Портал для фрилансеров
 
Блог
Форум
Добавить вакансию
Добавить резюме


работа.поиск:

Город:

Один интерфейс, одна оплата, и ваша вакансия с логотипом появляется на 3 сайтах.

Статьи про трудоустройство

  • Как писать резюме.
  • Как писать текст вакансии.
  • Подготовка к собеседованию на должность программиста
  • Как написать «безотказное» резюме (советы для программистов)
  • Я боюсь собеседований
  • Интервью с кандидатами на работу. 10 главных вопросов
  • Войны за таланты в Украине
  • Где учат на рекрутера?
  • Будущее рекрутинга
  • Я ищу работу!
  • Мне за это не платят!
  • Трудоустройство. Избавление от иллюзий!
  • Как искать работу через рекрутинговое агентство
  • Поиск работы — тоже работа!
  • Стоит ли принимать последнее предложение остаться!?
  • 10 наиболее распространенных ошибок рекрутинга.
  • Что работает, а что нет в области рекрутинга и хедхантинга.
  • Работа дома. Или зачем на самом деле придумали Интернет.
  • Первая работа? — терпите!
  • 10 стандартных причин отказа о приеме на работу (с комментариями)
  • Как экспортировать вакансии на свой сайт

  • офис -менеджер , помощник руководителя


    работа в Киеве
    Заработная плата: 600 USD
    Добавлено: 2010-04-30 03:44:02

    Для удаления этого объявления введите код:
    Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.)

    РЕЗЮМЕ


    Ім’я: Соклаков Віталій Ігорович
    Дата народження: 24.01.1987
    Місце народження: м. Київ, Україна
    Громадянство: українець
    Адреса проживання: м. Київ, Україна
    Телефонний номер: 80931595786


    МЕТА: Отримання посади перекладача англійської і французької мов, офіс-менеджера, асистента-перекладача для підвищення своїх професійних навичок та подальшого кар’єрного росту. Використовувати свій досвід та знання задля успіху діяльності компанії

    ПЕРСОНАЛЬНІ ДАННІ: Вільно володію англійською і французькою мовами (кожного року (16 разів) проживаю понад місяць на території Франції (Страсбург, Париж, Тулон, Хагенау). Німецька – середній рівень. Володію чудовими знаннями з ділового етикету та основами “Business English”. Виключні письмові та ораторські здібності

    Особисті якості: компетентність, відповідальність, аналітичні здібності, креативність, комунікабельність, акуратність, висока обізнаність, художній смак, оперативність, оптимізм, працелюбність, доброзичливість, відповідальність, пунктуальність, стійкість до стресів, вміння швидко приймати рішення

    ДОСВІД РОБОТИ: 2005 – 2006
    Image Design Factory, працював в якості усного та письмового перекладача, створював базу даних клієнтів, друкував и перекладав всю ділову кореспонденцію і всі документи компанії, перекладав Генерального директора під час двосторонніх зустрічей, виставок, перекладав медичні тексти, юридичну документацію, письмові запити, пропозиції, прес-релізи з/ на україньску, російську, англійську та французьку мови, здійснював міжнародні дзвінки за кордон, готував і оформлював документи для отримання візи

    2006 – 2007
    Alma-Trade Company, менеджер – перекладач, підтримував збут товарів шляхом пошуку потенційних клієнтів і каналів збуту продукції, аналізував об’єми продажів працівників, ввів переговори з клієнтами по телефону, перекладав документацію, інструкції, рекламні матеріали, прейскуранти, юридичні та фінансові документи з/ на українську, російську, англійську та французьку мови, виконував синхронний переклад під час конференцій

    2007 – 2008
    Business Travel Service, помічник Генерального директора, виконував всю офісну роботу. Складав письмову документацію, координував велику кількість проектів включаючи написання, редагування і переклад ділових матеріалів, займався дослідженням зведень і статей пов’язаних з туристичними послугами. Перекладав технічну, юридичну і економічну документацію з/ на українську, російську, англійську та французьку мови. Додатково, відповідав за підтримку широкої комп’ютерної мережі, оновлення клієнтської бази, регістрацію вхідної і вихідної пошти, складав графік візитів іноземних партнерів, перекладав під час зустрічей, крім того виконував незначні бухгалтерські підрахунки

