работа.поиск:
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 2000 USD
|
Добавлено: 2007-02-12 14:58:02
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
Шукаю роботу в Київі
ІІ. Освіта
Учбовий заклад Київський Національний економічний університет
Спеціальність економіст («Економічне та соціальне планування», денна форма навчання)
Рік закінчення 1995 рік
Ступінь диплом спеціаліста
Маю сертифікат аудитора (серія А №006028)
ІІІ. Професійний досвід
загальний стаж – 11 років
Квітень 2006 року – серпень 2006 року
ТОВ "СЕСА-ЦЕНТР» (керівна компанія групи підприємств з 13 юросіб; виробництво безалкогольних напоїв ТМ «Мастер Фрут», «Флорія», «Сузір’я»)
Посада: заступник фінансового директора
Функціональні обов’язки:
- участь в постановці системи бюджетування, контролінгу, управлінського обліку та організації контролю ії впровадження для групи підприємств в цілому та для окремих бізнес-одиниць;
- організація та керівництво роботою відділу внутрішнього аудиту;
- створення єдиної облікової політики для підприємств компанії;
- аналіз фінансово--господарської діяльності групи підприємств;
- координація фінансової політики; управління грошовими потоками;
- фінансове планування та прогнозування
Травень 2005 року – березень 2006 року
ТОВ "Аудиторська фірма "Гарантія-Аудит"
Посада: аудитор
Функціональні обов’язки:
- проведення перевірок дотримання норм податкового законодавства України;
- надання консультацій з питань оподаткування та організації та ведення бухгалтерського, управлінського обліку
Вересень 2003 року - грудень 2004 року ТОВ «Автоматичні торгові системи», ТОВ «Маркет-Трейд» (супермаркет, торгова площа 4000 кв.м., система оподаткування - загальна)
посада: головний бухгалтер, за сумісництвом - начальник фінансового відділу
Функціональні обов’язки:
- фінансове планування та прогнозування;
- участь в організації та постановці системи бюджетування, контроль ведення управлінського обліку на підприємстві, контроль виконання бюджетів, складання внутрішньої фінансової звітності;
- аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
- управління фінансовими потоками;
- організація та постановка, ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві, участь в розробці облікової політики підприємства;
- складання фінансової та податкової звітності;
- впровадження автоматизації ведення бухгалтерського, управлінського обліку на підприємстві з застосуванням програми GMS Office Tools;
- досвід організації обліку «з нуля» на новому підприємстві (чисельність працівників 300 чоловік);
- рішення задач з оптимізації оподаткування, аналіз витрат;
- отримання кредитів в банках
Серпень 2002 року – серпень 2003 року
ТОВ „Агроконтракт-Трейд”; ТОВ «Корона-Трейд» (крупні підприємства з оптової торгівлі кондитерськими виробами, продуктами харчування, алкогольними напоями, загальна система оподаткування)
Посада: головний бухгалтер, за сумісництвом- фінансовий директор
Функціональні обов’язки:
- ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, складання податкової, фінансової та внутрішньої звітності, складання консолідованої звітності;
- організація та контроль обліку в філіях;
- розробка та розподіл, контроль за виконанням функціональних обов’язків бухгалтерів, участь в розробці облікової політики підприємства;
- участь в організації та постановці системи бюджетування; контроль виконання бюджетів;
- аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
- фінансове планування та прогнозування;
- отримання кредитів в банках;
- впровадження автоматичних програм ведення бухгалтерського обліку на підприємстві з застосуванням програми «1-С:Підприємство»
1999 рік – квітень 2002 року
ТОВ „Фласк”(послуги з агентування морських судів та транспортного експедирування вантажів в порту - експорт)
Посада: головний бухгалтер
Функціональні обов’язки:
- ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання та подання податкової і фінансової звітності
1995рік –1998 рік
ДПІ в Центрально-міському районі м. Кривий Ріг, ДПІ в м Бердянськ, відділи податкових розслідувань, документальних перевірок юридичних осіб
Посада: ревізор-інспектор, старший ревізор-інспектор
Функціональні обов’язки:
Проведення комплексних перевірок юридичних осіб з питань дотримання податкового законодавства
ІV. Додаткова інформація
Робота з спеціальними програмами
Вільне користування «1С: Підприємство» версія 7.7;Word, Excel, Ліга, GMS Office Tools
Знання язиків
Російський, український; англійський -pre-intermediatе
Семінари та тренінги
«Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку», «Трансформація фінансової звітності українських підприємств в фінансову звітність за МСФЗ»;курси підвищення кваліфікації аудиторів при Аудиторській Палаті України «Порівняльний аналіз практичного застосування МСФЗ та П(С)БО»;«Стратегічний тайм-менеджмент»
|
Контактная информация: Оксана Херсонец
Телефон: 80671425335
E-mail: okhersonets@mail.ru
|
|
|
|
|