работа.поиск:
|
PR -директор , PR -менеджер , бренд -менеджер , копирайтер , пресс -секретарь , руководитель пресс -службы
|
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 600 USD
|
Добавлено: 2009-07-15 00:00:00
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
Мета:
Робота на посаді «Спеціаліст із зв'язків з громадськістю», що дозволить мені максимально ефективно реалізувати на користь компанії власний практичний досвід та фахову теоретичну базу.
Освіта:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, спеціальність: «Реклама і зв'язки з громадськістю» (IV курс, незакінчена вища)
Досвід роботи
травень 2008 – червень 2009
PR-директор
березень – квітень 2008
Поп-проект «М’ята»
PR - менеджер
липень 2007 – березень 2008
УПЦ «Music Motors» (гурт «Потап і Настя Каменських»)
Помічник PR- директора
2005 – 2007 рік
Газети „Сегодня”, „Україна молода”, „Українська столиця „
Позаштатний кореспондент
липень-серпень 2005
МДЦ „Артек”
(прес-центр IV Міжнародного фестивалю юнацької творчості „Let’s change the world to the better”)
Випусковий редактор
Посадові обов'язки:
В мої посадові обов’язки входили розробка і практичне втілення таких аспектів діяльності компаній «Барон», «Music Motors» як:
• стратегія позиціонування і просування компанії, її продукції і керівництва: (ПЦ «Барон»: Жаклін Малє, Віталій Чирва, Ольга Юнакова; ПЦ «Music Motors»: гурти «Потап і Настя Каменських», «Qeen$&New'z'cool”, «XS», співачка «М'ята);
• корпоративний імідж компанії;
• легенда компанії;
• комунікативна стратегія компанії стосовно громадськості та ін. зовнішніх аудиторій;
• рекламні та промо-заходи, робота з підрядниками;
• робота зі ЗМІ (поточне інформування, презентації, брифінги, фотосесії);
• концептуальне створення Інтернет-сайту компанії, контроль роботи підрядника над дизайном і програмуванням сайту;
• інформаційне наповнення Інтернет-сайту компанії, функція модератора на форумі;
• PR 2.0;
• вірусний маркетинг;
• моніторинг публікацій про компанію і її продукцію, написання аналітичних службових записок;
• підготовка доповідей, презентацій, звітів для керівництва компанії;
• аналіз комунікативних та управлінських проблем в компанії;
• створення і підтримка відео-, аудіо-, фотоархіву компанії.
Професійні навички і знання:Windows, MS Office, Internet
Сертифікати:
Міжнародна школа журналістики «Юн-прес»
(2006 рік),
кореспондент
Публікації:
Ряд статей в газетах «Сегодня», «Українська столиця», «Україна молода» ( 2005 – 2007 рр.)
Володіння мовами:
Російська, українська, німецька – вільно; англійська – Pre-Intermediate.
Нагороди:
XII Міжнародний фестиваль юнацької творчості, телебачення та преси «Золота осінь Славутича» - гран-прі (2005 р.);
V Міжнародний фестиваль дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах» - I місце ( 2005 р.);
Спеціалізована школа № 149 – золота медаль (2005 р.);
Про себе:
Сьогодні стало модно називати себе PR- спеціалістом, але називати себе PR-ником і насправді бути ним – речі різні. PR-у не можна навчитись прочитавши книгу, цьому не можуть навчити викладачі в інституті, і ти не є PR-ником вже тому, що вмієш робити моніторинги і писати прес-анонси.
PR повинен бути у людини в крові. Ти повинен впевнено почувати його в собі, а себе – в ньому. Він як талант: або він є, або його нема.
Скажу Вам чесно і відверто: PR – це Я.
|
Контактная информация: м. Київ, вул. Уманська буд.25, кв.86
тел. 8 (044) 242 53 86
8 (095) 281 00 47
e-mail: kladova@bigmir.net
|
|