| работа.поиск: | 
	    | Руководитель отдела ВЭД , логистики |  
| 
 |  
	
	    | 
				
			работа в Киеве |  
	    | Заработная плата: 1300 USD |  
	    | Добавлено: 2009-10-10 03:44:03 
 
 |  
	    | 
			
				| Для удаления этого объявления введите код: |  |  
				| Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |  |  
	    | 
 07400 - м. Бровари Київської обл.,
 вул. Незалежності, 4а, 128
 тел.: 8 (294) 6 15 08 (дом.)
 8 096 489 86 01 (моб.)
 E-mail: Lavitskaya@inbox.ru
 
 
 Лавицька Ольга Василівна
 
 Вік:      30 років
 
 Освіта:
 1995 - 2000 рр   -   м. Київ         -   Київський інститут “Слов’янський університет”: факультет міжнародних відносин та слов’янознавства.  Спеціальність: українська та англійська філологія. Кваліфікація: перекладач
 2003 - 2004 рр.   -   м. Київ         -   Державний інститут управління та економіки водних ресурсів: факультет підготовки та перепідготовки. Спеціальність: менеджмент організацій. Кваліфікація: менеджер-економіст
 
 Тренінги, курси
 - 1993-1994 – м. Москва, дистанційні курси в Заочному народному університеті мистецтв;
 
 -27-30 квітня, 2008 – м. Тревізо, Італія - тренінг та участь у міжнародному семінарі з логістики та маркетингу в компанії Came Cancelli Automatici S p a (автоматика для дверей, воріт, гаражів, системи контролю доступу та паркінгу)
 
 Досвід роботи:
 
 2007-2008 рр – м. Київ  -  Начальник відділу логістики ТОВ „СтілАрм” (корпорація «Трансекспо» - системи пожежної та охоронної безпеки – імпорт, виробництво, продаж, монтаж, сервісне обслуговування)
 Обов’язки:
 •	Забезпечення виконання закупівлі продукції виробників (постачальників) у відповідності до замовлень структурних підрозділів Товариства, в разі необхідності, коригування замовлень на закупівлю;
 •	Вирішення питань щодо встановлення прямих довгострокових відносин з постачальниками товару, вибору перевізників;
 •	Забезпечення підготовки договорів, контрактів з постачальниками, узгодження умов та термінів поставок, контролювання сплати коштів за замовлену продукцію;
 •	Оптимізація шляхів доставок та логістичних витрат, контролювання процесу доставки товару, приймання продукції та проведення вхідного контролю;
 •	Організація оформлення рекламацій, претензій до виробників, постачальників, перевізників продукції у випадку порушення ними договірних зобов’язань;
 •	Забезпечення повернення продукції виробникам чи постачальникам у випадку її невідповідності;
 •	Контролювання умов зберігання товару на складах, його маркування, відвантаження, доставки та транспортування;
 •	Розроблення рекомендацій щодо удосконалення асортименту та якості продукції, аналіз попиту та обґрунтування доцільності поставок нової продукції, орієнтованої на задоволення потреб споживачів;
 •	Участь в організації виставок, ярмарків, рекламуванні продукції, розповсюдженні інформації про виробників та їх можливості;
 •	Контроль та координація роботи працівників відділу.
 
 2006-2007 рр – м.Київ – Менеджер проектів технічного відділу Департаменту розвитку на ВАТ “Миронівський хлібопродукт” (будівництво зернових елеваторів, комбікормових, масло-пресових заводів, птахофабрик, тваринницьких комплексів)
 Обов’язки:
 •	Планування, організація та контроль робіт з проектування, будівництва, постачання обладнання для зернових елеваторів, масло-пресових, комбікормових заводів, та монтажних і пусконалагоджувальних робіт:
 - узгодження графіків проектів з фірмами – постачальниками обладнання та інжинірингу (Данія, Німеччина), проектними та будівельними організаціями (Україна);
 - укладання відповідних контрактів та контроль за їх виконанням;
 - планування, організація та контроль логістичних процесів, пов’язаних з виконанням проектів, оптимізація шляхів та вартості перевезень, співпраця з митно-транспортним департаментом щодо забезпечення перевезень та митного оформлення товару (підготовка та надання пакетів товаротранспортних документів, технічної інформації, необхідної для сертифікації та митного оформлення товару);
 - планування витрат, пов’язаних з виконанням проектів;
 - організація візитів супервайзерів на об’єкти (запрошення, візи, перекладацька робота);
 - переклади науково-технічної, економічної та іншої спеціальної літератури, технічних описань, нормативно-технічної та товаросупровідної документації і т.п.
 
