Портал для фрилансеров
 
Блог
Форум
Добавить вакансию
Добавить резюме


работа.поиск:

Город:

Один интерфейс, одна оплата, и ваша вакансия с логотипом появляется на 3 сайтах.

Статьи про трудоустройство

  • Как писать резюме.
  • Как писать текст вакансии.
  • Подготовка к собеседованию на должность программиста
  • Как написать «безотказное» резюме (советы для программистов)
  • Я боюсь собеседований
  • Интервью с кандидатами на работу. 10 главных вопросов
  • Войны за таланты в Украине
  • Где учат на рекрутера?
  • Будущее рекрутинга
  • Я ищу работу!
  • Мне за это не платят!
  • Трудоустройство. Избавление от иллюзий!
  • Как искать работу через рекрутинговое агентство
  • Поиск работы — тоже работа!
  • Стоит ли принимать последнее предложение остаться!?
  • 10 наиболее распространенных ошибок рекрутинга.
  • Что работает, а что нет в области рекрутинга и хедхантинга.
  • Работа дома. Или зачем на самом деле придумали Интернет.
  • Первая работа? — терпите!
  • 10 стандартных причин отказа о приеме на работу (с комментариями)
  • Как экспортировать вакансии на свой сайт

  • Спеціаліст з моделювання бізнес -процесів


    работа в Киеве
    Заработная плата: 0 USD
    Добавлено: 2007-09-06 14:51:33

    Для удаления этого объявления введите код:
    Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.)

    Страхова компанія «Універсальна» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади «Спеціаліст з моделювання бізнес-процесів»

    Вимоги до кандидатів:

    • Вища освіта (економічна, технічна, менеджмент якості, психологія, соціологія);
    • Вік до 40 років;
    • Досвід роботи не менше 2 років у фінансовій організації.
    • Знання в галузі статистики та бізнес-аналізу;
    • Знання в галузі системи управління якістю – бажано;
    • Наявність досвіду оптимізації бізнес-процесів;
    • Володіння ПК (MS Office, MS Outlook, Power Point, Internet, бажано - ARIS, Visio, Access) на рівні досвідченого користувача;
    • Системний підхід, процесне мислення, відмінні аналітичні навички;
    • Гнучкість, вміння працювати в команді;
    • Здатність до аналізу та самоорганізації;
    • Вміння генерувати інноваційні ідеї;
    • Вільне володіння усною та письмовою українською та російською мовами;
    • Знання англійської мови - бажано;
    • Орієнтація на результат, активна життєва позиція, відповідальність, організованість.

    Обов’язки:

    • Моніторинг та аналіз ключових процесів компанії, ініціювання змін у бізнес-процесах (збір інформації шляхом інтерв’ю з носіями та її систематизація: побудова, схем, матриць, описань);
    • Пошук шляхів оптимізації бізнес-процесів (проведення порівняльного аналізу декількох моделей);
    • Розробка процедур з оптимізації бізнес-процесів;
    • Описання, запровадження змінених та контроль виконання бізнес-процесів;
    • Моделювання та документування бізнес-процесів: розробка, впровадження та супроводження організаційно-нормативних документів з бізнес-процесів (стандартів, положень, регламентів, методик, інструкцій, наказів, розпоряджень) та технологічних карт;
    • Участь у розробці тестів з бізнес-процесів для навчання користувачів змінам;
    • Співпраця з усіма підрозділами компанії;
    • Складання звітності за проектами у різних форматах.
    • Обробка невідповідностей в системі бізнес-процесів.

    Умови роботи:

    • Графік роботи – повна зайнятість;
    • Перспектива професійного та кар’єрного росту;
    • З\п – за результатами співбесіди;
    Наша Страхова компанія є динамічною, згуртованою командою професіоналів, яка крокує в ногу з часом і постійно розвивається! Запрошуємо Вас приєднатися до нашої команди, щоб разом крокувати до успіху!
    Ми цінуємо Ваш вибір та гарантуємо конфіденційність!

    Прохання надсилати резюме на адресу: hr_universalna@ukr.net, вказуючи рівень заробітної плати, на який Ви претендуєте, та назву вакансії в темі повідомлення до 15.09.2007 року.

    Контактная информация:
    hr_universalna@ukr.net
    Реклама на сайте


    Последние вакансии:

    работа в Полтаве: мерчендайзер
    работа в Хмельницком: Спецыалист Кредитного Обслуживания
    работа в Киеве: Receptionist
    работа в Киеве: Руководитель направления (авто страхование)
    работа в Киеве: Руководитель кредитного отдела
    работа в Киеве: Лизинг менеджер
    работа в Киеве: Менеджер по продажам автомобилей .
    работа в Донецке: Менеджер по продажам
    работа в Киеве: Руководитель отдела продаж
    работа в Киеве: офис -менеджер
    работа в Киеве: Администратор офиса
    работа в Киеве: главный бухгалтер
    работа в Киеве: «cтарший менеджер -логистик по автотранспортным перевозкам»
    работа в Харькове: Руководитель IT -проекта
    работа в Киеве: Секретарь
    работа в Киеве: Агент по продаже недвижимости
    работа в Киеве: Агент по продаже недвижимости
    работа в Донецке: директор компании
    работа в Киеве: Кладовщик
    работа в Киеве: Продакт -менеджер

    Последние резюме:

    работа в Киеве: менеджер по персоналу (помощник , ассистент)
    работа в Киеве: менеджер по персоналу (помощник , ассистент)
    работа в Киеве: Senior C# / C++ developer , Team Leader
    работа в Киеве: секретари , помощники , переводчики , гиды
    работа в Киеве: Банковский работник , менеджер , работник рекламного агенства
    работа в Днепропетровске: помощник архитектора
    работа в Киеве: менеджер
    работа в Киеве: Главній бухгалтер , финансовій аналитик
    работа в Донецке: Нач . склада
    работа в Киеве: Оператор 1С ,оператор компьютерного набора ,офис -менеджер
    работа в Киеве: Водитель
    работа в Киеве: бухгалтер
    работа в Киеве: Помощник руководителя
    работа в Киеве: Менеджер ,ассистент руководителя
    работа в Одессе: Финансист , бухгалтер
    работа в Киеве: Administrative Director
    работа в Киеве: Инженер
    работа в Киеве: менеджер
    работа в Киеве: Системный администратор/Программист 1С
    работа в Харькове: зам . директора , начальник отдела , юрист

    Обратная связь:

    Официальный адрес электронной почты: info@estrabota.com.ua