Портал для фрилансеров
 
Блог
Форум
Добавить вакансию
Добавить резюме


работа.поиск:

Город:

Один интерфейс, одна оплата, и ваша вакансия с логотипом появляется на 3 сайтах.

Статьи про трудоустройство

  • Как писать резюме.
  • Как писать текст вакансии.
  • Подготовка к собеседованию на должность программиста
  • Как написать «безотказное» резюме (советы для программистов)
  • Я боюсь собеседований
  • Интервью с кандидатами на работу. 10 главных вопросов
  • Войны за таланты в Украине
  • Где учат на рекрутера?
  • Будущее рекрутинга
  • Я ищу работу!
  • Мне за это не платят!
  • Трудоустройство. Избавление от иллюзий!
  • Как искать работу через рекрутинговое агентство
  • Поиск работы — тоже работа!
  • Стоит ли принимать последнее предложение остаться!?
  • 10 наиболее распространенных ошибок рекрутинга.
  • Что работает, а что нет в области рекрутинга и хедхантинга.
  • Работа дома. Или зачем на самом деле придумали Интернет.
  • Первая работа? — терпите!
  • 10 стандартных причин отказа о приеме на работу (с комментариями)
  • Как экспортировать вакансии на свой сайт

  • Пиар менеджер


    работа в Киеве
    Заработная плата: 750 USD
    Добавлено: 2008-04-03 14:32:01

    Для удаления этого объявления введите код:
    Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.)

    РЕЗЮМЕ
    Шовкун Наталія Сергіївна

    Мобільний телефон: +38 097 654 38 79
    Електронна адреса: natalia.sergevna@forenet.info
    Адреса: м. Київ, вул. Академіка Грекова, 3/1 кв. 4
    Дата народження: 28. 01. 1985 р.(23 повних роки)
    Сімейний стан: не заміжня

    МЕТА ПОШУКУ РОБОТИ:
    Менеджер зі зв’язків з громадськістю/з реклами, журналіст, редактор.

    ОСВІТА:
    У 2000 році здобула неповну середню освіту у Городнянській середній школі № 1, отримала свідоцтво з відзнакою
    У 2000 році вступила до Ніжинського педагогічного ліцею , клас
    іноземних мов
    У 2002 році закінчила ліцей зі срібною медаллю
    У 2002 році вступила до Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя на факультет іноземних мов за спеціальністю англійська мова та література та друга іноземна мова (німецька)
    У 2006 році отримала диплом бакалавра, спеціальність – учитель англійської мови
    У вересні 2007 року зарахована на ІІ курс Відкритого міжнародного університету розвитку людини Україна, факультет фінанси (липень 2008 – диплом молодшого спеціаліста)

    ДОСВІД РОБОТИ:

    З 2006 року – позаштатний перекладач (письмовий переклад англійська – російська – українська)
    7 серпня 2006 – 1 серпня 2007 – адміністративний асистент у Міжнародній благодійній організації «Благодійний Фонд «СОС Дитяче Містечко»
    Обов’язки:
    • Підготовка квартальних та річних звітів з діяльності організації;
    • Письмові та усні переклади з та на англійську;
    • Написання статей для веб-сайту компанії, редагування текстів листівок.
    • Ведення кадрової документації;
    • Підготовка наказів та протоколів зібрань;
    • Прийняття делегацій спонсорів (зустріч в аеропорту, поселення у готелі, переклад);
    • Забезпечення діяльності офісу (замовлення канцтоварів, води, квитків для співробітників);
    • Касир – ведення касової та чекової книг;
    • Ведення ділового листування
    • Адміністративне супроводження директора організації

    7 серпня 2007 – 3 грудня 2007 – асистент фінансового відділу у ЗАТ Хоум Кредит Банк
    Обов’язки:
    • Адміністративне супроводження фінансового департаменту (замовлення квитків, таксі, готелів)
    • Переклади (усні та письмові – англійська/російська/українська) фінансових та юридичних документів
    • Допомога у підготовці матеріалів сайту та внутрішньо-фірмового періодичного видання, їх переклад та редагування
    • Ведення протоколів зібрань
    • Підготовка фінансових звітів з діяльності Представництва (робота з клієнт-банком, авансовий звіт з готівкових коштів, контроль стану рахунків)
    • Ведення авансового звіту з готівкових коштів Банку (ведення каси, підготовка щомісячної звітності)

    5 березня 2008 – асистент фінансового відділу, ТОВ Ернст енд Янг.
    Обов’язки:
    • Адміністративне супроводження діяльності відділу
    • Переклади (усні та письмові – англійська/російська/українська) фінансових та юридичних документів
    • Підготовка авансових звітів з відряджень
    • Координація руху міжнародних договорів всередині компанії

    ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
    Володію персональним комп’ютером на рівні впевненого користувача.
    За роки навчання у школі, ліцеї та університеті неодноразово приймала участь у районних олімпіадах з української та англійської мов, де займала призові місця.

    ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
    Творча особистість, відповідальна, наполеглива, цілеспрямована,
    комунікабельна.




    Natalia Shovkun
    Cell number: +38097 654 38 79
    E-mail: natalia.sergevna@forenet.info
    Date of birth: 28.01.1985
    Marital status: single.
    Objective: to find an interesting and creative job in a multinational company, that will help me realize my ambitions, use my knowledge, broaden my outlook and will give career opportunities
    Education:
    1992-2000 – Secondary School of Gorodnya
    2000-2002 – Regional Pedagogical Lyceum of Nizhyn Gogol State University. Department of Foreign Languages and World Literature
    2002-2006 – Nizhyn Gogol State University
    2006 – Diploma of Bachelor.
    2007 – Open International University of Human Development “Ukraine”, II year of studying, the Faculty of Finance
    Major:
    Foreign Languages (English, German), Finance
    Experience:
    Since 2006 – freelance translator (written translations English-Russian-Ukrainian)
    August 2006 – August 2007 – administrative assistant for International Charitable Organization “Charity Foundation “SOS Children Village”
    Main duties:
    • Quarter and annual reports on organization’s activity;
    • Written and oral translations from/to English, Russian, Ukrainian;
    • HR documentation handling;
    • Preparation of orders and minutes of the meetings;
    • Sponsors delegations management (meeting at the a-port, tickets, hotels, translation);
    • Office administration (water, stationery, tickets);
    • Cashier (cask and check books);
    • Writing official mails;
    • Administrative support to the Head.
    August 2007 – December 2007 – assistant to the Finance and Economy Department in Home Credit Bank CJSC
    Main duties:
    • Administrative support to the financial department (ordering tickets, taxi, hotels);
    • Written and oral translations from/to English, Russian, Ukrainian of the financial and juridical documents and at the meetings;
    • Minutes of the meetings preparation;
    • Preparation of financial reports on the Representative Office activity (client-bank, advance report on petty cash expenditure, bank statements – current account control);
    • Advance report on the bank activity (cash handling, preparation of the monthly documentation)

    March, 5th 2008 – assistant to the finance department, Ernst and Young, LLC
    Main duties:
    • Administrative support to the financial department
    • Written and oral translations from/to English, Russian, Ukrainian of the financial and juridical documents and at the meetings;
    • Advance trip reports
    • Coordination of movement of the international agreements within the company


    Computer skills:
    MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet Explorer
    Languages:
    Native Ukrainian and Russian, fluent English, basic German
    Personal skills and abilities:
    Responsible, ambitious, creative, communicative, active, friendly, patient



    Контактная информация:
    80976543879
    Реклама на сайте


    Последние вакансии:

    работа в Киеве: РАБОТА ДЛЯ СТУДЕНТОВ
    работа в Киеве: Секретарь
    работа в Донецке: Руководитель Web Проектов
    работа в Харькове: Сотрудники
    работа в Киеве: Второй бухгалтер
    работа в Ужгороде: Оценщик
    работа в Киеве: Менеджер по административной деятельности
    работа в Киеве: программист БД
    работа в Киеве: Играй и зарабатывай .
    работа в Киеве: коммерческий директор
    работа в Киеве: Секретарь
    работа в Киеве: Офис -менеджер
    работа в Луганске: Проавец -консультант
    работа в Харькове: корректор -переводчик
    работа в Днепропетровске: Менеджер по персоналу
    работа в Севастополе: Менеджер пооформлению потребительских кредитов
    работа в Киеве: Курьер
    работа в Киеве: Ассистент рекламного отдела
    работа в Киеве: менеджер по PR маркетингу
    работа в Черкассах: НАЧАЛЬНИК ПРОИЗВОДСТВА деревообработки

    Последние резюме:

    работа в Киеве: отдел продаж
    работа в Киеве: инструктор по вождению автомобиля
    работа в Донецке: менеджер
    работа во Львове: Региональный менеджер
    работа в Киеве: менеджер по продаже
    работа в Киеве: инженер -проектировщик
    работа в Донецке: Электрик , электромеханник , инженер -электрик
    работа в Днепропетровске: Специалист по кадрам ,менеджер по персоналу
    работа в Днепропетровске: Руководитель отдела продаж
    работа в Киеве: Инженер строитель отделочник
    работа в Днепропетровске: главный бухгалтер
    работа в Киеве: Главный бухгалтер по совместительству
    работа в Киеве: Региональный менеджер , менеджер по продаже , проект -менеджер . . .
    работа в Киеве: Региональный менеджер , менеджер по продаже , проект -менеджер . . .
    работа в Киеве: Региональный менеджер , менеджер по продаже , проект -менеджер . . .
    работа в Николаеве: Начальник участка
    работа в Киеве: Репетитор английского языка – профессионал!
    работа в Киеве: Менеджер ,ассистент в развивающуюся компанию
    работа в Киеве: АДМИНИСТРАТОР
    работа в Киеве: дизайнер мебели

    Обратная связь:

    Официальный адрес электронной почты: info@estrabota.com.ua