 2004-2006 рр – м. Бровари  -  Менеджер ЗЕД на МП „Ліана”, представництві нідерландської
 фірми “Ревахо Агросервісиз БВ” (технології для теплиць)
 Обов’язки:
 •	підтримання партнерських стосунків з голландською компанією в таких напрямах:
 - складання та ведення контрактів між голландською компанією та її українськими контрагентами, а також контрактів на поставки запчастин для власного складу, включаючи таку роботу як: складання запитів на комерційні пропозиції для постачання технологічного обладнання для теплиць, переклад та надання отриманих пропозицій українським замовникам, відповідні переговори та листування і т. д.;
 - ведення балансу розрахунків з голландською компанією (облік запчастин на складі, комісійних, інших платежів, виставлення інвойсів);
 - забезпечення заходів для просування продукції голландської компанії на український ринок, таких як: організація участі в українських сільскогосподарчих виставках, реклама в спеціальних ка-талогах та виданнях;
 - організація візитів голландських технічних спеціалістів, керівництва на об’єкти замовників (запрошення, візи, перекладацька робота);
 •	співпраця з державними установами щодо отримання сертифікатів, необхідних для імпорту;
 •	співпраця з транспортними та експедиторськими компаніями щодо організації міжнародних перевезень, оптимізація шляхів та вартості перевезень;
 •	підготовка пакетів документів для митного брокера, розрахунки митних платежів;
 •	переклади науково-технічної, економічної та іншої спеціальної літератури, технічних описань, нормативно-технічної та товаросупровідної документації і т.п.
 
 2000-2003 рр - м. Бровари   -  Спеціаліст ЗЕД / перекладач технічної літератури бюро зовнішніх  економічних зв’язків відділу маркетингу на Комунальному підприємстві “Київський завод алюмінієвих будівельних конструкцій”
 Обов’язки:
 •	оформлення та ведення контрактів з експорту/імпорту з іноземними фірмами (включаючи переговори, листування, виставлення рахунків, розрахунки митних платежів та ін.);
 •	дослідження ринків постачальників сировини, транспортних послуг;
 •	співпраця з транспортними та експедиторськими компаніями та оформлення документації,
 •	пов'язаної з організацією міжнародних перевезень;
 •	оформлення сертифікатів походження товару в Київській Торгово-Промисловій Палаті та співпраця з іншими державними установами;
 •	підготовка пакетів документів для митного брокера;
 •	переклади науково-технічної, суспільно-політичної, економічної та іншої спеціальної літератури, патентних описань, нормативно-технічної та товаросупровідної документації і т.п.
 
 Додаткова інформація:
 Сімейний стан – неодружена
 
 ПК –Windows: Офісний пакет: Word, Excel, Project, PowerPoint, Internet Explorer, Outlook Express і т.д.; 1-С; PARUS: Management & Marketing;
 графічні та веб редактори: Adobe Photoshop, Illustrator, Flash, Dreamweaver та ін.,
 програми для митних брокерів: PSTbroker; MD-Declaration, QD Pro
 
 Мови – добре володію українською, російською, англійською та польською мовами
 
 Водійські права – категорія “В”
 
 Професійні навички – зовнішньоекономічна співпраця з країнами Західної та Східної Європи, Південно-Східної Азії, СНД, логістика, знання українського зовнішньоекономічного та митного законодавства; переклади технічної та ін. літератури.
 Орієнтуюся в галузях систем охоронної та пожежної безпеки, будівництва й обладнання промислових теплиць, зернових елеваторів, масло-пресових, комбікормових заводів та виробництва алюмінієвих профілів і конструкцій.
 
 
 
 |  
	    | Контактная информация:
 07400 - м. Бровари Київської обл.,
 вул. Незалежності, 4а, 128
 тел.: 8 (294) 6 15 08 (дом.)
 8 096 489 86 01 (моб.)
 E-mail: Lavitskaya@inbox.ru
 |  |