Портал для фрилансеров
 
Блог
Форум
Добавить вакансию
Добавить резюме


работа.поиск:

Город:

Один интерфейс, одна оплата, и ваша вакансия с логотипом появляется на 3 сайтах.

Статьи про трудоустройство

  • Как писать резюме.
  • Как писать текст вакансии.
  • Подготовка к собеседованию на должность программиста
  • Как написать «безотказное» резюме (советы для программистов)
  • Я боюсь собеседований
  • Интервью с кандидатами на работу. 10 главных вопросов
  • Войны за таланты в Украине
  • Где учат на рекрутера?
  • Будущее рекрутинга
  • Я ищу работу!
  • Мне за это не платят!
  • Трудоустройство. Избавление от иллюзий!
  • Как искать работу через рекрутинговое агентство
  • Поиск работы — тоже работа!
  • Стоит ли принимать последнее предложение остаться!?
  • 10 наиболее распространенных ошибок рекрутинга.
  • Что работает, а что нет в области рекрутинга и хедхантинга.
  • Работа дома. Или зачем на самом деле придумали Интернет.
  • Первая работа? — терпите!
  • 10 стандартных причин отказа о приеме на работу (с комментариями)
  • Как экспортировать вакансии на свой сайт

  • экономист , финансовый менеджер


    работа в Киеве
    Заработная плата: 1800 USD
    Добавлено: 2008-08-11 03:44:01

    Для удаления этого объявления введите код:
    Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.)

    Київ. Резюме на посаду: економіст, фінансовий менеджер

    Костюк Андрій Анатолійович
    тел. 8(097)-870-43-31
    8(067)-402-99-59
    Дата народження: 12.12.1982р..
    Освіта: вища економічна.
    Спеціальність: економіка і підприємництво; оподаткування.
    Стаж роботи на посаді економіста (фінансового менеджера): 3 р.
    В т.ч. на посаді начальника відділу: 1 рік.


    Освіта:
    2000р. – закінчив навчання в Лановецькій з/о школі №1 в Тернопільській обл. (з відзнакою).
    2004р. – закінчив навчання в Тернопільській академії народного господарства і отримав базову вищу освіту за напрямом підготовки “Економіка і підприємництво” та здобув кваліфікацію бакалавра з фінансів.
    2005р. - закінчив навчання в Тернопільській академії народного господарства і отримав повну вищу освіту за спеціальністю “Оподаткування” та здобув кваліфікацію магістра з оподаткування.

    Досвід роботи:
    11.05р. – 04.06р. – економіст 1-ї категорії комерційного відділу ЗАТ КВО “Медапаратура” у м.Києві.
    Практичні навики:
    - економічний аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства;
    - прийом та оформлення клієнтських та банківських документів;
    - виконання калькуляцій на виготовлення продукції;
    - розрахунок дефіциту матеріалів на плановий період;
    - робота із складськими документами, облік товарно-матеріальних цінностей, основних засобів;
    - підготовка періодичної звітності
    05.06р. – 10.06р. – економіст планово-економічного відділу АТ “Київспецмонтаж” у м.Києві.
    Практичні навики:
    - помісячне, поквартальне планування виконання будівельно-монтажних робіт;
    - складання калькуляцій на виконання БМР;
    - розрахунок дефіциту матеріалів в розрізі об’єктів на плановий період;
    - визначення та облік показників ефективності діяльності підприємства (обсяги виконання робіт в - - договірній ціні та у фізичному виразі, рентабельність, трудовитрати, середня зарплата, виробіток, відсоток виконання показників ефективності в порівнянні з минулими періодами);
    - розрахунок вартості роботи машин та механізмів;
    - облік зарплати в розрізі дільниць.
    02.07 – 07.07р. – економіст бухгалтерії департаменту енергетичного виробництва ВАТ “Квазар”.
    Практичні навики:
    - підготовка проектів планів (бізнес-планів) господарчо-фінансової, виробничої та комерційної діяльності;
    - розрахунок матеріальних, трудових та фінансових витрат необхідних для виробництва та реалізації продукції, надання послуг;
    - економічний аналіз господарської діяльності ДЕВ;
    - облік та аналіз витрат;
    - визначення економічної ефективності організації праці і виробництва, впровадження нової техніки та технології;
    - участь у провадженні та вдосконаленні внутрішньогосподарського розрахунку;
    - вдосконалення планової та облікової документації;
    - оформлення матеріалів для укладання договорів, перевірка достовірності кошторисної документації під час оформлення договорів, контроль термінів виконання договірних обов’язків;
    контроль за використанням внутрішньогосподарських резервів;
    - складання нормативних калькуляцій на продукцію та послуги, внесення поточних змін в планово-розрахункові ціни;
    - облік товарно-матеріальних цінностей;
    - підготовка періодичної звітності;
    - розробка електронних систем обробки економічної інформації;
    - формування та ведення бази даних економічної інформації;
    - складання економічних обгрунтувань, довідок, періодичної звітності по тематиці здійснюваних досліджень та розробок.

