Портал для фрилансеров
 
Блог
Форум
Добавить вакансию
Добавить резюме


работа.поиск:

Город:

Один интерфейс, одна оплата, и ваша вакансия с логотипом появляется на 3 сайтах.

Статьи про трудоустройство

  • Как писать резюме.
  • Как писать текст вакансии.
  • Подготовка к собеседованию на должность программиста
  • Как написать «безотказное» резюме (советы для программистов)
  • Я боюсь собеседований
  • Интервью с кандидатами на работу. 10 главных вопросов
  • Войны за таланты в Украине
  • Где учат на рекрутера?
  • Будущее рекрутинга
  • Я ищу работу!
  • Мне за это не платят!
  • Трудоустройство. Избавление от иллюзий!
  • Как искать работу через рекрутинговое агентство
  • Поиск работы — тоже работа!
  • Стоит ли принимать последнее предложение остаться!?
  • 10 наиболее распространенных ошибок рекрутинга.
  • Что работает, а что нет в области рекрутинга и хедхантинга.
  • Работа дома. Или зачем на самом деле придумали Интернет.
  • Первая работа? — терпите!
  • 10 стандартных причин отказа о приеме на работу (с комментариями)
  • Как экспортировать вакансии на свой сайт

  • Керівна посада в напрямку фінансового аналізу , обліку , контролю .


    работа в Киеве
    Заработная плата: 1500 USD
    Добавлено: 2006-10-29 16:08:54

    Для удаления этого объявления введите код:
    Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.)

    Маю 11-ти річний досвід роботи в фінансовій сфері, із яких 9 років працював в банківських установах. Зараз працюю на посаді фінансового директора в підприємстві, яке тільки розпочало свою діяльність. За нетривалий час роботи особисто впровадив і налагодив фінансову роботу з „нуля”. Зокрема здійснив:
    • впровадження форм управлінського обліку;
    • складання платіжного календаря та контролю його виконання;
    • складання фактичного та прогнозного потоку грошових коштів та визначення потреб у фінансуванні;
    • бюджетного планування короткострокового та стратегічного;
    • розрахунок окупності окремих напрямків та бізнес-плану діяльності підприємства загалом;
    • аналіз дебіторської та кредиторської заборгованість та контроль за розрахунками.
    Особисто контролював здійснення всіх платежів.
    Маю нетривалий досвід складання звітності (CFS, IS, BS) за міжнародними стандартами. Хочу відмітити що даний напрямок для мене особливо цікавий.
    Крім того здійснював реєстрацію торгового знаку в Укрпатенті, працював з банком щодо отримання кредиту та погашення відсотків, та багато іншого.

    Під час роботи начальником відділу аналізу і контролю діяльності філіальної мережі, мої головні функціональні обов’язки полягали в здійсненні:
    • аналізу фінансового стану (динаміки розвитку) та аналізу структури активів-пасивів за видами операцій (в т.ч. дебіторська та кредиторська заборгованість) із наданням рекомендації, щодо оптимізації процесу адміністрування;
    • визначення потреб у фінансуванні (внутрішньому, зовнішньому) для раціонального використання ресурсів та безперебійного фінансування бізнесу шляхом складання потоку грошових коштів;
    • складання платіжного календаря та контролю його виконання;
    • бюджетного планування та прогнозування;
    • аналізу і контролю виконання планових показників бюджету та прибутковості;
    • контролю і аналізу фактичного виконання кошторису витрат (капітальних, операційних) та складання прогнозу витрат на наступний період;
    • аналізу конкурентності тарифів, відсотків та фінансових продуктів у порівнянні з діючими в регіоні, за результатами якого надавались пропозиції щодо впровадження нових або корегування діючих продуктів (послуг),
    • розрахунку доходності по окремим операціям, клієнтам, філіям,
    • розрахунку окупності та складанні бізнес-плану діяльності нових підрозділів;
    • розробці мотиваційної політиці;
    • розрахунку економічних нормативів та показників діяльності та інше.
    Також займався:
    • підбором приміщень для розташування філій (відділень) їх переведення до не житлового фонду та реєстрацію в органах державної влади;
    • проведенням переговорів та презентацій;
    • формуванням пакету документів для отримання кредиту та винесення і „захист” його на Кредитному комітеті;
    • тендерами на отримання міжнародного запозичення та державного замовлення та багато іншим.
    Приймав участь в впровадження управлінського обліку та його автоматизації, зокрема впровадив по філіальній мережі форми управлінської звітності власної розробки для виявлення невиконання планованих показників та/або негативної тенденції розвитку.
    Особисто розробляв методологічні положення та технологічні карти фінансових операцій, готував технічні завдання та алгоритми для створення програмних продуктів.
    Крім цього, знаю адміністративну та кадрову роботу (здійснював підбор працівників для філій), а також роботу з координації (взаємодії) мережі із різними підрозділами, як внутрішніми так і зовнішніми.
    Знайом з організацією роботи по обслуговуванню та залученню клієнтів.
    Добре знаю нормативну базу НБУ та банківське законодавство.
    Під моїм безпосереднім керівництвом працювало 5 фахівців.
    За час роботи в Національному банку України працював починаючи з економіста 2 категорії Економічного Департаменту (займався аналізом та формуванням бухгалтерської, фінансової та статистичної звітності) до головного економіста Департаменту банківського нагляду (приймав участь в проведенні аудиторських комплексних та тематичних перевірках, із наданням відповідних висновків та рекомендацій).
    Крім того, знайом з:
    • кредитуванням (у т.ч. за різними програмами),
    • аналізом притаманних ризиків та розробці заходів з їх мінімізації,
    • фінансовим моніторинг операцій клієнтів та багато іншого.

