Портал для фрилансеров
 
Блог
Форум
Добавить вакансию
Добавить резюме


работа.поиск:

Город:

Один интерфейс, одна оплата, и ваша вакансия с логотипом появляется на 3 сайтах.

Статьи про трудоустройство

  • Как писать резюме.
  • Как писать текст вакансии.
  • Подготовка к собеседованию на должность программиста
  • Как написать «безотказное» резюме (советы для программистов)
  • Я боюсь собеседований
  • Интервью с кандидатами на работу. 10 главных вопросов
  • Войны за таланты в Украине
  • Где учат на рекрутера?
  • Будущее рекрутинга
  • Я ищу работу!
  • Мне за это не платят!
  • Трудоустройство. Избавление от иллюзий!
  • Как искать работу через рекрутинговое агентство
  • Поиск работы — тоже работа!
  • Стоит ли принимать последнее предложение остаться!?
  • 10 наиболее распространенных ошибок рекрутинга.
  • Что работает, а что нет в области рекрутинга и хедхантинга.
  • Работа дома. Или зачем на самом деле придумали Интернет.
  • Первая работа? — терпите!
  • 10 стандартных причин отказа о приеме на работу (с комментариями)
  • Как экспортировать вакансии на свой сайт

  • начальник ОПЕРу (заместитель начальника ОПЕРу)


    работа в Киеве
    Заработная плата: 1300 USD
    Добавлено: 2007-04-17 16:30:01

    Для удаления этого объявления введите код:
    Получите код. (Удалить объявление может любой человек, даже тот, кто объявление это не размещал.)

    РЕЗЮМЕ

    НИКОНЕНКО КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

    Освіта:
    2001р. – 2003р. – Промислово-економічний коледж Національного авіаційного університету. Здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста за спеціальністю «Бухгалтерський облік»;
    2003р. – 2005р. – Тернопільська академія народного господарства. Здобула кваліфікацію бакалавра з банківської справи за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво»;
    2005р. – 2006р. – Тернопільський державний економічний університет. Здобула кваліфікацію магістра за спеціальністю «Банківська справа».

    Досвід роботи в банках:
    АБ «Таврика»:
    з 01.11.2006р. по теперішній час – заступник начальника операційного управління-начальник відділу операційного обслуговування клієнтів;
    24.04.2006р. – 01.11.2006р. головний спеціаліст операційного відділу;
    Подільська філія АКБ «Київ»:
    29.03.2004р. – 20.04.2006р. – начальник операційного залу;
    01.11.2003р. – 29.03.2004р. – в.о. начальника операційного залу;
    02.09.2002р. – 01.11.2003р. – головний спеціаліст операційного залу;
    01.11.2001р. – 02.09.2002р. – провідний спеціаліст операційного залу;
    18.06.2001р. – 01.11.2001р. – спеціаліст 1-ї категорії операційного залу;
    01.02.2001р. – 18.06.2001р. – касир відділу по роботі з населенням

    Маю досвід:
    - відкриття (закриття), переоформлення рахунків юридичних та фізичних осіб в національній та іноземній валютах;
    - нарахування відсотків по залишках на поточних рахунках, доходів за розрахунково-касове обслуговування, за послуги оренди сейфових ячейок;
    - контроль за своєчасністю та правильністю бюджетних відрахувань при отриманні заробітної плати;
    - комплексне розрахунково-касове обслуговування клієнтів юридичних та фізичних осіб;
    - перевірка правильності оформлення грошових та розрахункових документів;
    - контроль за своєчасністю формування платіжних документів та своєчасністю їх перерахування;
    - контроль за законністю примусового списання коштів з рахунків клієнтів;
    - контроль за законністю накладення арештів на кошти клієнтів та їх виконанням;
    - контроль за коррахунком в національній валюті;
    - контроль за надходженням на рахунок «3720» («Кредитові суми до з’ясування») з їх подальшою розробкою;
    - контроль за виплатою та прийомом переказів фізичних осіб без відкриття рахунків (в національній та іноземній валютах);
    - зведення меморіальних документів дня в національній валюті;
    - ведення індивідуальних сейфових ячейок;
    - підкріплення операційної каси національною валютою;
    - продаж надлишків готівки в касі;
    - контроль за відправкою до НБУ звітності: «Звіт про касові обороти банку» (форма №747, № 748);
    - підготовка матеріалів на запити слідчих, судових, податкових органів згідно діючого законодавства;
    - контроль за початком видаткових операцій по рахунках юридичних осіб;
    - контроль за виявленням та своєчасністю подання інформації про фінансові операції, які підлягають обов’язковому та внутрішньому фінансовому моніторингу;
    - розробка методичної документації;
    - розробка посадових інструкцій працівникам відділу.