    07.07 - 09.07р. – фінансовий менеджер відділу бюджетування ТОВ «УТЛ-КОМ» («Мобі-Дік» - мережа салонів мобільного зв'язку)
    З 09.07р. – Начальник відділу бюджетування ТОВ «УТЛ-КОМ»
    Практичні навики:
    - розробка методів і техніки процеса бюджетування і форм бюджетів;
    - розробка організаційної і фінансової структур процеса бюджетування;
    - розробка документації (Положень, Наказів, Інструкцій), що регламентує процес бюджетування;
    - розробка і організація інформаційного забезпечення процеса бюджетування;
    - розробка і впровадження форм періодичної звітності;
    - координація діяльності підрозділів в процесі планування і розробки бюджетів;
    - аналіз планів на скоординованність, відповідність цілям і реалізуємість;
    - аналіз управлінської діяльності Компанії по виконанню стратегічних планів;
    - контроль фінансових показників роботи Компанії;
    - комплексний фінансово-економічний аналіз діяльності Компанії;
    - фінансове планування, прогнозування;
    - контроль за використанням оборотних засобів Компанії;
    - створення умов для ефективного використання основних фондів, трудових і фінансових ресурсів Компанії;
    - розробка систем мотивації економії ресурсу Компанії, розробка і впровадження методів контролю за використанням ресурсів Компанії;
    - створення умов по забезпеченню прозорості фінансового становища підприємства на основі вдосконалення управлінського обліку;
    - контроль за проходженням платежів (підготовка (збір, отримання) платіжних документів (ПД); обробка ПД; погодження і затвердження ПД до оплати; контроль оплати ПД);
    - участь у розгляді питань, пов’язаних з реорганізацією і ліквідацією структурних підрозділів (ТТ) Компанії, підготовка необхідної інформації, розрахунків;
    - підготовка матеріалів, складання бізнес – плану підприємства;
    - контроль руху фінансових ресурсів підприємства;
    - облік кредитного ресурсу підприємства;
    - оперативний облік фінансових, розрахункових і кредитних операцій (по рахунках в банках і кредитних установах);
    - співпраця з кредитними установами з питань надання кредитних ресурсів;
    - складання проектів перспективних і дійсних фінансових планів, приведення всіх необхідних розрахунків.

    Знання ПК:
    1С-Підприємство, MS Office, Internet Explorer – впевнений користувач.

    Володіння іноземними мовами:
    українська, російська – досконало
    англійська – базові знання
    Особисті якості:
    цілеспрямованість, відповідальність, пунктуальність, здатність працювати з великим об’ємом інформації.

    Додаткова інформація:
    водій категорій А, В, С;
    одружений, дітей немає.

    Контактная информация:
    80674029959
    80978704331
    Реклама на сайте


    Последние вакансии:

    работа в Одессе: Менеджер по продажам , офис -менеджер
    работа в Киеве: менеджер , руководитель
    работа в Харькове: Программист C++
    работа в Сумах: Территориальный меннеджер по городу Сумы
    работа в Киеве: Менеджер направления
    работа в Киеве: Агент по работе с недвижимостью
    работа в Киеве: менеджер по продажам
    работа в Киеве: Школа Рекламных Технологий
    работа в Киеве: Водитель со своим автомобилем
    работа в Одессе: Продавец
    работа в Запорожье: Управляющий
    работа в Донецке: НАЦИОНАЛЬНЫЙ МЕНЕДЖЕР
    работа в Харькове: Главный бухгалтер (строительство)
    работа в Киеве: водитель со своим легковым авто
    работа в Киеве: Accountant
    работа в Киеве: Associate Director (Commercial Real Estate)
    работа в Киеве: Financial manager (evaluation)
    работа в Киеве: Помощник мастера по ремонту мобильных телефонов
    работа в Киеве: Project manager (западный концерн) СРОЧНО
    работа в Киеве: Web / PHP Developer

    Последние резюме:

    работа в Киеве: Системный администратор
    работа в Киеве: Агент по работе с недвижимостью
    работа в Киеве: Интересная творческая работа
    работа в Киеве: Секретарь , Менеджер по продаже , Дизайнер корпусной мебели
    работа в Днепропетровске: секретарь -референт
    работа в Киеве: Помошник инженера по поддержке связи
    работа в Киеве: экономист , финансовый менеджер
    работа в Виннице: Экономист
    работа в Киеве: Зав . складом
    работа в Одессе: торговый представитель
    работа в Киеве: Руководитель проекта
    работа в Киеве: няня
    работа в Киеве: юрист
    работа в Киеве: директор
    работа в Киеве: повар
    работа в Киеве: помощник финансового директора
    работа в Киеве: PR -менеджер
    работа в Харькове: инженер
    работа в Житомире: сотрудник
    работа в Одессе: Модель ,фотомодель

    Посмотрите и эти объявления:

  • lotus вакансии
  • вакансія викладач української мови і літератури київ
  • работа гувернанткой в Днепропетровске
  • робота киев гіпсокартон
  • работа помощник юриста киев
  • ищу работу в киеве разнорабочим почасово
  • робота и учеба в киеве
  • помощник печатника Киев
  • курсы вязания крючком в киеве
  • вакансии кровельщики в днепропетровске
  • работа в Киеве сборщик мебели

  • Обратная связь:

    Официальный адрес электронной почты: info@estrabota.com.ua