работа.поиск:
|
менеджер з продажу , економіст
|
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 800 USD
|
Добавлено: 2009-06-11 03:44:02
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
Резюме
Особисті дані:
Ім'я:
Домашня адреса:
Телефон:
e-mail:
Дата народження:
Сімейний стан:
Юрченко Віта Вікторівна
м Вишневе вул. Лесі Українки буд.37 кв.73
8-(066)-388-71-96 (конт),
yurchenko@more.com.ua
19.11.1981р.н.
Заміжня, є донька.
Ціль пошуку:
Посада менеджер з продажу, економіст.
Освіта:
Київський університет туризму, економіки і права, спеціальність - нотаріус (2001-2004 р.р.)
Київський технікум готельного господарства, спеціальність судово-правова, кваліфікація - молодший спеціаліст (1999-2001 р.р.)
Досвід роботи:
Червень 2006 по сьогоднішній день ТОВ «Інтеррибфлот-Україна» оптова торгівля
Спеціаліст регіональних продаж,
економіст (з жовтня 2007р)
1. Прийняття замовлення у клієнта (обговорення з клієнтом замовлення, кількості, асортименту, умов відгрузки), далі робота по заявці.
2. Формування і замовлення машини.
• Залишки на складах;
• Відстеження залишків на складах у клієнта;
• Контроль своєчасної доставки продукції клієнту і відповідності виписаної продукції з відгруженою на основі залишків, які надає склад;
• Корегування документів, робота з актами.
• Графіки заборгованості клієнтів за отриману продукцію; звіти по заборгованостям, внесення в базу відстрочок по платежам, згідно с строками оговореними в підписаних договорах.
• Інформація про відгрузку і поставку продукції та вирішення всіх питань, які виникають в реалізації даного процесу;
• Ведення ділової переписки з клієнтами, надання відповідей на всі питання та претензії клієнтів та регіоналів.
• Ведення процесу повернення неякісної продукції від клієнта, документальне проведення повернень продукції від покупця;
• Акти звірки з клієнтами;
• Робота з документами
3. Нарахування амортизації
4. Проведення інших схемних операцій в базі даних.
Серпень 2003 року - березень 2004 року.
Функціональні обов'язки: ТОВ «Україна - Будсервіс»
Профіль- оптова й роздрібна торгівля будівельними матеріалами
Менеджер по роботі з постачальниками й покупцями.
 Заключення договорів купівлі-продажу
 Розрахунки з дебіторами/ кредиторами, контроль дебіторської заборгованості.
 Активне залучення нових клієнтів до співробітництва.
 Ведення документації
 Складський облік, контроль за залишками товару на складі, організація доставки вантажу покупцям.
Листопад 2001 року- квітень 2002 року.
Функціональні обов'язки: Приватний нотаріат.
Профіль- помічник натаріуса
 Робота з клієнтами (оформлення договорів, доручень та інших документів, які потребують нотаріального засвідчення)
 Діловодство
Липень 2001 р.- листопад 2001 р.
Функціональні обов'язки: Печерський районний суд м. Києва
Секретар судового засідання.
 Діловодство.
Додаткові вміння й навички:
 кадрова робота й діловодство;
 Володію ПК на рівні досвідченого користувача (Windows, MS Office та ін.), впевнено відчуваю себе в Internet, вмію працювати з офісною технікою (принтер, ксерокс, факс, сканер) та маю багато інших навичок.
Особисті якості:
Ініціативність, ціленаправленність, відповідальність, старанно виконую свої обов’язки, пунктуальність, порядність, чесність , швидко і легко навчаюсь новому, врівноваженість, неконфліктність, добре працюю в команді..
Вільне володіння російською й українською мовами.
|
Контактная информация: 8-(066)-388-71-96 (конт),
yurchenko@more.com.ua
|
|