Портал для фрилансеров
 
Блог
Форум
Добавить вакансию
Добавить резюме


работа.поиск:

Город:

Один интерфейс, одна оплата, и ваша вакансия с логотипом появляется на 3 сайтах.

Статьи про трудоустройство

  • Как писать резюме.
  • Как писать текст вакансии.
  • Подготовка к собеседованию на должность программиста
  • Как написать «безотказное» резюме (советы для программистов)
  • Я боюсь собеседований
  • Интервью с кандидатами на работу. 10 главных вопросов
  • Войны за таланты в Украине
  • Где учат на рекрутера?
  • Будущее рекрутинга
  • Я ищу работу!
  • Мне за это не платят!
  • Трудоустройство. Избавление от иллюзий!
  • Как искать работу через рекрутинговое агентство
  • Поиск работы — тоже работа!
  • Стоит ли принимать последнее предложение остаться!?
  • 10 наиболее распространенных ошибок рекрутинга.
  • Что работает, а что нет в области рекрутинга и хедхантинга.
  • Работа дома. Или зачем на самом деле придумали Интернет.
  • Первая работа? — терпите!
  • 10 стандартных причин отказа о приеме на работу (с комментариями)
  • Как экспортировать вакансии на свой сайт

  • юрист


    работа в Черкассах
    Заработная плата: 0 USD
    Добавлено: 2010-03-29 03:44:02

    Для удаления этого объявления введите код:
    Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.)

    Юрист, юрисконсульт
    Контактна інформація:
    Телефон: (093) 931-12-28
    E-mail: zosich78@mail.ru

    РЕЗЮМЕ

    ЗОСІЧ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
    Дата народження: 01.05.1978 р.
    Вік: 31 рік
    Сімейний стан: одружений
    Місце проживання: м. Черкаси

    Мета: отримання посади юриста, юрисконсульта професійний та кар’єрний ріст при стабільно оплачуваній роботі.

    Освіта: вища юридична
    01.09.1995 р. – 27.06.1998 р. – Чигиринський сільськогосподарський технікум. Спеціальність – Правознавство. Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.
    01.09.1998 р. – 30.04.2001 р. – Черкаський інститут управління. Спеціальність – Правознавство. Диплом бакалавра з відзнакою.
    01.09.2005 р. – 19.07.2008 р. – Харківський національний університет внутрішній справ. Спеціальність – Правознавство. Диплом спеціаліста.

    Досвід роботи за спеціальністю:

    05.01.2006 р. - 09.12.2009 р. – ТОВ «Національна горілчана компанія».
    Посада - юрисконсульт, начальник юридичного відділу.
    Основний вид діяльності підприємства – виробництво дистильованих алкогольних напоїв.
    Завдання та обов’язки:
    - розробка документів правового характеру (акти, накази, протоколи і т. ін.);
    - надання правової допомоги структурним підрозділам підприємства;
    - ділове листування з контрагентами та органами влади;
    - участь у розробленні і виконанні заходів для зміцнення господарського розрахунку, договірної, фінансової і трудової дисципліни, забезпечення зберігання власності підприємства;
    - оформлення матеріалів щодо притягнення працівників до дисциплінарної і матеріальної відповідальності;
    - розробка та повна підготовка до укладення колективних договорів, підготовка висновків про їх юридичну обґрунтованість, розробка всіх можливих додатків до колективних договорів (положення про оплату праці, положення про преміювання і т.д.) та інших локальних документів підприємства (правила внутрішнього трудового розпорядку, положення про комерційну таємницю, положення про навчання працівників і т.д.);
    - надання консультації та правової допомоги з питань застосування законодавства про працю; повна юридична підтримка відділу кадрів;
    - розробка господарських договорів (поставка, зовнішньоекономічна купівля-продаж, підряд, перевезення, експедиція, надання послуг, оренда, доручення, застава, зберігання, охорона, поворотна фінансова допомога, порука, переведення боргу, уступка вимоги та інші);
    - ведення претензійно-позовної діяльності, представництво інтересів підприємства в господарських судах та судах загальної юрисдикції в якості позивача та відповідача;
    - підготовка юридичних висновків щодо правових питань, які виникають у процесі діяльності підприємства, розроблення пропозицій для удосконалення роботи підприємства;
    - проведення роботи з правової пропаганди, ознайомлення посадових осіб підприємства з нормативними актами, які стосуються їх діяльності, а також зі змінами в чинному законодавстві;
    - надання консультацій працівникам підприємства з питань чинного законодавства, а також надання допомоги з оформлення документів і актів майново-правового характеру;
    - реєстрація, перереєстрація суб’єктів підприємницької діяльності, реєстрація внесення змін до установчих документів;
    - юридична допомога у вирішенні інших питань, що виникають в процесі здійснення господарської діяльності підприємства;
    - оформлення дозвільної документації, ліцензій.

    01.07.2004 р. – 31.01.2005 р. – ТОВ «Аврора-Центр» (м. Дніпропетровськ).
    Посада - юрисконсульт.
    Основний вид діяльності підприємства – торгівля лакофарбовою продукцією.
    Завдання та обов’язки:
    - складання господарських договорів (купівлі-продажу, поставки, бартеру (міни), оренди, підряду, надання послуг, перевезення тощо);
    - здійснення претензійно-позовної діяльності з метою стягнення дебіторської заборгованості;
    - представництво інтересів підприємства в господарських судах та судах загальної юрисдикції.