    Значний досвід банківської роботи, зокрема участь у аудиторських перевірках, дозволяє мені добре розуміти механізми проведення та здійснення фінансових операцій, необхідні умови їх забезпечення, їх облік (в т.ч. у відповідності до МСФО), а також головні принципи менеджменту і маркетингу для реалізації фінансових продуктів та залучення клієнтів.
    Маю різні Дипломи і Свідоцтва, про успішні закінчення державних і недержавних (в тому числі закордонних) освітніх програм та семінарів із підвищення фаховості.
    Звик працювати в жорстких умовах.

    Додаткова інформація:
    Вільно володію комп’ютером. Досконало знаю багато офісних та спеціалізованих комп’ютерних програм (зокрема Операційний день Банку, 1С Підприємство).
    Володіння мовами - російська(рідна), українська(професійна), англійська(розмовна).
    Сімейний стан - одружений, є донька.

    Мої сильні якості:
     відмінні організаторські здібності та креативне мислення,
     активна ділова позиція, наполегливість в досягненні мети, орієнтація на результат,
     потреба в постійному вдосконалені професійних знань та навичок,
     комунікабельність і вміння працювати з людьми,
     порядність, відповідальність, дисциплінованість.
    Реклама на сайте


    Последние вакансии:

    работа в Киеве: менеджер
    работа в Киеве: Водитель
    работа в Симферополе: Дизайнер веб -проектов
    работа в Ровно: будівельники -підсобники в Чехію
    работа в Одессе: Инженер по ремонту ПК , настройке ПО
    работа в Одессе: менеджер
    работа в Киеве: Менеджер по продаже выставочного оборудования
    работа в Киеве: сотрудники охраны
    работа в Киеве: Менеджер по персоналу , консультант в мюнхен(германия) .
    работа в Киеве: промоутер
    работа в Киеве: супервайзер
    работа в Киеве: Ветеринарный врач
    работа во Львове: Менеджер з клінінгу
    работа в Днепропетровске: Бухгалтер , Кассиры
    работа в Киеве: web developer
    работа в Киеве: СЛЕСАРЕЙ по КРАНАМ (Кран Балкам , Козловым)
    работа в Киеве: менеджер по работе с клиентами
    работа в Виннице: Начальник транспортного отдела
    работа в Киеве: Инженер по ремонту мобильных телефонов
    работа в Днепропетровске: контент -менеджер сайта

    Последние резюме:

    работа в Киеве: Менеджер по персоналу , помощник менеджера
    работа в Донецке: Главбух , зам .гл .бухгалтера
    работа в Киеве: зав .складом
    работа в Киеве: зав .складом
    работа в Киеве: Системный администратор
    работа в Киеве: Юрисконсульт
    работа в Киеве: Супервайзер , менеджер по VIP , инспектор по кадрам , бухгалтер
    работа в Киеве: администратор , помошник руководителя
    работа в Киеве: Повар
    работа в Киеве: промоутер ,курьер , . . .
    работа в Киеве: водитель
    работа в Киеве: водитель
    работа в Киеве: cпециалист по аудио видео и кинотехнике
    работа в Киеве: любая
    работа в Донецке: Журналист
    работа в Донецке: Журналист
    работа в Днепропетровске: менеджер по продажам , продавец -консультант , аналитик .
    работа в Киеве: -
    работа в Луганске: Менеджер отдела продаж
    работа в Киеве: инженер -строитель

    Обратная связь:

    Официальный адрес электронной почты: info@estrabota.com.ua