работа.поиск:
|
Менеджер по работе с клиентами
|
|
работа в Киеве
|
Заработная плата: 500 USD
|
Добавлено: 2007-07-12 10:49:13
|
Для удаления этого объявления введите код: | |
Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.) |
|
тел. 8 067 268 05 04
Мельник Ірина Василівна вул. Зодчих, 12, кв.36
м. Київ
igorgs@bigmir.net
Бажані посади: адміністратор магазину, адміністратор кафе чи ресторану, менеджер по
роботі з клієнтами
Освіта:
2001 – 2007 Національний аграрний університет,
факультет аграрного менеджменту,
спеціальність: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
(красний диплом бакалавра, золота медаль).
Додаткова освіта:
2001 комп’ютерні курси на базі НАУ
Досвід роботи:
04.07 - по т.ч. продавець-консультант, „Top Secret”, ТЦ „Магеллан”
основні обов’язки:
- спілкування з клієнтами;
- прийом товару;
- робота з касовим апаратом;
- фінансова звітність.
02.2007 – 06.2007 адміністратор, салон краси „Браво”
основні обов’язки:
- організація, координування та контроль за виконанням службових обов’язків
майстрів;
- проведення переговорів з клієнтами;
- контроль за використанням та своєчасне замовлення витратних матеріалів;
- фінансова звітність.
основні досягнення:
- збільшення обсягів продажу;
- збільшення кількості клієнтів, у т.ч. постійних;
- участь у розробці мотиваційних моделей у колективі (штрафи, премії);
- участь у розробці маркетингової стратегії салону, розробка дисконтних програм.
07.2006 – 12.2006 консультант по питанням кавового бізнесу, компанія “Іонія”,
основні обов’язки:
- робота по залученню нових клієнтів та ведення обслуговування дійсних;
- ведення переговорів, укладення договорів;
- ведення необхідної бухгалтерської документації;
- розробка, виконання та контроль стандартів з метою підвищення якості
обслуговування;
- робота над погашенням дебіторської заборгованості, звітність та контроль;
- забезпечення постачання;
- рішення організаційних питань;
- розробка, впровадження та контроль планів продажу;
- планування бюджету та контроль за його використанням;
- збір та аналіз інформації на ринку кави;
- навчання торгових представників.
основні досягнення:
- збільшення кількості клієнтів, у т.ч. ключових до 35%;
- збільшення обсягів продажу на 20%;
- зменшення дебіторської заборгованості;
- практично з “0” розпочато продаж кавового обладнання та супутніх товарів, у
т.ч. з застосуванням лізингових та кредитних схем.
09.2005 – 04.2006 зам. адміністратора, касир, магазин “Colin’s”
основні обов’язки:
- робота з касовим апаратом;
- управління асортиментом, мерчандайзинг;
- інкасація та оформлення звітів та необхідних документів (накладні, рахунки,
повернення, заміни).
07.2004 – 09.2005 консультант-продавець, “Colin’s”, ТЦ Глобус
основні обов’язки:
- робота з клієнтами (техніка спілкування та продажу, знання психології покупця
та конкурентних переваг товарів);
- документальне оформлення.
Знання та навички: впевнений користувач ПК (Microsoft office, E-mail, Internet Explorer, 1-C,
Outlook Express), машинопис, вільне володіння англійською мовою, німецька -
базовий рівень.
Особисті якості: високі адаптаційні та навчальні здібності, організованість, відповідальність за
доручену справу, організаційні та лідерські якості, вміння виконувати
поставлені задачі точно та в строк, управляти та координувати роботу в рамках
своєї компетенції, зацікавленість у самовдосконаленні, самореалізації та
професійному рості.
Персональна інформація: дата народження: 16.02.1984 р.;
національність: українка;
сімейний стан: незаміжня.
Бажана заробітна плата: от 500$
Додаткові відомості: права водія категорії “В” та “С”.
|
Контактная информация: 8067 2680504
igorgs@bigmir.net
|
|
|
|
Реклама на сайте |
|
|
Последние вакансии:
работа в Киеве: менеджер проекта
работа в Киеве: главный бухгалтер
работа в Киеве: Эксперт в области промышленной безопасности
работа в Киеве: менеджер по продажам
работа в Киеве: Лаборант
работа в Запорожье: маркетолог
работа в Киеве: актер
работа в Симферополе: Эксперт по сбыту
работа в Одессе: Торговый представитель г .Измаил
работа в Киеве: Дополнительный доход
работа в Донецке: Кладовщик
работа в Донецке: Торговый представитель
работа в Киеве: бухгалтер
работа в Хмельницком: Открытие автоцентра
работа в Киеве: менеджер по продаже программного обеспечения
работа в Киеве: официант
работа в Киеве: Няня
работа в Сумах: инженер , прораб , мастер
работа в Киеве: Менеджер -консультант по элитной косметике
работа в Киеве: Консультант / Старший консультант международных проектов .
Последние резюме:
работа в Киеве: Администратор , менеджер по работе с клиентами
работа в Киеве: Выполним физ работы
работа в Киеве: Выполним физ работы
работа в Киеве: Выполним физ работы
работа в Киеве: Водитель
работа в Одессе: Руководитель филиала , подразделения , региональный представитель
работа в Одессе: Руководитель филиала , подразделения , региональный представитель
работа в Запорожье: экономист , финансист , бухгалтер
работа в Киеве: Руководитель филиала , подразделения , региональный представитель
работа в Запорожье: Руководитель филиала , подразделения , региональный представитель
работа в Киеве: Руководитель отдела логистики (склад , транспорт , закупки)
работа в Киеве: Руководитель Отдела Логистики , Начальник , Директор
работа в Киеве: Инженер по медицинскому оборудованию
работа в Днепропетровске: руководитель , заместитель директора
работа в Киеве: Плиточник
работа в Симферополе: Руководитель
работа в Киеве: менеджер по логистике
работа в Киеве: юрист
работа в Днепропетровске: бухгалтер
работа в Киеве: Экономист -менеджер
Обратная связь:
Официальный адрес электронной почты:
info@estrabota.com.ua
|
|
|
|