    Знання законодавчої бази та нормативних документів НБУ

    Володіння мовами: українська, російська, англійська

    Володіння комп’ютерними програмами: Microsoft Internet Explorer, Microsoft Word, FAR manager, Microsoft Excel, MS-DOS – на рівні кваліфікованого користувача

    Володіння ОДБ: mebius, soft review

    Особисті якості: бажання працювати в команді, швидке реагування на поставлені задачі, відповідальність, цілеспрямованість, постійна робота над підвищенням кваліфікаційного рівня, здатність швидкого навчання, доброзичливе ставлення до оточуючих

    Контактная информация:
    тел.80633882151
    mail: ekaterina.nikone@mail.ru
    контактное лицо: Екатерина
    Реклама на сайте


    Последние вакансии:

    работа в Днепропетровске: Кладовщик
    работа в Днепропетровске: Кладовщик
    работа в Виннице: Специалист по ремонту холодильных установок
    работа в Днепропетровске: Заведующий складом
    работа в Днепропетровске: Кладовщик
    работа в Днепропетровске: Заведующий складом
    работа в Днепропетровске: Начальник отдела налоговой политики
    работа в Киеве: Специалист по продаже жилой недвижимости
    работа в Днепропетровске: Начальник отдела стратегического планирования и инвестиций
    работа в Киеве: Агент в отделы аренды квартир
    работа в Днепропетровске: Специалист по работе с нестраховыми посредниками , г . Днепропетровск
    работа в Днепропетровске: Заместителя начальника отдела корпоративных продаж (г . Днепропетровск)
    работа в Киеве: Специалист по продаже жилой недвижимости
    работа в Донецке: Директора филиала/ представительства г .Макеевка , Лисичанск , Краматорск
    работа в Киеве: Агент в отделы аренды квартир
    работа в Донецке: Директор филиала/ представительства г . Горловка
    работа в Полтаве: Директор филиала/ представительства
    работа в Кировограде: Директор филиала/ представительства
    работа в Запорожье: Директор филиала/ представительства
    работа в Киеве: продавец -консультант

    Последние резюме:

    работа в Виннице: Главный инженер , начальник производства
    работа в Харькове: менеджер
    работа в Киеве: бухгалтер
    работа в Киеве: главный бухгалтер , аудитор
    работа в Киеве: заведующий складом
    работа в Киеве: Фотограф , бильдредактор
    работа в Одессе: менеджер
    работа в Киеве: помощник менеджера по персоналу
    работа в Одессе: Руководитель , директор
    работа в Киеве: Ищу работу
    работа в Киеве: Старший кассир
    работа в Киеве: Высотник -верхолаз
    работа в Одессе: Руководитель , директор
    работа в Донецке: Помощник Бухгалтера
    работа в Харькове: графический дизайнер (полиграфия , web , широкоформат и т . п .)
    работа в Киеве: Начальник отдела продаж
    работа в Донецке: Менеджер по продажам , Супервайзер
    работа в Киеве: Personal assistant to the director
    работа в Киеве: Экономист , аналитик , финансовый менеджер
    работа в Киеве: Экономист , аналитик , финансовый менеджер

    Посмотрите и эти объявления:

  • работа в киеве мерчендайзер
  • РОБОТА В ПОЛЬЩІ КИЇВ
  • работа в киеве маляр
  • старший кассир киев
  • начальник охраны киев
  • продавец консультант магазин секонд киев вакансии
  • работа крупье вакансии
  • метролог работа харьков
  • вакансии в киеве мануальный терапевт остеопат
  • робота в эпицентре отзывы
  • резюме торговий с авто киев
  • работа моделью днепропетровск

  • Обратная связь:

    Официальный адрес электронной почты: info@estrabota.com.ua