    ДОДАТКОВИЙ
    ДОСВІД РОБОТИ: V Міжнародна виставка парфумерії і косметики
    (InterCharmУкраїна 2007, Global Beauty Event)
    VI Міжнародна виставка парфумерії і косметики
    (InterCharmУкраїна 2008, Global Beauty Event)
    II Міжнародна виставка індустрії посуду (Table Ware) 2008
    II Міжнародна виставка “Світ подарунків” (World of Gifts) 2008

    ОСВІТА: 2004 – 2008 Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, кафедра теорії та практики перекладу з англійської мови, спеціальність перекладач з англійської та французької мов, здобув кваліфікацію бакалавра філології, перекладача з англійської та французької мов

    2008 – 2009 Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, кафедра теорії та практики перекладу з англійської мови, спеціальність перекладач з англійської та французької мов, здобув кваліфікацію магістра філології, перекладача з англійської та французької мов, викладача - дослідника

    СПЕЦІАЛЬНІ ЗНАННЯ
    ТА НАВИКИ:
    ПК: вільне користування операційними системами Windows XP Professional, Windows Vista Home Premium Edition, MS Office (Word, Excel), Power Point, WordPerfect, Internet Explorer, SDL TRADOS, Multitran.
    Наявність закордонного паспорта.
    Англійська, французька, українська, російська вільно.
    Інтереси: віддаю перевагу активному відпочинку на природі, художній літературі, спорту (плавання, футбол, бокс), вивченню іноземних мов

    Resume



    Name: Vitali Soklakov
    Date of birth: 24.01.1987
    Place of birth: Kyiv, Ukraine
    Nationality: Ukrainian
    Address: Kyiv, Ukraine
    Contact telephone number: 80931595786


    Objective A challenging position as an Interpreter/ Translator or Office
    Manager, Assistant-Interpreter at a growth-oriented firm, which will allow me to both further utilize my skills and acquire new abilities. To use gained knowledge and experience to grow within the company and contribute to its success

    Summary Perfect knowledge of English and French languages. The basic knowledge of German language. Exceptional written and oral communication abilities. Proven leadership and managerial skills. Goal oriented. Excellent knowledge of business etiquette and basis of Business English. Experience in all routine work in this field

    Experience 2005 – 2006
    Image Design Factory, Interpreter, created a computerized customer database, typed and translated all business correspondence and all company’s documents, interpreted Director General during bilateral meetings, translated medical texts, legal documents, written inquiries, offers, press releases from/ into Ukrainian, Russian, English, French languages

    2006 – 2007
    Alma-Trade Company, Manager–Interpreter, supported the sales process by seeking out potential business opportunities and staying up-to-date on industry information. Analyzed employee sales. Communicated with the clients by phone, translated documents, advertising materials, price lists and interpreted during the conferences. Translated legal and financial documents from/ into Ukrainian, Russian, English, French languages, performed oral translation. Participated in the international conferences, meetings and negotiations with foreign partners from Europe and America

    2007 – 2008
    Business Travel Service, Assistant Director General, managed all aspects of the office. Prepared extensive correspondence and written communication participated in and coordinated a wide range of projects involving writing, editing and interpreting business materials, research briefs and articles relating to travel services from/ into Ukrainian, Russian, English, French languages. Organized travel details for local and international business trips for personnel. Additionally, was responsible for maintaining an extensive computer network, updating client databases, organizing incoming and outgoing mail, managing the office filing system and performing light general accounting duties

