работа.поиск:
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 800 USD
|
Добавлено: 2009-02-23 03:44:02
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
Крисюк Ірина
Дата народження: 22 квітня 1979 року
Місце проживання: м. Київ, вул. Феодори Пушиної, 8
Контактна інформація: тел. 8-096-456-77-37, ел. адреса irysh@ukr.net
ЦІЛЬ: здобуття посади відповідно досвіду роботи та рівню освіти
ДОСВІД РОБОТИ
01.11.2007 ТОВ “Інтеграл сервіс”
Адміністратор проектів з договірних питань
Функціональні обов’язки -
Ведення договірної роботи: узгодження умов договорів з контрагентами та між структурними підрозділами підприємства; підготовка супровідних документів, необхідних додатків; регулювання процесами укладання договорів; підготовка пакету документів для підписання; розробка звітів про стан виконання робіт за договорами для внутрішніх та зовнішніх користувачів; контроль за надходженням платежів та розрахунками по договорам.
Опрацювання первинної документації, ведення реєстрів договорів, формування архіву.
24.10.03-30.10.06 ДП “Науково-експертний Центр з регламентації застосування та впровадження дезінфекційних засобів” МОЗ України
Бухгалтер
Функціональні обов’язки -
Складання та прийняття до обліку первинної документації.
Облік наявності та руху грошових засобів та грошових документів по касі підприємства, а також грошових засобів, які знаходяться на поточних рахунках в національній валюті, інших рахунках в банках в іноземній валюті.
Ведення розрахунку із постачальниками та підрядчиками, покупцями та замовниками, різними дебіторами та кредиторами.
Нарахування та виплата заробітної плати, виконання інших розрахунків із робітниками, громадянами та юридичними особами у відповідності до чинного законодавства.
Ведення кадрового діловодства (оформлення прийому, переведення, звільнення, стягнення і заохочення працівників, розробка та складання проектів наказів, посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці, складання та видача довідок, ведення особових справ).
Забезпечення процесу реалізації послуг – ведення бази контрагенів, оформлення договорів, контроль за своєчасністю проплати та документообігом.
Прийняття участі у проведенні інвентарізації активів.
Здача звітів в податкову інспекцію, органи статистики та соціальні фонди.
Формування фінансових звітів до контролюючих органів.
17.06.02-23.10.03 ДП “Державний департамент з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення” МОЗ України
Головний спеціаліст відділу бухгалтерії
Функціональні обов’язки -
Забезпечення законності, своєчасності і правильності оформлення документів, розрахунки по заробітній платі, нарахування та перерахування податків та зборів, страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди, платежів у банківські установи.
Облік арендних операцій.
Оформлення первинної документації.
Облік касових операцій в національній валюті.
Здача звітів в податкову інспекцію, органи статистики та соціальні фонди
ОСВІТА
2001-2002 рр. Київський національний економічний університет
Магістерська програма «Економіка підприємств»
Магістр з менеджменту проектів і консалтингу
1997-2001 рр. Київський національний економічний університет
Факультет «Економіка і підприємництво»
Бакалавр з економіки підприємства та викладача економіки
Знання мов: Українська – вільно,
російська – вільно,
англійська – базовий рівень.
ПК: Word, Excel, Internet, 1С бухгалтерія
Персональні Відповідальність, комунікабельність, вміння працювати у колективі, аналітичні
якості схильності, вміння планувати роботу та бачити перспективу. Робота
для мене не лише можливість отримання доходу, але й інтерес та засіб
самореалізації. Бажання працювати та розвиватись в професійному плані.
|
Контактная информация: 80964567737
|
|