| работа.поиск: | 
	    | директор или зам . клуб ресторан |  
| 
 |  
	
	    | 
				
			работа в Киеве |  
	    | Заработная плата: 500 USD |  
	    | Добавлено: 2006-08-15 14:24:25 
 
 |  
	    | 
			
				| Для удаления этого объявления введите код: |  |  
				| Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |  |  
	    | Резюме
 
 Гребенюк Марії Олександрівни
 
 13 березня 1983р.
 м. Київ вул.Флоренції кв.153
 д.т. 5176347
 м.т. 80674071814
 E-mail: grebenev@fc.kiev.ua
 З/п от 450$
 З 2000 - 2005 р. навчалась в Національному Університеті Харчових Технологій, на стаціонарному відділенні, який закінчила в червні 2005 року і отримала диплом спеціаліста за фахом “ Облік і аудит”. В період навчання глибоко вивчала організацію обліку на підприємствах різних форм власності, аналіз фінансового стану підприємств , методику та етапи   проведення аудиторських перевірок .
 
 З 1990 по 2000 роки отримувала середню освіту у фізико-математичному ліцеї № 208 , маю поглиблені знання з математики.
 
 Особисті якості : серйозність, відповідальність , пунктуальність, цілеспрямованість, впевненість в собі, комунікабельність, вміння працювати в колективі, бажання і здатність до швидкого і самостійного  навчання.
 
 Знання російської, української мови, англійської на середньому розмовному рівні.
 Вміння працювати в таких комп”ютерних програмах як  Word , Excel, Outlook, Access.
 Також маю водійські права категорії “В”.
 В процесі навчання проходила виробничу практику в таких установах :  ЗАТ КЗШВ “Столичний”, ВАТ “Галактон” – де набула практичних навичок , які підкріплюють теоретичні знання.
 З вересня 2005 року працювала помічником бухгалтера в ТОВ “Геліополис”. Займалась веденням первинної документаціїї, кассовими операціями, веденням складської програми. Маю навики роботи в програмі “1С - Підприємство”.
 З березня 2006 року організовувала відкриття готельно-торгівельного комплексу ПП“Козачий Хутір”, в місті Запоріжжя, на посаді заступника директора. Організація відкриття включала в себе: документальне оформлення, будівництво, підбір та навчання персоналу, розробка меню, ведення бухгалтерського обліку на підприємстві, контроль за якістю роботи.
 У серпні 2006 року пройшла  основний курс тренінга “Особистого росту 100%”.
 
 
 
 |  |