работа.поиск:
|
Помощник бухгалтера , экономист
|
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 600 USD
|
Добавлено: 2008-03-14 00:59:27
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
Резюме
Солтученко Олени Олексіївни, 24 роки (не одружена)
Прописка (за паспортом): м. Первомайськ, Миколаївська область
Домашня адреса (фактичне місце проживання): м. Київ, вул.
Барбюса 56/2 кв.42
Досвід роботи:
З травня 2007 року працюю на посаді секретаря в ТОВ «Еверест Плюс» (інвестиційно-будівельна компанія) м. Київ.
З серпня 2005 року по травень 2007 року працювала на посаді секретаря керівника Первомайського політехнічного інституту Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова.
Функціональні обов’язки:
- прийом і розподіл дзвінків;
- прийом відвідувачів;
- прийом і відправка факсів;
- складання листів;
- реєстрація вхідної/вихідної документації;
- складання графіка зустрічей керівника;
- обробка і розподіл пошти;
- закупівля канцтоварів;
- прийом документів і особистих заяв на підпис керівника підприємства;
- організація нарад і засідань;
- друк по вказівці керівника службових матеріалів;
- пошук, аналіз і обробка інформації по заданим тематикам в Internet.
Маю досвід: оператора ПК ( 2 роки) на оптовій базі (торгівля продуктами харчування) , під час роботи оволоділа основами роботи з покупцями, постачальниками, торговими представниками, експедиторами.
Функціональні обов’язки:
1) Виписка первинних складських документів: видаткові і зворотні накладні (друк видаткових накладних з 1С після коректування ваги товару, відпущеного з складу, і прийнятого покупцем; внесення зворотних накладних від покупця і від експедитора в 1С).
2) Прийом і попередня обробка первинних складських документів: видаткові і зворотні накладні (прийом документів від експедиторів, перевірка і контроль за своєчасним поверненням накладних від клієнтів, оперативна передача накладних в центральну бухгалтерію).
3) Облік приходу товару на склад: між філіальні переміщення і імпортні приходи (прийом і перевірка документів від водіїв/експедиторів, контроль повного оформлення документації, внесення інформації про партії товару в систему 1С, своєчасна передача документації в бухгалтерію).
4) Ведення рухів і оперативних залишків товару на складах в 1С, надання інформації комірникам .
Працюю на комп’ютері:Word, 1С Підприємство, Internet,Outlook.
Освіта:
2000-2005 – навчання на інженерно-економічному факультеті Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова за спеціальністю „Облік і аудит”. Спеціальність: економіст бухгалтер, спеціаліст.
Особисті якості:
 відповідальна,
 комунікабельна,
 цілеспрямована.
Пріоритети:
Дружній колектив, кар'єрний ріст, високий стабільний заробіток.
Мета: знайти перспективну і цікаву роботу, де я зможу реалізувати мої професійні якості.
Знання мов: вільно володію українською та російською мовами, німецька зі словником.
Контактний телефон: 8-067-347-91-91.
|
Контактная информация: 8-067-347-91-91
|
|
|
|
|