів з адаптації документообігу центрального офісу та філіальної мережі компанії. Розробка та супроводження організаційнорозпорядчої документації.
Планування та організація внутрішнього циклу життєдіяльності центрального офісу.
Кадрова робота (підбір персоналу, організація адаптації персоналу, супроводження кадрової документації). Центральний офіс та ключові посади філіальної мережі.
Взаємодія з рекламноінформаційними партнерами компанії.
Організація важливих ділових зустрічей/поїздок першої особи компанії.
07/2004 р. 04/2006 р. Офісменеджер, ТОВ «ТурСтар», група компаній.
Організація роботи секретарів групи компаній.
Розробка концепції та проведення комплексу заходів з впровадження системи документообігу компанії (організація діловодства).
Кадрова робота (підбір персоналу, супроводження кадрової документації).
Планування, організація та супроводження робочого дня ті ділових поїздок перших осіб компанії.
Організація повного внутрішнього циклу життєдіяльності компанії.
Спеціальні навички:
Мови:
Українська – вільно, російська – вільно, англійська – розмовний, письмовий (загальна лексика), чеська – розмовний, письмовий (загальна лексика).
Комп'ютери та орг. техніка:
ПК: Операційні системи: MS Windows – досвідчений користувач, Linux (KDE, Gnome) - початківець; офісні пакети: MS Office, Open Office – досвідчений користувач; 1С – користувач; засоби Інтернет – досвідчений користувач. Орг. техніка – досвідчений користувач.
Відрядження:
Можливі, як по Україні, так і за кордон.
Особисті якості:
Зібраність, обов'язковість, комунікабельність, стратегічне мислення, аналітичний склад розуму, знання і пошана принципів ділового і корпоративного етикету, чесність.
Сертифікати:
Спеціальність: офісменеджер (Диплом No 04/18 від 23 червня 2004 р.), курси професійної підготовки, навчальний центр «Жаклін» (ліц. Мін. осв. України А4 No 626988 від 03.12.2003 р.).
|
Контактная информация: Тел. (044) 5357057
Моб. тел. 8 (068) 35974 39
email: t.glechyk@soar.com.ua
|
|
|
|
Реклама на сайте |
|
|
Последние вакансии:
работа в Киеве: Координатор:
работа в Киеве: нутрициолог
работа в Киеве: координатор бизнес -проекта
работа в Одессе: ассистент руководителя
работа в Киеве: менеджер по кадрам
работа в Киеве: Программист C# (удаленно)
работа в Киеве: Программист PHP (удаленно)
работа в Киеве: дополнительный доход
работа в Одессе: дилер
работа в Луганске: мерчендайзер
работа в Днепропетровске: НАБОРЩИК ТЕКСТА
работа в Луганске: мерчендайзер
работа в Тернополе: бухгалтер
работа во Львове: Сотрудник для удаленной работы
работа в Луганске: Сотрудник для удаленной работы
работа в Одессе: инженер
работа в Ровно: Менеджер
работа в Николаеве: Менеджер
работа в Ивано-Франковске: Сотрудник для удаленной работы
работа в Хмельницком: Менеджер
Последние резюме:
работа в Киеве: менеджер ВЭД , декларант , менеджер по работе с таможней
работа в Харькове: Менеджер по заукпкам , бренд -менеджер
работа в Киеве: Бухгалтер
работа в Киеве: Flash , дизайн , создание сайтов - фриланс
работа в Киеве: Инженер телекоммуникаций
работа в Донецке: руководитель
работа в Киеве: Менеджер
работа в Днепропетровске: секретарь -референд
работа в Запорожье: Руководитель , региональный представитель
работа в Днепропетровске: Руководитель , региональный представитель
работа в Донецке: Руководитель , заместитель руководителя
работа в Харькове: Руководитель , региональный представитель
работа в Донецке: Региональный менеджер по Юго -Востоку Украины , национальный директор по продажам
работа в Киеве: Руководитель , региональный представитель
работа в Донецке: : Региональный , территориальный менеджер , супервайзер , торговый представитель
работа в Киеве: Председатель правления банка
работа в Киеве: Руководитель , региональный представитель
работа в Киеве: Руководитель , региональный представитель
работа в Харькове: Руководитель , региональный представитель
работа в Киеве: главный бухгалтер , финансовый директор
Обратная связь:
Официальный адрес электронной почты:
info@estrabota.com.ua
|
|
|
|