Оксана
Моб. телефон : 8-097-96-331-95
e-mail : ksushka82@mail.ru
Дата народження : 20.12.1982 р.
Сімейне положення : незаміжня
Ціль: отримати посаду менеджера з персоналу, помічника директора з персоналу, заступника директора з персоналу.
Освіта
з 1.09.2005 і до тепер (до червня 2007р.) – „Українська академія бізнесу та підприємництва” (м. Київ) державний вищий навчальний заклад, спеціальність „економіка підприємства” (друга вища освіта), заочна форма навчання, термін навчання – 2 роки. Під час навчання вивчалися такі предмети : економіка підприємства, фінанси підприємства, міжнародна економіка, інвестування, бухгалтерський облік, мікроекономіка, страхування, маркетинг, ціноутворення та інші. Навчання проводиться по суботам.
2000 р – 2005 р. – „Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці” (колишній Чернігівський юридичний коледж), спеціальність „соціальна робота, соціологія”, спеціалізація „соціально-правовий захист”, диплом спеціаліста, денна форма навчання. Під час навчання вивчалися такі предмети : сімейне право; кримінальне право, процес; цивільне право, процес; господарське право; конституційне право; трудове право; фінансове право; та ін.; заг. психологія; психологія особистості; соціальна психологія; вікова психологія та ін; базові економічні предмети; соціології різних напрямків та інші предмети.
Досвід роботи
31.08.2006р. по теперішній час - ЗАТ "Компанія "МУЛЬТІ", менеджер з персоналу. (Веду 2 юридичні особи).(м.Київ) Обов"язки:
- кадрове діловодство (звільнення, прийняття, переведення працівників, оформлення лікарняних, відпусток, ведення трудових книжок, штатний розклад, табеля (офіційні і неофіційні) та ін);
- пошук персонала (інтернет, CМІ);
- проведення співбесід;
-здача звітів до центру зайнятості, статистики.
31.07.2006р. - 29.08.2006р. - ТОВ "Укртранссервіс", менеджер з персоналу.(Вела 2 юридичні особи).(м.Київ) Обов"язки:
- кадрове діловодство (звільнення, прийняття, переведення працівників, оформлення лікарняних, відпусток, ведення трудових книжок, штатний розклад, табеля (офіційні і неофіційні) та ін);
- пошук персонала (інтернет, СМІ);
-здача звітів до центру зайнятості.
5.09.2005р. - 28.07.2006р.– Товариство з обмеженою відповідальністю „Комел” (м.Київ), юрист-секретар.(Вела 6(шість) юридичних осіб) До 03.01.2006р. не була офіційно оформлена, а з 03.01. працюю офіційно. Виконую наступні обов’язки :
- реєстрація вхідної та вихідної документації;
- реєстрація договорів;
- відповідала на дзвінки;
- готувала документи директору в посольство для відряджень закордон;
- підготовка та оформлення документів для участі фірми в тендерах;
- робота з договорами (розробка нових договорів, оформлення, розгляд договорів клієнтів, постачальників на належність умов для нашої фірми);
- оформлення документів для суду;
- допомога адвокату;
- розробка рекламних проектів;
- тестування працівників фірми та обробка даних;
- оформлення працівників на роботу, звільнення з роботи та переведення (оформлення трудових книжок, кадрової документації та ін.), штатний розклад, накази;
- робота з бухгалтерською документацією (оформлення доручень, рахунків, податкових накладних);
- робота з міні АТС, копіром, факсом, сканером, комп’ютером.
20.07.2004 – 30.08.2004 р.р. – „Корюківське автопідприємство 17445”, секретар.
Додаткові відомості
- володію ПК на рівні користувача (1C, MS Office, , Internet, Outlook Express, ін.), в 2001 р. закінчила комп’ютерні курси в м. Чернігові ;
- маю посвідчення водія категорій „В”, „С”. Водійський стаж 5 років;
- володію українською і російською мовами, англійський базовий з допомогою словника.
Особисті якості
комунікабельність; наполегливість; аналітичний склад мислення; справедливість; надійність; відповідальність; легко піддаюсь навчанню та ін.
|