Портал для фрилансеров
 
Блог
Форум
Добавить вакансию
Добавить резюме


работа.поиск:

Город:

Один интерфейс, одна оплата, и ваша вакансия с логотипом появляется на 3 сайтах.

Статьи про трудоустройство

  • Как писать резюме.
  • Как писать текст вакансии.
  • Подготовка к собеседованию на должность программиста
  • Как написать «безотказное» резюме (советы для программистов)
  • Я боюсь собеседований
  • Интервью с кандидатами на работу. 10 главных вопросов
  • Войны за таланты в Украине
  • Где учат на рекрутера?
  • Будущее рекрутинга
  • Я ищу работу!
  • Мне за это не платят!
  • Трудоустройство. Избавление от иллюзий!
  • Как искать работу через рекрутинговое агентство
  • Поиск работы — тоже работа!
  • Стоит ли принимать последнее предложение остаться!?
  • 10 наиболее распространенных ошибок рекрутинга.
  • Что работает, а что нет в области рекрутинга и хедхантинга.
  • Работа дома. Или зачем на самом деле придумали Интернет.
  • Первая работа? — терпите!
  • 10 стандартных причин отказа о приеме на работу (с комментариями)
  • Как экспортировать вакансии на свой сайт

  • Head of Controlling


    работа в Киеве
    Заработная плата: 4000 USD
    Добавлено: 2007-09-26 12:15:26

    Для удаления этого объявления введите код:
    Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.)

    Job Summary
    The Manager Controlling has the responsibility for internal periodic reporting, setting up the reporting system according to business needs, setting up and executing the local planning process in line with corporate guidelines and analysis of the results in order to help management in improving the results of the business. The controller is the economic conscience of the company.
    Education Requirements
    • Higher education: University/MBA degree in Economics / Finance
    Experience Requirements
    • At least 5 years of work experience in a large company with at least 2 years in a similar position preferably in retail business
    • Preferably experience in an international company
    Personal Characteristics
    • To have an entrepreneurial initiative for helping to ramp-up the local Controlling tools, structures and processes in a short time
    • To think in clear structures
    • Curious nature that likes to investigate the business
    • To be a good team player and coordinator
    • To have team leading skills
    • To focus on results, to identify gaps or needs and to implement result-oriented measures
    • To have a keen ear for the needs of the business.
    • To provide high personal commitment
    Skill & Knowledge Requirements
    • Fluent English language knowledge
    • German language knowledge is a plus
    • Good communication skills (as sparring partner for senior management)
    • Good computer skills (MS office, SAP, SQL tools, data warehouses)
    • Strong analytical skills, able to grasp quickly the essence of situations
    • To be able to structure clearly financial and non-financial data
    • Good accounting skills, able to understand differences between different accounting standards
    • Creative, able to combine business information in the most relevant way to convey quickly the essence of economic reality
    • Well versed in Controlling issues in a retail business context
    • Good understanding of the business model of a retailer
    • Ability to develop, mentor and inspire personnel in the Controlling team
    • End products/results orientation
    Job Responsibilities & Tasks
    • To implement concepts and guidelines from relevant corporate functions
    • To have full responsibility for local internal reporting based on the accounting results, in close cooperation with the F&A Manager
    • To structure the companies controlling processes in an efficient way in cooperation with the central controlling function
    • To have overall responsibility to build up a strong local controlling department and assure the quality and performance of all controlling department personnel
    • To participate in investment projects by providing investment calculations in line with corporate guidelines, to advise management on feasibility of assumptions and overall projects.
    • To perform reporting to Corporate controlling function
    • To train local management in using fact based reporting in decision making.
    • To manage local planning cycle, in line with corporate guidelines
    • Participate in projects
    • Support Country Manager UKR in establishing necessary structures and resources

    Контактная информация:
    Edelweiss Management Consulting
    Ольга Батрак 80675363279 2464652
    E-mail: o.batrak@edelweissconsulting.de
    Реклама на сайте


    Последние вакансии:

    работа в Киеве: менеджер по продажам
    работа в Киеве: Внештатный автор
    работа в Киеве: Курьер
    работа в Киеве: Корреспондент
    работа в Киеве: Курьер
    работа в Киеве: психологи
    работа в Киеве: Менеджер по рекламе
    работа в Чернигове: руководитель региональной дистрибьюции
    работа в Киеве: Менеджер по персоналу
    работа в Киеве: Менеджер по продажам $500
    работа в Киеве: специалист по гальваническому покрытию , гальваник
    работа в Харькове: Торговый агент
    работа в Киеве: Маркетолог
    работа в Киеве: Дизайнер
    работа в Киеве: Секретарь
    работа в Киеве: Рекрутер
    работа в Киеве: Аналитик инвестиционных проектов
    работа в Киеве: Специалист по продаже авиабилетов
    работа в Киеве: Руководитель аналитического отдела
    работа в Киеве: Курьер

    Последние резюме:

    работа в Киеве: Администратор , визажист
    работа в Киеве: Репетитор английского языка – профессионал!
    работа в Днепропетровске: Руководитель , топ -менеджер , снабжение/сбыт
    работа в Киеве: ,дерматовенеролог ,дерматолог -косметолог
    работа в Киеве: Системный администратор / Программист 1С
    работа в Киеве: ЛИЧНЫЙ ВОДИТЕЛЬ
    работа в Киеве: Менеджер по персоналу / рекрутер / административный директор
    работа в Киеве: водитель
    работа в Харькове: економист , менеджеро
    работа в Киеве: Главный бухгалтер по совместительству
    работа в Киеве: Главный бухгалтер по совместительству
    работа в Киеве: Бухгалтерское обслуживание
    работа в Киеве: Бухгалтерское обслуживание
    работа в Киеве: Востановление учета
    работа в Киеве: Работник банка , помощник директора (руководителя) , менеджер
    работа в Полтаве: менеджер по логистике , руководитель отдела
    работа в Донецке: Бухгалтер
    работа в Киеве: Замест .главного бухгалтера ,финансист
    работа в Киеве: Логист , финансовый аналитик , помощник фин . директора
    работа в Днепропетровске: Музыкальный консультант

    Обратная связь:

    Официальный адрес электронной почты: info@estrabota.com.ua