РЕЗЮМЕ
Ім’я: Соклаков Віталій Ігорович
Дата народження: 24.01.1987
Місце народження: м. Київ, Україна
Громадянство: українець
Адреса проживання: м. Київ, Україна
Телефонний номер: 80931595786
МЕТА: Отримання посади перекладача англійської і французької мов, офіс-менеджера, асистента-перекладача для підвищення своїх професійних навичок та подальшого кар’єрного росту. Використовувати свій досвід та знання задля успіху діяльності компанії
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАННІ: Вільно володію англійською і французькою мовами (кожного року (16 разів) проживаю понад місяць на території Франції (Страсбург, Париж, Тулон, Хагенау). Німецька – середній рівень. Володію чудовими знаннями з ділового етикету та основами “Business English”. Виключні письмові та ораторські здібності
Особисті якості: компетентність, відповідальність, аналітичні здібності, креативність, комунікабельність, акуратність, висока обізнаність, художній смак, оперативність, оптимізм, працелюбність, доброзичливість, відповідальність, пунктуальність, стійкість до стресів, вміння швидко приймати рішення
ДОСВІД РОБОТИ: 2005 – 2006
Image Design Factory, працював в якості усного та письмового перекладача, створював базу даних клієнтів, друкував и перекладав всю ділову кореспонденцію і всі документи компанії, перекладав Генерального директора під час двосторонніх зустрічей, виставок, перекладав медичні тексти, юридичну документацію, письмові запити, пропозиції, прес-релізи з/ на україньску, російську, англійську та французьку мови, здійснював міжнародні дзвінки за кордон, готував і оформлював документи для отримання візи
2006 – 2007
Alma-Trade Company, менеджер – перекладач, підтримував збут товарів шляхом пошуку потенційних клієнтів і каналів збуту продукції, аналізував об’єми продажів працівників, ввів переговори з клієнтами по телефону, перекладав документацію, інструкції, рекламні матеріали, прейскуранти, юридичні та фінансові документи з/ на українську, російську, англійську та французьку мови, виконував синхронний переклад під час конференцій
2007 – 2008
Business Travel Service, помічник Генерального директора, виконував всю офісну роботу. Складав письмову документацію, координував велику кількість проектів включаючи написання, редагування і переклад ділових матеріалів, займався дослідженням зведень і статей пов’язаних з туристичними послугами. Перекладав технічну, юридичну і економічну документацію з/ на українську, російську, англійську та французьку мови. Додатково, відповідав за підтримку широкої комп’ютерної мережі, оновлення клієнтської бази, регістрацію вхідної і вихідної пошти, складав графік візитів іноземних партнерів, перекладав під час зустрічей, крім того виконував незначні бухгалтерські підрахунки
ДОДАТКОВИЙ
ДОСВІД РОБОТИ: V Міжнародна виставка парфумерії і косметики
(InterCharmУкраїна 2007, Global Beauty Event)
VI Міжнародна виставка парфумерії і косметики
(InterCharmУкраїна 2008, Global Beauty Event)
II Міжнародна виставка індустрії посуду (Table Ware) 2008
II Міжнародна виставка “Світ подарунків” (World of Gifts) 2008
ОСВІТА: 2004 – 2008 Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, кафедра теорії та практики перекладу з англійської мови, спеціальність перекладач з англійської та французької мов, здобув кваліфікацію бакалавра філології, перекладача з англійської та французької мов
2008 – 2009 Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, кафедра теорії та практики перекладу з англійської мови, спеціальність перекладач з англійської та французької мов, здобув кваліфікацію магістра філології, перекладача з англійської та французької мов, викладача - дослідника
СПЕЦІАЛЬНІ ЗНАННЯ
ТА НАВИКИ:
ПК: вільне користування операційними системами Windows XP Professional, Windows Vista Home Premium Edition, MS Office (Word, Excel), Power Point, WordPerfect, Internet Explorer, SDL TRADOS, Multitran.
Наявність закордонного паспорта.
Англійська, французька, українська, російська вільно.
Інтереси: віддаю перевагу активному відпочинку на природі, художній літературі, спорту (плавання, футбол, бокс), вивченню іноземних мов
Resume
Name: Vitali Soklakov
Date of birth: 24.01.1987
Place of birth: Kyiv, Ukraine
Nationality: Ukrainian
Address: Kyiv, Ukraine
Contact telephone number: 80931595786
Objective A challenging position as an Interpreter/ Translator or Office
Manager, Assistant-Interpreter at a growth-oriented firm, which will allow me to both further utilize my skills and acquire new abilities. To use gained knowledge and experience to grow within the company and contribute to its success
Summary Perfect knowledge of English and French languages. The basic knowledge of German language. Exceptional written and oral communication abilities. Proven leadership and managerial skills. Goal oriented. Excellent knowledge of business etiquette and basis of Business English. Experience in all routine work in this field
Experience 2005 – 2006
Image Design Factory, Interpreter, created a computerized customer database, typed and translated all business correspondence and all company’s documents, interpreted Director General during bilateral meetings, translated medical texts, legal documents, written inquiries, offers, press releases from/ into Ukrainian, Russian, English, French languages
2006 – 2007
Alma-Trade Company, Manager–Interpreter, supported the sales process by seeking out potential business opportunities and staying up-to-date on industry information. Analyzed employee sales. Communicated with the clients by phone, translated documents, advertising materials, price lists and interpreted during the conferences. Translated legal and financial documents from/ into Ukrainian, Russian, English, French languages, performed oral translation. Participated in the international conferences, meetings and negotiations with foreign partners from Europe and America
2007 – 2008
Business Travel Service, Assistant Director General, managed all aspects of the office. Prepared extensive correspondence and written communication participated in and coordinated a wide range of projects involving writing, editing and interpreting business materials, research briefs and articles relating to travel services from/ into Ukrainian, Russian, English, French languages. Organized travel details for local and international business trips for personnel. Additionally, was responsible for maintaining an extensive computer network, updating client databases, organizing incoming and outgoing mail, managing the office filing system and performing light general accounting duties
Additional
work experience V International Exhibition Perfumery & Cosmetics (InterCharmUkraine 2007, Global Beauty Event)
VI International Exhibition Perfumery & Cosmetics (InterCharmUkraine 2008, Global Beauty Event)
II International Exhibition of ware industry “Table Ware 2008”
II International Exhibition of gifts and decors “World of Gifts” 2008
Education 2004 – 2008
Taras Shevchenko National University, Institute of Philology, Bachelor’s degree, Interpreter of English and French languages
2008 – 2009
Taras Shevchenko National University, Institute of Philology, Master’s degree, Interpreter of English and French languages
Qualification Interpreter/ translator/ philologist of English and French
languages
Personal good communicative, analytical and organizational skills,
responsible, diligent, amiable, honest, responsible, accurate,
punctual, active, initiative, hard-working, industrious,
business oriented, phone manner and office etiquette
Other skills &
Occupations Experience of computing: all Windows operating systems, MS
Office (Word, Excel), Power Point, WordPerfect, Internet
Explorer, SDL TRADOS, Multitran. International passport is
available
References Available upon request
|