работа.поиск:
|
Администратор , менеджер по работе с клиентами
|
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 500 USD
|
Добавлено: 2007-07-18 11:32:41
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
тел. 8 067 268 05 04
Мельник Ірина Василівна вул. Зодчих, 12, кв.36
м. Київ
igorgs@bigmir.net
Бажані посади: адміністратор магазину, адміністратор кафе чи ресторану, менеджер по
роботі з клієнтами
Освіта:
2001 – 2007 Національний аграрний університет,
факультет аграрного менеджменту,
спеціальність: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
(красний диплом бакалавра, золота медаль).
Додаткова освіта:
2001 комп’ютерні курси на базі НАУ
Досвід роботи:
04.07 - по т.ч. продавець-консультант, „Top Secret”, ТЦ „Магеллан”
основні обов’язки:
- спілкування з клієнтами;
- прийом товару;
- робота з касовим апаратом;
- фінансова звітність.
02.2007 – 06.2007 адміністратор, салон краси „Браво”
основні обов’язки:
- організація, координування та контроль за виконанням службових обов’язків
майстрів;
- проведення переговорів з клієнтами;
- контроль за використанням та своєчасне замовлення витратних матеріалів;
- фінансова звітність.
основні досягнення:
- збільшення обсягів продажу;
- збільшення кількості клієнтів, у т.ч. постійних;
- участь у розробці мотиваційних моделей у колективі (штрафи, премії);
- участь у розробці маркетингової стратегії салону, розробка дисконтних програм.
07.2006 – 12.2006 консультант по питанням кавового бізнесу, компанія “Іонія”,
основні обов’язки:
- робота по залученню нових клієнтів та ведення обслуговування дійсних;
- ведення переговорів, укладення договорів;
- ведення необхідної бухгалтерської документації;
- розробка, виконання та контроль стандартів з метою підвищення якості
обслуговування;
- робота над погашенням дебіторської заборгованості, звітність та контроль;
- забезпечення постачання;
- рішення організаційних питань;
- розробка, впровадження та контроль планів продажу;
- планування бюджету та контроль за його використанням;
- збір та аналіз інформації на ринку кави;
- навчання торгових представників.
основні досягнення:
- збільшення кількості клієнтів, у т.ч. ключових до 35%;
- збільшення обсягів продажу на 20%;
- зменшення дебіторської заборгованості;
- практично з “0” розпочато продаж кавового обладнання та супутніх товарів, у
т.ч. з застосуванням лізингових та кредитних схем.
09.2005 – 04.2006 зам. адміністратора, касир, магазин “Colin’s”
основні обов’язки:
- робота з касовим апаратом;
- управління асортиментом, мерчандайзинг;
- інкасація та оформлення звітів та необхідних документів (накладні, рахунки,
повернення, заміни).
07.2004 – 09.2005 консультант-продавець, “Colin’s”, ТЦ Глобус
основні обов’язки:
- робота з клієнтами (техніка спілкування та продажу, знання психології покупця
та конкурентних переваг товарів);
- документальне оформлення.
Знання та навички: впевнений користувач ПК (Microsoft office, E-mail, Internet Explorer, 1-C,
Outlook Express), машинопис, вільне володіння англійською мовою, німецька -
базовий рівень.
Особисті якості: високі адаптаційні та навчальні здібності, організованість, відповідальність за
доручену справу, організаційні та лідерські якості, вміння виконувати
поставлені задачі точно та в строк, управляти та координувати роботу в рамках
своєї компетенції, зацікавленість у самовдосконаленні, самореалізації та
професійному рості.
Персональна інформація: дата народження: 16.02.1984 р.;
національність: українка;
сімейний стан: незаміжня.
Бажана заробітна плата: от 500$
Додаткові відомості: права водія категорії “В” та “С”.
|
Контактная информация: 8067 2680504
|
|
|
|
Реклама на сайте |
|
|
Последние вакансии:
работа в Днепропетровске: личный ассистент руководителя
работа в Днепропетровске: руковдитель группы системы отопления , вентиляции и кондиционирования
работа в Днепропетровске: руковдитель группы системы электроснабжения и освещения
работа в Днепропетровске: региональный представитель
работа в Донецке: Поклейщик рекламных плоскостей
работа в Киеве: Офис - менеджер
работа в Киеве: менеджер по прокату автомобилей
работа в Киеве: Системный администратор
работа в Киеве: Помощник HR – руководителя (рекрутер
работа в Киеве: медпредставитель
работа в Днепропетровске: Представитель
работа в Одессе: менеджер по транспорту
работа в Киеве: "Главный редактор" , "редактора рубрик Кино , Игры , Музыка , Новости , Спорт" , штатные и внештатные журналисты рубрик Кино , Игры , Музыка , Новости , Спорт"
работа в Киеве: главный инженер
работа в Харькове: Менеджер отдела продаж
работа в Донецке: бухгалтер - ревизор
работа в Донецке: оператор ПК
работа в Киеве: Офис -менеджер
работа в Киеве: Экспедитор
работа в Киеве: Менеджер по рекламе
Последние резюме:
работа в Киеве: Администратор , менеджер по работе с клиентами
работа в Киеве: Администратор , менеджер по работе с клиентами
работа в Киеве: менеджер , другая
работа в Днепропетровске: менеджер
работа в Киеве: переводчик английского , итальянского (не преподователь)
работа в Киеве: Работа с частичной занятостью
работа в Киеве: конструктор , технолог , оператор станков с ЧПУ , инженер -программист станков с ЧПУ
работа в Одессе: оператор , программист , сисадмин
работа в Киеве: Руководитель отдела закупок , продаж
работа в Одессе: юрисконсульт
работа в Киеве: Журналист , автор статей
работа в Полтаве: территориальный менеджер
работа в Киеве: помощник юриста
работа в Киеве: Водитель для руководителя
работа в Донецке: Экономист , банковский работник
работа в Киеве: руководитель
работа в Киеве: Руководитель отдела логистики (склад , транспорт , закупки)
работа в Киеве: Руководитель отдела логистики (склад , транспорт , закупки)
работа в Киеве: менеджер
работа в Симферополе: Менеджер IT
Обратная связь:
Официальный адрес электронной почты:
info@estrabota.com.ua
|
|
|
|