Павло Балахнін
Ціль
Здобуття посади керівника департаменту, відділу, менеджер вищої ланки.
Рівень заробітної плати від 1700 у.о.
Особисті Данні
Дата нарождення: 12 липня 1976 р.
Вік:32 рік
Місце народження: Україна, київська область м. Біла церква
Сімейний стан: не одружений
Адреса: Київська область м. Біла Церква вул. Партизанська 25 кв. 10
Телефон: 8-067-373-04-17
Домашний Телефон:8-044-63-9-04-58
E-mail: balahnin_pavel@mail.ru
Посвідчення водія, наявність автомобіля.
Освіта
1994-2000
Білоцерківський Державний Аграрний Університет, зооінженерний факультет.
Додаткова освіта
1995-1995
Розширений курс компьютерної грамотності
1998-1998
Бізнес-треніг по програмі М.Рисьова «Техніки активних продажів»
1998-1998
Курс бізнес-психології при БЦФПІПК
2001-2001 Тренінг клас Н. Скобленко «Школа взаємовідносин»
2005-2005 Бізнес-тренінг ТК «Фьодоров і Партнери» «Організація роботи супервайзера»
2005-2005 Бізнес-тренінг ТК «Юпітер» «Корекція вектора команди»
2007-2007 Тренінг Н. Скобленко « Особиснісна мотивація »
Системне самонавчання
Досвід роботи
12.07.2004-14,09,2004
ТОВ «Іструментальний завод», менеджер зі збуту. Пошук потенційних клієнтів в ЗМІ, мережа інтернет, виставках, каталогах виробників і т.д. Презентації, переговори, визначення орієнтовної вартості оснастки, підписання договорів та робота по додаткових угодах, контроль виконання замовлень, здача продукту та присутність при випробовуваннях, ведення клієнта.
За короткий період в результаті перемовин були заключені довгострокові договори з 2-ма вагонобудівними заводами, колісним заводом та з 15-ю різнопрофільними підприємствами. В результаті проведеної роботи об єми замовлень виросли з 550-700 тис грн/міс до1,2-1,6 млн на місяць в залежності від технологічної складності продукту.
25,09,2004-21,02,2005
ТОВ «Альфа-Нова», торговий представник. Активний продаж побутової хімії по області, розширенння активної клієнської бази, мерчендайзінг.
За час роботи на території активна клієнська база була збільшена з 40 а.к. до 152 а.к, асортиментна лінійка з 12 до 27, покриття 91% , перебудовані маршрути та час доставки.
07,03,2005-20,07,2007
ТОВ «Снек-Експорт»
07,03,2005-02,05,2005 ТП по області (класичні обов`язки ТП), розробка території з нуля, за 5 тижнів роботи покриття території ~ 87-90 %
03,05,2005-10,01,2006 SV по області та місту , підйом ТП по місту (формування командного духу, коучинг, тренінги, розбір нормативів та методи розрахунків стандартів присутності, нуміріки, покриття, ефективності...). Вакансії заповнювалися виключно «0»-ми ( без досвіду роботи) ТП з подальшим навчанням.
11,01,06-20,07,2007 Деректор НФСП м. Біла Церква. Контроль та мотивація відділу продажу, планування бюджету НФСП та контроль використання БГЗ, оптимізація роботи складу та відділу доставки, робота по дебіторській заборгованості, господарська частина. Економічне планування, план продажу на періоди, звітна документація, робота з кадрами, дозвільна документація, зв`язки з дозвільними та контролюючими органами.
В результаті проведеної роботи показники НФСП були змінені (в порівняння з аналогічним періодом минулого року): приріст об`єму продажу 58%, БГЗ 8% від об`єму продажів , підйом середньорічної рентабельності до 10,2 %, дебіторська забогованісь 16%, покриття 93%, модернізація складу та оптимізація розташування ТМЦ в складі. Середньорічна ротація кадрів 2,6%.
01,03,08-
30,06,2008
07,07,08
ТОВ «СД ТРЕЙД» супервайзер по лінійному роздрібу, комплектація команди, створення командного духу (структурування команди, віра в компанію\продукт ), коученг, тренінги, маршрутеризація, пропис посадових інструкцій, організація корп. відпочинку , планування продажу і т.п.
07,07,08 ТОВ «Кредо-Капітал-Україна» менеджер регіонального розвитку, робота з дистрибутарами, розробка та впровадження стандартів присутності, перемовини, вирішення конфліктних ситуацій, планування, контроль, мотивація.
01,12,08. Замісник директора з комерційних питань ТОВ «Кредо-Капітал-Центр», створення підприємства з нуля в Чернігівській області:розрахунок економічного базису з подальшим захистом, підбір приміщень, персонал, розрахунок кошторисів на проведення ремонтних робіт, запуск підприємства. З першого місяця роботи підприємство «вийшло в «0»» (оптимізація менеджменту/мінімізація витрат), проведення тренінгів для торгового відділу, адміністративного відділу, логістичного відділу (орієнтація на результат, командний дух, вектор ).
Знання прогмного забезпечення
WindowsOffis, OpenOffis,1С Підприємство, Internet Explorer , Windowse media player іт.д.
Захоплення та інтереси
Мото авто туризм.
|