работа.поиск:
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 3000 USD
|
Добавлено: 2009-01-17 03:44:02
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
МАРИНИЧ ІРИНА СТАНІСЛАВІВНА
20.07.1986 рік
тел. 8066-163-52-11
e-mail:maksimenko@bigmir.net
Мета: отримати посаду інспектора з кадрів в стабільній компанії
Освіта: Київський Національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
2003 – 2008 Факультет: “маркетингу”.
Спеціальність: магістр з управління персоналом та економіки праці.
Досвід роботи: інспектор з кадрів ТОВ „Ромстал Україна”: (дистриб′ютор сантехнічного 23.10.2007-16.09.2008 обладнання), (чисельність персоналу 320 осіб, 12 філій, 1 інспектор з кадрів).
Основні обов'язки: оформлення при прийнятті на роботу, ведення наказів з кадрового обліку, формування особових справ, заповнення трудових книжок працівників, ведення табелю використання робочого часу (Ф.П-14), ведення графіку відпусток, формування звітів в Центр зайнятості населення про формі ПН-3, ПН-5, звітності по працівникам-іноземцям, оформлення наказів декретних відпусток, створення та внесення змін до штатного розпису, контроль за дотриманням виконання нормативу робочих місць для працівників-інвалідів, пошук працівників даної категорії, звітування по формі 10-ПІ, консультування філій з кадрових питань, документальне оформлення змін в організаційній структурі підприємства, внесення даних в програму 1С-7.7. та 1С„Зарплата-Кадри”, робота в первинному відборі кандидатів, проведення телефонних співбесід, робота з регіональним центром зайнятості в підборі персоналу, розміщення вакансій в ЗМІ.
Досягнення: проведення повного аудиту особових справ та трудових книжок працівників виявлення та усунення недоречностей, перевірка всіх наказів з кадрового обліку за період 2003-2007рр., перероблення існуючих наказів згідно загальних правил їх оформлення, проведення аудиту та виправлення існуючих помилок по внесенню даних в програму 1С-7.7., повна комплектація бази 1С-„Зарплата-Кадри”, проведено перейменування посад, що не відповідають чинному Класифікатору професій за правилами кадрового обліку.
Самостійне написання дипломної роботи на тему „Професійний підбір персоналу на підприємстві”(2008р.)
03.04.2006-03.10.2007 офіс-менеджер ТОВ „FIM GROUP”
Основні обов'язки: прийом, розподіл телефонних дзвінків реєстрація кореспонденції, ведення табелю обліку робочого часу працівників, бюджетування та закупівля всього необхідного для офісу, допомога HR менеджеру в роботі: (розміщення вакансій на сайтах з працевлаштування, в періодичних виданнях, пошук кандидатів).
09.03.2004 20.08.2005 спеціаліст загального відділу (відділ кадрів).
Управління житлово-комунального господарства Київської ОДА.
Основні обов'язки: документообіг, формування особових справ, ведення наказів з особового складу реєстрація та контроль за виконанням вхідної кореспонденції, формування планів робіт управління, розміщення вакансій в Інтернеті, внесення даних в програму “АСКОД” – електронну версію реєстрації вхідної кореспонденції.
Професійні знання: Пройшла навчання за профілем „Організація роботи кадрових служб” (2008), досконало володію українською та російською мовами, англійською – базовий рівень, ПК- на рівні користувача (Word, Excel, Internet, Outlook Express),1С-7.7.,1-С„Зарплата-Кадри”.
Заробітна плата: 3000 грн.
Додаткові відомості: Сімейний стан: незаміжня. Маю водійські права, категорія «В», закінчила курси оператора комп'ютерного набору, вивчаю англійську мову. Відповідальна, порядна, комунікабельна. Захоплююсь вивченням психології людини. Маю велике бажання професійно зростати у сфері управління персоналом.
|
Контактная информация: 8066-163-52-11
|
|