    26.05.1999 р. – 26.09.2003 р. – ВАТ «Черкаський лакофарбовий завод «Аврора».
    Посада - юрисконсульт.
    - надання юридичних консультацій посадовим особам підприємства з поточних господарських питань;
    - складання господарських договорів (купівлі-продажу, поставки, бартеру (міни), оренди, підряду, надання послуг, перевезення тощо);
    - здійснення претензійно-позовної діяльності з метою стягнення дебіторської заборгованості;
    - представництво інтересів підприємства в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
    - участь у процесі виконавчого провадження (стягнення заборгованості за рішенням суду)
    - реєстрація, перереєстрація суб’єктів підприємницької діяльності (в т.ч. реєстрація змін в установчих документах, розробка статутів)
    - ведення внутрішнього документообігу;
    - взаємодія з державними органами влади та вирішення інших питань.

    Професійні якості:
    Знання та вміння застосовувати на практиці норми цивільного, господарського, трудового, адміністративного, господарсько-процесуального, цивільного процесуального права; вміння ведення договірної, претензійно-позовної та кадрової роботи; знання правил ІНКОТЕРМС 2000 та навички їх практичного застосування; наявність досвіду юридичного забезпечення ведення зовнішньоекономічної діяльності; навички організації повного юридичного супроводу процесу приймання товарів за кількістю та якістю; практичний досвід оформлення дозвільної документації, ліцензій; обізнаність в корпоративному та вексельному праві.

    Особисті якості:
    працьовитість, дисциплінованість, наполегливість, врівноваженість, прагнення до самовдосконалення, нових знань та досягнень, бажання працювати та підвищувати кваліфікацію, відсутність шкідливих звичок.

    Додаткові відомості:
    знання мов: українська – вільно; російська – вільно.
    володіння ПК: досвідчений користувач (Microsoft Word, Ехсеl, інформаційно-правова система ЛІГА:Закон, робота в Інтернеті).

    Контактная информация:
    Телефон: (093) 931-12-28
    E-mail: zosich78@mail.ru

    Реклама на сайте


    Последние вакансии:

    работа в Киеве: Начальник відділення Агенства нерухомості
    работа в Киеве: Работа за границей (Финляндия)
    работа в Киеве: Программист
    работа в Киеве: Художник , скульптор
    работа в Киеве: Художник , скульптор
    работа в Киеве: продавец -консультант торгового зала
    работа в Севастополе: Охранник
    работа в Киеве: Гувернантка
    работа в Киеве: официант
    работа в Киеве: Cотрудник в отдел продаж
    работа в Харькове: директор
    работа в Киеве: Менеджер по продаже оборудования для станций технического обслуж
    работа в Киеве: риелтор
    работа в Харькове: работа сиделки в Польше
    работа в Харькове: Менеджер активных продаж
    работа в Черновцах: разгорабочий
    работа в Киеве: Оператор на телефон
    работа в Житомире: конструктор
    работа в Киеве: Бухгалтер
    работа в Киеве: Бухгалтер

    Последние резюме:

    работа в Луганске: Бухгалтер
    работа в Киеве: Аналитик
    работа в Симферополе: Менеджер по продажам , Организатор по сбыту
    работа в Симферополе: Менеджер по продажам , Организатор по сбыту
    работа в Харькове: Продавец DJ и музыкальной аппаратуры /DJ/продюсер
    работа в Днепропетровске: НЯНЯ
    работа в Житомире: cекретарь
    работа в Киеве: Водитель «В» , «С» , «D»
    работа в Киеве: водитель -експедитор ,водитель со своим микроавтобуссом
    работа в Киеве: Водитель на грузовое авто 8 -15 тонн на междугородние маршруты
    работа в Киеве: Домработница
    работа в Одессе: Мастер отделочных работ
    работа в Киеве: инженер систем безопастности
    работа в Харькове: Секретарь , офис -менеджер , администратор
    работа в Киеве: Юрист
    работа в Кировограде: Касир , продавец консультант , бармен
    работа в Днепропетровске: менеджер по снабжению , зам . руководителя , менеджер производства
    работа в Днепропетровске: менеджер по снабжению , зам . руководителя , менеджер производства
    работа в Чернигове: менеджер , начальник отдела
    работа в Днепропетровске: продавец -консультант

    Посмотрите и эти объявления:

  • торезский колледж
  • сервисный инженер киев
  • Работа в охране(телохранитель)
  • ищу работу в свадебном салоне киев
  • 3d вакансия ua
  • работа косметолог запорожье
  • работа +дизайнер
  • ищу работу в Киеве срочно
  • вакансия актуарий киев
  • фармацевтические компании РАБОТА КИЕВ ОПЕРАТОР
  • работа в благотворительном фонде в киеве
  • работа водителем автобуса категории Д в Киеве

  • Обратная связь:

    Официальный адрес электронной почты: info@estrabota.com.ua