    Additional
    work experience V International Exhibition Perfumery & Cosmetics (InterCharmUkraine 2007, Global Beauty Event)
    VI International Exhibition Perfumery & Cosmetics (InterCharmUkraine 2008, Global Beauty Event)
    II International Exhibition of ware industry “Table Ware 2008”
    II International Exhibition of gifts and decors “World of Gifts” 2008

    Education 2004 – 2008
    Taras Shevchenko National University, Institute of Philology, Bachelor’s degree, Interpreter of English and French languages

    2008 – 2009
    Taras Shevchenko National University, Institute of Philology, Master’s degree, Interpreter of English and French languages

    Qualification Interpreter/ translator/ philologist of English and French
    languages

    Personal good communicative, analytical and organizational skills,
    responsible, diligent, amiable, honest, responsible, accurate,
    punctual, active, initiative, hard-working, industrious,
    business oriented, phone manner and office etiquette

    Other skills &
    Occupations Experience of computing: all Windows operating systems, MS
    Office (Word, Excel), Power Point, WordPerfect, Internet
    Explorer, SDL TRADOS, Multitran. International passport is
    available



    References Available upon request

    Контактная информация:
    80931595786
    faq_master@ukr.net
    Реклама на сайте


    Последние вакансии:

    работа в Киеве: Mенеджер по продажам абразивных материалов
    работа в Киеве: Водитель на пикап .
    работа в Виннице: ведущий специалист по ремонту ноутбуков
    работа в Симферополе: работа в офисе
    работа в Киеве: сушист
    работа в Киеве: Наполнение форума
    работа в Киеве: Водитель в Такси Киева 050 478 -68 -71 , 044 529 -59 -50 . Со своим автомобилем
    работа в Харькове: Тренер по танцам
    работа в Харькове: тренер по фитнесу
    работа в Запорожье: Экономист ОТИЗ
    работа в Киеве: охранник
    работа в Харькове: Бармен
    работа в Одессе: секретарь
    работа в Запорожье: Менеджер по продаже систем вентиляции и кондиционирования .
    работа в Донецке: Страховой консультант
    работа в Донецке: Страховой консультант
    работа в Запорожье: Менеджер по продаже систем вентиляции и кондиционирования .
    работа в Симферополе: менеджер по продажам
    работа в Киеве: Наборщик текстов
    работа в Харькове: ПРОГРАММИСТ 1С

    Последние резюме:

    работа в Киеве: Юрит Юрисконсульт
    работа в Киеве: менеджер по продажам , торговый представитель
    работа в Киеве: Менеджер , менеджер по обслуживанию клиентов , менеджер закупок и службы поставок
    работа в Житомире: Инженер -программист , web -разработчик , системный администратор
    работа в Черновцах: Що небуть тільки хороше!
    работа в Днепропетровске: Менеджер ВЭД
    работа в Ужгороде: Обновлено 14 .03 .2010
    работа в Одессе: Начальник технического отдела(нефтепродукты)
    работа в Киеве: Юрист
    работа в Киеве: горный инженер
    работа в Киеве: Водитель
    работа в Харькове: Менеджер по продажам
    работа в Киеве: управляющая магазином ,
    работа в Харькове: vtytl;th gj ghjlf;fv
    работа в Харькове: Администратор
    работа в Одессе: Художник
    работа в Николаеве: руководитель ,товаровед ,торговый представитель
    работа в Киеве: Мастер цеха офсетной печати
    работа в Киеве: менеджер по продажам ПО
    работа в Киеве: Руоводитель отдела маркетинга

    Посмотрите и эти объявления:

  • последнии вакансии работа в ужгороде
  • ищу работу с частичной занятостью
  • вакансії торговим представником у Львові
  • Вакансии бармена в донецке
  • работа Киев расклейка объявлений
  • хочу найти работу
  • работа в днепропетровске сантехника
  • курсы с трудоустройством киев
  • рaботa водитeлeм в ялтe нa лeто
  • фильман львов
  • вакансия вторая половина дня киев
  • робота киев с второй половины дня

  • Обратная связь:

    Официальный адрес электронной почты: info@estrabota.com.ua