работа.поиск:
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 2000 USD
|
Добавлено: 2009-03-19 03:44:02
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
Ільчук Ірина Анатоліївна
Телефон ( 8098 ) 433 27 10
Особисті відомості
Дата народження : 23 січня 1975р.
Вік : 34 роки.
Сімейний стан : заміжня, є син .
Місце проживання : м.Київ , пр..Маяковського
Мета пошуку : посада бухгалтера на неповний робочий день .
Освіта :
2003-2005р. Міжрегіональна Академія управління персоналом
факультет : облік і аудит ,
спеціальність: облік і аудит зовнішньоекономічної діяльності .
1992-1998р. Київський Державний університет ім..Т.Г.Шевченка
факультет : філологічний ,
спеціальність: філолог, викладач української мови і літератури .
Курси: Консалтингова компанія « КІМО » Зміни в оплаті праці у зв'язку з прийняттям Закону про Держбюджет » щорічні курси протягом 2002-2008р.
Компанія « Бізнес Клуб » Роз’яснення щодо « Закону №889-ІV від 22.05.2003р. Про податок з доходів фізичних осіб , наказу ДПАУ від 29.03.2003р. «Про затвердження форми податкового розрахунку сум доходу і сум утриманого податку за формою 1ДФ »
Щоденне користування інформаційно-консультаційною версією «Ліга Інформ».
Періодичні видання , які використовувала в роботі : «Бухгалтерія»,
«Баланс », «Все про бухгалтерський облік»,«Податки й бухгалтерський облік».
Досвід роботи :
02.01.2002-по сьогоднішній день ДП ДК « Укрспецекспорт »«ДП «Укроборонсервіс »- головний спеціаліст з бухгалтерського обліку .
Здійснення обліку праці та її оплати ( близько 1500 працівників , тарифна система заробітної плати , додаткова заробітна плата – доплати,надбавки,премії ; заохочувальні й компенсаційні виплати ) ; виплата заробітної плати на карткові рахунки й готівкою через касу підприємства, оплата за цивільно-правовими договорами.
Облік додаткового доходу працівників підприємства й осіб , що не є працівниками ( плата за навчання,перепідготовка,підвищення кваліфікації ,медичне обслуговування ,вартість путівок на оздоровлення й відпочинок ,подарунки ,благодійна допомога,перевищення 60 діб відрядження тощо).
Облік доходу приватних підприємців ( контроль безготівкової оплати й готівкової через оформлені авансові звіти з подальшим відображенням в 1ДФ ).
Облік інвалідів і осіб ,що приймали участь у ліквідації аварії на ЧАЕС,складання відповідних розрахунків і звітів .
Складання звітності з оплати праці , необхідної для поточного й наступного планування ,контролю й аналізу керівництву, статистичної звітності, органам соціального страхування, до податкової інспекції ( 1ДФ та комунальний ).
Досвід роботи з контролюючими інспекторами всіх соціальних фондів , податкової інспекції, КРУ, рахункової палати(щорічні перевірки відповідних контролюючих органів )
01.03.2001-29.12.2001р. ДП « Шольц енд Френдз Київ » - бухгалтер .
Здійснення обліку вхідних і вихідних первинних документів , систематизація їх на рахунках бухгалтерського обліку та включення до облікових регістрів .
Облік праці та її оплати ( 36 регіонів України – понад 500 працівників за цивільно-правовими договорами,200 чоловік штатних співробітників ), виплата заробітної плати на карткові рахунки й готівкою через касу підприємства ,складання звітності з оплати праці , необхідної для поточного й наступного планування ,контролю й аналізу інвесторів , органам соціального страхування й податкової інспекції .
Облік операцій в державній та іноземній валюті : здійснення безготівкового перерахування оплати за товари,послуги , роботи в гривні та іноземній валюті (оформлення платіжних доручень ,відправка їх в банк –гривня по системі Клієнт –банк ,валюта власноруч до банку , 90-ий валютний контроль) з подальшим рознесенням банківської виписки;оформлення авансових звітів .
02.06.1998-29.02.2001р. АТЗТ «Київбудінвест »- бухгалтер-касир .
Складання і облік всіх первинних документів , оформлення і відправка платіжних доручень по системі Клієнт –банк з подальшим рознесенням банківської виписки,облік праці та її оплати.
07.10.1992-02.06.1998р. СШ №119 м.Києва - вчитель української мови і літератури .
Професійні якості :
Вмію якісно й швидко організовувати свою роботу , працювати з великим обсягом інформації , відповідальна за своєчасне і правильне нарахування й сплату податків , ведення податкової і соціальної звітності , компетентність в існуючих вимогах діючого законодавства в частині бухгалтерського обліку й звітності , швидка та професійна адаптація до їх змін .Досвід роботи з контролюючими органами .
Додаткові відомості :
Володію українською,російською мовами,
ПК:1С:Підприєство (версія 6,7) ,Главбух, Клієнт-банк ,Windows ,Microsoft Office ,Internet .
|
Контактная информация: ( 8098 ) 433 27 10
|
|