работа.поиск:
|
Менеджер по персоналу , экономист
|
|
работа в Запорожье
|
Заработная плата: 600 USD
|
Добавлено: 2007-11-13 14:43:18
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
ROSTOVTSEVA SOFIIA VOLODYMYRIVNA
St. Angolenko, 14 «с»/12
Zaporizhzhia, UKRAINE
Tel.: +38 (061) 764-61-94
Mob.: +38 (097) 984-53-44
E-mail: sofiya331@rambler.ru
ICQ 401370899
OBJECTIVE
I am seeking for the work where I can fulfill myself and use all the acquired economic knowledge. The position of a manager, would be very suitable for me. I would like to become an experienced specialist in management and, at the same time, to do the best I can for the development of your company. I feel that I would be a particularly suitable candidate for the position as I am a strong personality ready to meet challenges and grow professionally.
PERSONAL DETAILS
Date of Birth: 31 October 1986
Marital Status: Unmarried
Nationality: Ukrainian
EDUCATION
2003 – present - Zaporizhzhya State Industrial Academy, Ukraine
Faculty: Faculty of Finance and Management
Qualification: Manager, instruction by correspondence
Expected graduation month/year: 07.2009.
September 2003 – March 2004 - Courses of a clerk
1993 – 2003 - Classic School № 11 with a deep English learning, Zaporizhzhya, Ukraine
WORK EXPERIENCE
September 2006 - Assistant of deputy of the Zaporizhzhia Region Council
July 2006 –present - Clerk of the Finance & Economy Direction, personal assistant of Vice-president – finance director JSC Zaporizhstal (one of the main suppliers of flat products, formed sections and tinplate for the needs of domestic industry, and export), Zaporizhzhya, Ukraine
-Office work arrangement,
-Assisting the Vice-president – finance director in his all day’s tasks, calendar schedule,
-Processing all incoming and outgoing mail,
-Handling correspondence,
-Control of the preparation and accuracy of the documents,
-Coordinating dates,
-Checking and dealing procedures on managers demand,
-Responsible for organization of filing,
-Organize business trips / arrangement of hotel accommodation,
-Drawing up reports of the standing commission for making contracts on purchasing stuff and raw materials and daily operative meetings of the Finance & Economy Department.
September 2004– July 2006 - Secretary of the Finance Department, JSC Zaporizhstal.
-assisting in work of Finance Department,
-coordinating business correspondence flow,
-arranging meeting reports, filing,
-running telephone conversations,
-working with data bases.
August 2004 –September 2004 - Secretary, Office Oriflame (cosmetics company that sells natural skincare and cosmetic products through an independent sales force).
-Assisting in work of the office,
-Coordinating business correspondence flow,
-Processing telephone calls,
-Processing incoming and outgoing correspondence,
-Preparing business inquiries,
-Spreading the cosmetic products by direct sells.
During academic years translated texts, worked with an Internet.
ADDITIONAL SKILLS
Languages: Russian, Ukrainian - native
English – advanced Level
German – with a dictionary
Computer skills: Experienced with MS Word, Excel, Internet Explorer and Outlook Express.
Responsible, accurate and reliable person, good organizational skills and initiative, ability to work independently and to contribute as a team member, goal oriented and committed to meet deadlines.
During school year I was a class monitor, took part in different entertainment arrangements, sport competitions, attended dance classes, etc.
REFERENCES References are available upon request
|
Контактная информация: Tel.: +38 (061) 764-61-94
Mob.: +38 (097) 984-53-44
E-mail: sofiya331@rambler.ru
ICQ 401370899
|
|
|
|
Реклама на сайте |
|
|
Последние вакансии:
работа в Киеве: Ассистент руководителя , Антонина , Киев$ 600
работа в Киеве: Дизайнер по набору макетов
работа в Киеве: переводчик
работа в Киеве: офис -менеджер
работа в Одессе: торговый представитель
работа в Днепропетровске: Директор по персоналу
работа в Одессе: экспедитор
работа в Харькове: HR coordinator (based in Poltava)
работа в Киеве: менеджер -курьер
работа в Киеве: Модели (девушки) для сьемок в мужские журналы
работа в Киеве: бизнес -консультант
работа в Киеве: Руководитель отдела снабжения
работа в Луганске: ОФИС -МЕНЕДЖЕР
работа в Киеве: Менеджер по закупкам
работа в Киеве: Секретарь
работа в Киеве: Сотрудники
работа в Киеве: Сотрудники
работа в Черкассах: МЕНЕДЖЕР ПО СНАБЖЕНИЮ
работа в Киеве: Сотрудники
работа в Киеве: Оператор ПК
Последние резюме:
работа в Киеве: менеджер
работа в Киеве: Технический директор , директор
работа в Киеве: микробиолог
работа в Киеве: Группа разработчиков "AVT" – фриланс – дизайнеры – программисты .
работа в Киеве: секретарь
работа в Киеве: секретарь , администратор , диспетчер
работа в Киеве: экономист
работа в Киеве: водитель
работа в Киеве: Дизайнер , веб -дизайнер , программист , аниматор
работа в Киеве: Менеджер по персоналу , помощник менеджера , администратор
работа в Киеве: Шоу -бизнессменка
работа в Донецке: механик , инженер
работа в Киеве: менеджер по продаже
работа в Киеве: Маркетинг
работа в Киеве: постачання , менеджер ЗЕД
работа в Киеве: ГЛ .бухгалтер , зам .гл .бухгалтера
работа в Киеве: Бухгалтер , финансист
работа в Киеве: Менеджер по продажам
работа в Киеве: заведующий складом
работа в Киеве: архитектор дизайнер прораб
Обратная связь:
Официальный адрес электронной почты:
info@estrabota.com.ua
|
|
|
|