Портал для фрилансеров
 
Блог
Форум
Добавить вакансию
Добавить резюме


работа.поиск:

Город:

Один интерфейс, одна оплата, и ваша вакансия с логотипом появляется на 3 сайтах.

Статьи про трудоустройство

  • Как писать резюме.
  • Как писать текст вакансии.
  • Подготовка к собеседованию на должность программиста
  • Как написать «безотказное» резюме (советы для программистов)
  • Я боюсь собеседований
  • Интервью с кандидатами на работу. 10 главных вопросов
  • Войны за таланты в Украине
  • Где учат на рекрутера?
  • Будущее рекрутинга
  • Я ищу работу!
  • Мне за это не платят!
  • Трудоустройство. Избавление от иллюзий!
  • Как искать работу через рекрутинговое агентство
  • Поиск работы — тоже работа!
  • Стоит ли принимать последнее предложение остаться!?
  • 10 наиболее распространенных ошибок рекрутинга.
  • Что работает, а что нет в области рекрутинга и хедхантинга.
  • Работа дома. Или зачем на самом деле придумали Интернет.
  • Первая работа? — терпите!
  • 10 стандартных причин отказа о приеме на работу (с комментариями)
  • Как экспортировать вакансии на свой сайт

  • Менеджер по работе с клиентами


    работа в Киеве
    Заработная плата: 500 USD
    Добавлено: 2007-07-12 10:49:13

    Для удаления этого объявления введите код:
    Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.)

    тел. 8 067 268 05 04
    Мельник Ірина Василівна вул. Зодчих, 12, кв.36
    м. Київ
    igorgs@bigmir.net

    Бажані посади: адміністратор магазину, адміністратор кафе чи ресторану, менеджер по
    роботі з клієнтами
    Освіта:
    2001 – 2007 Національний аграрний університет,
    факультет аграрного менеджменту,
    спеціальність: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
    (красний диплом бакалавра, золота медаль).
    Додаткова освіта:
    2001 комп’ютерні курси на базі НАУ
    Досвід роботи:
    04.07 - по т.ч. продавець-консультант, „Top Secret”, ТЦ „Магеллан”
    основні обов’язки:
    - спілкування з клієнтами;
    - прийом товару;
    - робота з касовим апаратом;
    - фінансова звітність.
    02.2007 – 06.2007 адміністратор, салон краси „Браво”
    основні обов’язки:
    - організація, координування та контроль за виконанням службових обов’язків
    майстрів;
    - проведення переговорів з клієнтами;
    - контроль за використанням та своєчасне замовлення витратних матеріалів;
    - фінансова звітність.
    основні досягнення:
    - збільшення обсягів продажу;
    - збільшення кількості клієнтів, у т.ч. постійних;
    - участь у розробці мотиваційних моделей у колективі (штрафи, премії);
    - участь у розробці маркетингової стратегії салону, розробка дисконтних програм.
    07.2006 – 12.2006 консультант по питанням кавового бізнесу, компанія “Іонія”,
    основні обов’язки:
    - робота по залученню нових клієнтів та ведення обслуговування дійсних;
    - ведення переговорів, укладення договорів;
    - ведення необхідної бухгалтерської документації;
    - розробка, виконання та контроль стандартів з метою підвищення якості
    обслуговування;
    - робота над погашенням дебіторської заборгованості, звітність та контроль;
    - забезпечення постачання;
    - рішення організаційних питань;
    - розробка, впровадження та контроль планів продажу;
    - планування бюджету та контроль за його використанням;
    - збір та аналіз інформації на ринку кави;
    - навчання торгових представників.
    основні досягнення:
    - збільшення кількості клієнтів, у т.ч. ключових до 35%;
    - збільшення обсягів продажу на 20%;
    - зменшення дебіторської заборгованості;
    - практично з “0” розпочато продаж кавового обладнання та супутніх товарів, у
    т.ч. з застосуванням лізингових та кредитних схем.
    09.2005 – 04.2006 зам. адміністратора, касир, магазин “Colin’s”
    основні обов’язки:
    - робота з касовим апаратом;
    - управління асортиментом, мерчандайзинг;
    - інкасація та оформлення звітів та необхідних документів (накладні, рахунки,
    повернення, заміни).
    07.2004 – 09.2005 консультант-продавець, “Colin’s”, ТЦ Глобус
    основні обов’язки:
    - робота з клієнтами (техніка спілкування та продажу, знання психології покупця
    та конкурентних переваг товарів);
    - документальне оформлення.
    Знання та навички: впевнений користувач ПК (Microsoft office, E-mail, Internet Explorer, 1-C,
    Outlook Express), машинопис, вільне володіння англійською мовою, німецька -
    базовий рівень.
    Особисті якості: високі адаптаційні та навчальні здібності, організованість, відповідальність за
    доручену справу, організаційні та лідерські якості, вміння виконувати
    поставлені задачі точно та в строк, управляти та координувати роботу в рамках
    своєї компетенції, зацікавленість у самовдосконаленні, самореалізації та
    професійному рості.
    Персональна інформація: дата народження: 16.02.1984 р.;
    національність: українка;
    сімейний стан: незаміжня.
    Бажана заробітна плата: от 500$
    Додаткові відомості: права водія категорії “В” та “С”.



    Контактная информация:
    8067 2680504
    igorgs@bigmir.net
    Реклама на сайте


    Последние вакансии:

    работа в Киеве: менеджер проекта
    работа в Киеве: главный бухгалтер
    работа в Киеве: Эксперт в области промышленной безопасности
    работа в Киеве: менеджер по продажам
    работа в Киеве: Лаборант
    работа в Запорожье: маркетолог
    работа в Киеве: актер
    работа в Симферополе: Эксперт по сбыту
    работа в Одессе: Торговый представитель г .Измаил
    работа в Киеве: Дополнительный доход
    работа в Донецке: Кладовщик
    работа в Донецке: Торговый представитель
    работа в Киеве: бухгалтер
    работа в Хмельницком: Открытие автоцентра
    работа в Киеве: менеджер по продаже программного обеспечения
    работа в Киеве: официант
    работа в Киеве: Няня
    работа в Сумах: инженер , прораб , мастер
    работа в Киеве: Менеджер -консультант по элитной косметике
    работа в Киеве: Консультант / Старший консультант международных проектов .

    Последние резюме:

    работа в Киеве: Администратор , менеджер по работе с клиентами
    работа в Киеве: Выполним физ работы
    работа в Киеве: Выполним физ работы
    работа в Киеве: Выполним физ работы
    работа в Киеве: Водитель
    работа в Одессе: Руководитель филиала , подразделения , региональный представитель
    работа в Одессе: Руководитель филиала , подразделения , региональный представитель
    работа в Запорожье: экономист , финансист , бухгалтер
    работа в Киеве: Руководитель филиала , подразделения , региональный представитель
    работа в Запорожье: Руководитель филиала , подразделения , региональный представитель
    работа в Киеве: Руководитель отдела логистики (склад , транспорт , закупки)
    работа в Киеве: Руководитель Отдела Логистики , Начальник , Директор
    работа в Киеве: Инженер по медицинскому оборудованию
    работа в Днепропетровске: руководитель , заместитель директора
    работа в Киеве: Плиточник
    работа в Симферополе: Руководитель
    работа в Киеве: менеджер по логистике
    работа в Киеве: юрист
    работа в Днепропетровске: бухгалтер
    работа в Киеве: Экономист -менеджер

    Обратная связь:

    Официальный адрес электронной почты: info@estrabota.com.ua